طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس با رنگ صورتی

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 28 دی 1398 در ساعت 10 : 49 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ما در شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا قصد داریم پروژه هایی که در بازسازی ساختمان و بازسازی منزل در جهان با طراحی های خود باعث ایحاد فضایی مناسب برای افراد شده اند را بررسی کنیم و جنبه های برتری و ویژگی های خاص آنها را معرفی کنیم. در این مقاله یک پروژه بازسازی و دکوراسیون داخلی خانه ای در سائوپائولو برزیل را بررسی خواهیم کرد که در متراژی برابر با 130 متر مربع دارد معمار توانسته است از تمام فضا به خوبی استفاده کند و ایده های درخشان خود را در این پروژه به کار ببندد و منزلی مناسب را ایجاد کند. این خانه یکی از برترین پروژه ها در سال 2019 در کشور برزیل بوده است.

معماران این پروژه تصمیم داشتند فضایی به شدت آرامش بخش و راحت را در خانه ایجاد کنند . برای رسیدن به این منظور دو اصل را در طراحی داخلی منزل مد نظر قرار دادند .

سبک مینیمال خانه

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس با رنگ صورتی

استفاده از این سبک به این منظور بوده است که فضا را از انرژی های منفی و عناصر اضافی داخل در محیط دور کند . همه ی عناصر و مبلمان محیط در جای درست و به صورت مختصر و مفید در فضا قرار گرفته اند . ظرافت ایجاد شده در خانه بوسیله این طراحی مینیمال مثال زدنی است. مینیمال بودن فضا تا آنجایی پیش رفته است که تمام فضا ها به صورت یک حجم واحد در یک مساحت مشخص قرار گرفته اند . فضای نشیمن که در مرکز محیط قرار گرفته است و دو طرف دیوار ها با یک عقب رفتگی مناسب فضاهایی برای نشستن در کنار پنجره و تماشای منظره بیرون و طبیعت سبز به وجود آورده اند و باعث ایجاد حس و حالی متفاوت در منزل شده است . مجری دکوراسیون داخلی در ادامه ی این سبک در دکوراسیون آشپزخانه ، این قسمت را در انتهای سالن نشیمن و به صورت یک پیشخوان که سینک و گاز در آن قرار گرفته است و دو صندلی راحتی و یک میز که قسمت غذاخوری را تشکیل میدهند ، قرار داده است.

رنگ صورتی دکوراسیون داخلی منزل

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس با رنگ صورتی

دومین اصل طراحی این فضا حضور رنگ صورتی به طرز ظریف و شاعرانه در محیط است . این رنگ به صورت کاملا مناسب و حساب شده در کنار رنگ های کرم و سفید در سطوح و مبلمان خانه قرار گرفته است . حضور پنجره های قدی و متعدد در خانه باعث شده است نور طبیعی روز وارد این فضای صورتی و کرم رنگ شود و فضایی منحصر به فرد و آرامش بخش را ایجاد کرده است . هم چنین در کنار این عوامل کفپوش چوبی خانه که از چوب گردو و به رنگ تیره تر از رنگ محیط حضور دارد بر زیبایی و هارمونی فضایی تاکید میکند . ارتفاع زیاد سقف نیز باعث شده است این رنگ ها به خوبی خود را در محیط نشان دهند

آشپزخانه ای دو منظوره

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس با رنگ صورتی

یکی از ایده های درخشان این منزل در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه رخ داده است. در سمت سالن اصلی یک ردیف کابینت ، قسمت آشپزخانه را تشکیل میدهد و در پشت این کابینت ، طراح با ایجاد قفسه هایی یک کتابخانه ممتاز را طراحی کرده است و به نوعی این کابینت دو عملکرد را در خود جای داده است .

ادغام باغ و تراس با فضای داخلی

یکی از نکات برجسته این طراحی دکوراسیون لوکس حضور باغ و تراس هایی در سه طرف خانه است و شرکت معماری این باغ را با فضای داخلی خانه ادغام کرده است . این کار از طریق درب های ورودی بزرگ و پنجره های قدی که امکان تماشای باغ از درون منزل را به افراد میدند ، ایجاد شده است .

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس با رنگ صورتی

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات