طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس مدرن

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 20 اسفند 1398 در ساعت 13 : 40 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

زوج های جوان اغلب محیطی بزرگ و مدرن را برای زندگی انتخاب میکنند.زیرا حس فضای مدرن حس تازگی و طراوت را دارد و اغلب دکوراسیون لوکس را در این سبک میبینیم.یک زوج جوان از تل آویو مرکزی به یک آپارتمان بزرگتر و ساکت در شمال تل آویو نقل مکان کردند و یک گروه معماری را به برنامه ریزی و طراحی خانه جدید خود دعوت کردند. آپارتمان با متراژ 135 متر مربع و دارای یک اتاق نشیمن ، آشپزخانه ، اتاق ناهار خوری ، بالکن ، 4 اتاق ، 2 حمام ، اتاق ذخیره سازی و یک اتاق کوچک برای گربه ها است.

بازسازی منزل

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس مدرن

قبل از بازسازی منزل به دو واحد تقسیم شده بود. یک آپارتمان بزرگ و یک واحد کوچک جداگانه. این ساختمان از دهه 70 میباشد و بسیار قدیمی است و پیش از این هرگز آپارتمان نوسازی نشده بود. مستاجران خواهان یک آپارتمان بزرگ و پر نور هستند که پاسخی دقیق به نیازهای آنها می دهد. دستورالعمل ها برای ایجاد یک طراحی مدرن و مینیمالیستی بود که زیبایی و عملکرد را متعادل می کند.به جز ستونهای پشتیبانی و دو دیوار در اتاق پسر تقریباً تمام دیوارهای داخلی در بهسازی تخریب شده است.

پشت آشپزخانه اتاق انبارداری است ، اتاقی با کابینت کف تا سقف ، که هم به عنوان اتاق شستشو و هم به عنوان یک فضای ذخیره سازی چند منظوره ارائه می شود.

سیرکولاسیون داخلی

آشپزخانه و انباری را که واحد جداگانه در آن قرار داشت ، تنظیم کردیم ، بنابراین دکوراسیون آشپزخانه را به بخشی از فضای نشیمن روشن و باز تبدیل کرده است. اتاق بازی بچه ها جایی طراحی شده است که آشپزخانه قدیمی قرار داشت و تمام دیوارهای آن به جز یک ستون پشتیبان ویران می شدند   شرکت معماری و دکوراسیون داخلی  به منظور ایجاد یک بالکن داخلی ، از برجستگی در قسمتهای بیرونی ساختمان استفاده کردیم و یک بالکن را طراحی کرده است که توسط پنجره های بزرگ داخلی از خانه جدا شده است.راهرو باریک اصلی بزرگ شده بود و اتاق کارشناسی ارشد با دو کمد موازی که به حمام مجاور سوار می شدند دوباره طراحی دکوراسیون داخلی شدند. تمام حمام ها در محوطه حمام های قدیمی اما با روشی کاملاً متفاوت طراحی مجدد شدند. آشپزخانه به گونه‌ای طراحی شده است که بتواند با کل اتاق نشیمن و اتاق بازی با یک پیشخوان که یک قاب چوبی را احاطه کرده است تماس چشمی ایجاد کند: این قاب بدون بستن آن ، یک آشپزخانه را ایجاد کرده است. پشت آشپزخانه اتاق انبارداری است ، اتاقی با کابینت کف تا سقف ، که هم به عنوان اتاق شستشو و هم به عنوان یک فضای ذخیره سازی چند منظوره ارائه می شود.

 طراحی دکوراسیون داخلی لوکس مدرن

انتخاب جزئیات در دکوراسیون داخلی

ما از ابتدا به رویاها و خواسته های مشتری وصل شدیم و یک دید مشترک ایجاد کردیم که ما را در طراحی داخلی منزل راهنمایی کرد.درب جلو به راهرویی که از مبلمان چند کاره ای که طراحی کرده ایم ، منتهی می شود. مبلمان سالن ورودی را از فضای نشیمن جدا می کند ، اجازه ورود صمیمی به فضای اتاق های خصوصی را می دهد و یک راه حل مفید برای ذخیره کفش ، عینک آفتابی ، کلید و سایر مبلمان فراهم می کند. قسمت پشتی مبلمان به عنوان کمد مخصوص کت و کیف می باشد.

ایجاد سبک طراحی منسجم و تنگ برای تیم طراحی مهم بود ، بنابراین یک پالت رنگ و متریال را تعریف کرده اند که در وسایل نجاری ، مواد تکمیل کننده ، روشنایی و مبلمان تکرار می شود: چوب افرا ، خاکستری ، سفید و روکش های چوبی با رنگ لمس های آبی ، طلایی و قرمز.

موادی که ما برای آشپزخانه انتخاب کردیم مطابق تقاضای مستاجرین برای طراحی یک آشپزخانه کاربردی و بادوام بود: فرمیکا در بافت بتنی تیره و نقشه روکش چوب ریشه چوب ، کنتراست یک ترکیب جالب و چشمگیر را ایجاد می کند و هم مواد با دوام و هم قوی است

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس مدرن

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات