طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن با رنگ های گرم

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 16 شهریور 1399 در ساعت 10 : 6 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

رنگ های قرمز ، نارنجی و طلایی در دکوراسیون داخلی این دو خانه ی مدرن به زیبایی به کار رفته اند. در طراحی داخلی این دو خانه بسیار زیبا سایه ها باهم ترکیب می شوند و فضایی مدرن را برای صاحب خانه خلق می کنند. با وجود پالت رنگی مشترک ، این دو طراحی تفاوت زیادی با هم دارند و ما سعی داریم با بررسی و بازدید از آن ها ، به شما در انتخاب رنگ دکوراسیون منزلتان کمک کنیم و ایده های جدیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

طراح اولین خانه ما بیشتر از گوشه های گرد و خطوط منحنی استفاده کرده است ، در حالی که در طراحی فضای داخلی خانه ی مدرن دوم عناصر خطی بیشتر مشاهده می شوند و رنگ های شاد کم تر به کار گرفته شده اند. اگر نارنجی و قرمز از رنگ های مورد علاقه ی شما می باشند در ادامه با ما در شرکت معماری هیرادانا همراه باشید و این مقاله را از دست ندهید.

رنگ های نارنجی و قرمز گداخته در فضای سالن نشیمن این خانه ی 130 متری سایه هایی را ایجاد می کنند. یک مبل مدرن دو رنگ باعث ادغام و انسجام میان هر دو رنگ موجود در فضای سالن می شود. آینه ای دایره ای شکل بر روی دیوار قرمز قرار داده شده که بر لبه ی آن چراغ نواری ال ای دی کار گذاشته شده است تا پس زمینه قرمز رنگی که بر روی آن قرار گرفته است را برجسته تر نشان دهد.

استفاده از فرم های منحنی

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن با رنگ های تند

همان طور که گفته شد طراح این دکوراسیون مدرن سعی دارد بیشتر گوشه های گرد و خطوط منحنی را در طراحی خود به نمایش بگذارد به همین دلیل میزی با گوشه ی نرم در مرکز فرش قرار داده شده است. یک گلدان شیشه ای تیره به رنگ مشکی ، یک عنصر متضاد را به میز کم رنگ اضافه می کند. اگرچه در کنار دیوار قرمز رنگ قسمتی از پرده هم به همان رنگ انتخاب شده است اما بقیه پرده های اتاق به رنگ شتری انتخاب شده اند که با رنگ کف پوش های سالن و پانل های چوبی به کار رفته بر روی دیوار نیز هماهنگی زیبایی را به وجو آورده اند.

دکوراسیون آشپزخانه

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن با رنگ های تند

جزیره آشپزخانه از همان چوبی که در کفپوش ها به کار رفته طراحی شده است و بالای آن یک آویز روشنایی به صورت خطی و به موازات لوستر مدرن سالن نشیمن قرار داده شده است. این آویز روشنایی خطی مشکی با عناصر تاریک موجود در آشپزخانه مانند سینک ظرفشویی و شیر آب مطابقت دارد. در نهایت فرش خاکستری پررنگ به تفکیک فضای سالن نشیمن از منطقه غذاخوری و دکوراسیون آشپزخانه مجاورش کمک می کند.

رنگ های گرم و دکوراسیون لوکس

آپارتمان بعدی تا حدودی از ظاهر واضح تری نسبت به آپارتمان قبلی برخوردار است و حول عناصری با مضمون منحنی و دایره ای شکل طراحی نشده است. در عوض در طراحی داخلی این آپارتمان مدرن بیشتر از زیبایی شناسی خطی و اتصالات ساده استفاده شده است. همچنین رنگ کم تری در این دکوراسیون لوکس مشاهده می شود و لهجه های قرمز نادرترند.

در قسمت طراحی دیوار تلویزیون این طراحی داخلی مدرن از سنگ مرمر سیاه با خطوط سفید استفاده شده است که سطح براق آن باعث انعکاس پرتو نور البته به مقدار اندک می شود. گلدان های شیشه ای قرمز رنگ مانند نگین هایی در بالای کابینت طراحی شده برای دیوار تلویزیون می درخشند همین طور گلدان ها و اکسسوری های طلایی رنگ و براق در قفسه کناری تلویزیون.

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن با رنگ های تند

پرده های این آپارتمان مدرن به رنگ سفید شیشه ای انتخاب شده اند.

در قسمت ناهارخوری یک لوستر مدرن به رنگ طلایی بر روی میز به زیبایی آویزان شده است همچنین شکوفه های گیلاس در مرکز این میز ناهارخوری به زیبایی و جلوه بیشتر این قسمت از خانه افزوده اند.

در قسمت آشپزخانه صندلی های قرمز و طلایی بر جلوه ی این دکوراسیون لوکس تاثیر چشمگیری می گذارند. درهای شیشه ای طرحداری که بین آشپزخانه و سالن نشیمن قرار داده شده اند باعث می شوند نور طبیعی بین این دو فضا عبور کند بدون آنکه دید واضحی از هرگونه آشفتگی آشپزخانه وجود داشته باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن با رنگ های تند

سه آویز چراغ آشپزخانه با طراحی منحصر به فرد خود شکوه و زیبایی این آشپزخانه را به نهایت خود می رسانند. منگوله های شیشه ای از داخل سایه ای سیاه بر روی یک جزیره از جنس سنگ مرمر فرو می ریزند.

 

4 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات