طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس به سبک آرت دکو

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 13 ارديبهشت 1399 در ساعت 11 : 39 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اگر از آن دسته از افراد هستید که به طراحی دکوراسیون داخلی پیچیده و پر زرق و برق علاقه دارند ، سبک آرت دکو یکی از سبک هایی است که به شما پیشنهاد می شود. اگر می خواهید با این سبک پر پیچ و تاب و با شکوه بیشتر آشنا شوید ، با ما در شرکت معماری هیرادانا همراه باشید.

برای داشتن یک فضای داخلی منحصر به فرد در منزل خود به سبک آرت دکو ، ما در این مقاله نمونه ای را مورد بررسی قرار می دهیم تا بتوانید با استفاده از آن منزل خود را به زیبایی طراحی کنید.

این خانه ی 58.8 متری واقع در مسکو روسیه ، به سبک زیبای آرت دکو طراحی شده است. این طراحی پر پیچ و تاپ ، دکوراسیون لوکس و مدرنی را در این خانه به وجود آورده است. با استفاده از رنگ های قرمز ، سبز ، نقوش غول پیکر برگ ، مبلمان مخملی ، سنگ مرمر ، لوسترهای مدرن ، تصویری از ثروت ، پختگی و لوکس بودن در طراحی این خانه خلق شده است.

رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی

در طراحی داخلی این خانه ی پر از رنگ ، اتاق نشیمن و ناهارخوری با ترکیب رنگ های زرشکی و آبی فیروزه ای ، بسیار جذاب طراحی شده است. علاوه بر این ترکیب ، رنگ های بنفش یاسی در دیوار و رنگ طلایی که در نقوش برگ به کارفته است دیده می شوند. پایه طلایی به کار رفته در یک میز گرد ، پیوند عظیمی با قسمت های طلایی دیوار و رنگ مبلمان بر قرار کرده است.

رعایت اصول آرت دکو در طراحی داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس به سبک آرت دکو

یکی از ویژگی های سبک بازسازی ساختمان آرت دکو ، استفاده از الگوهای هندسی جسورانه است. از همین رو کف این خانه به سه بخش هندسی زاویه دار تقسیم شده است.

لوستر به کار رفته در قسمت ناهار خوری یک لوستر مدرن است که به زیبایی جزیره ی کوچک مرمری این آشپزخانه کمک می کند. از رنگ طلایی در آشپزخانه بسیار استفاده شده است. این رنگ در صندلی های ناهارخوری منحصر به فرد آشپزخانه ، باعث به وجود آمدن درخشش چشمگیری در این فضا شده اند. همچنین کابینت های طلایی رنگ بالای دیوار سنگی آشپزخانه که از جنس سنگ مرمر است ، جلوه ای براق را در هماهنگی با شیر آب طلایی آشپزخانه به وجود آورده است.

با انتخاب یک درب ورودی قرمز ، درب از تم سیاه و سفید راهرو فاصله می گیرد و با آویزان کردن یک لوستر طلایی خیره کننده طراحی این راهرو تکمیل می شود.

طراحی داخلی فضاهای مختلف

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس به سبک آرت دکو

در طراحی داخلی اتاق خواب این خانه از عناصر سبز و سایه های سبز رنگ بسیار استفاده شده است. از جمله این عناصر سبز می توان به تخت خواب زمردی رنگ در وسط اتاق خواب اشاره کرد. از دیگر زیبایی های این اتاق خواب ، نقاشی جذاب و دیدنی روی دیوار بین دو چراغ آویزان است که به جلوه و زیبایی این اتاق خواب به سبک آرت دکو افزوده است. میزهای کنار تخت خواب از تکرار آیینه های دایره ای شکل به سبک آرت دکو طراحی شده اند و همچنین برای روشنایی مصنوعی از یک لوستر که به سبک آرت دکو طراحی شده استفاده شده است. این لوستر دارای میله هایی کریستالی است که باعث درخشش در مرکز اتاق شده است. بافت آجری دیوار تا دیواری که پنجره بر روی آن قرار دارد ادامه می یابد. همچنین در یک طرف این پنجره پرده ای با پارچه ی مخمل قرمز اضافه شده است که حسی لوکس را ایجاد می کند و بسیار با سبک آرت دکو مطابقت دارد.

با افزوزن بافت آجری به دیوارهای اتاق کار این خانه ، فضایی زیبا و دعوت کننده خلق شده است که به همراه کفپوش های چوبی هندسی جذاب تر شده است. همچنین در طراحی داخلی این اتاق کار از لامپ مدرن طلایی بر روی میز کار و یک صندلی چرخ دار سبز و طلایی استفاده شده است.

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس به سبک آرت دکو

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات