طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس با توجه به بودجه

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 11 تير 1399 در ساعت 11 : 55 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ما نکات برتر خود را برای کمک به شما در ایجاد یک طراحی دکوراسیون لوکس  با بودجه به شما ارائه می دهیم. این که آیا شما در حال رؤیایتان یعنی راحتی هستید یا هر چیزی، می توانید آن را به واقعیت تبدیل کنید. وقتی صحبت از طراحی و دکوراسیون منزل شما می شود، بهتر است صبور باشید و در مورد مبلمان گرانتر صرفه جویی کنید. زیرا مبلمان طی یکی دو سال آینده فرسوده می شوند و باید به فکر خرید دوباره آن باشیم. پس هزینه زیادی از بین می رود. بهترین کار ممکن این است به جای خرید یک مبل گران قیمت هزینه آن را برای به روز کردن طراحی دکوراسیون داخلی کنیم.

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس با توجه به بودجه

قدم اول منظم بودن

فضای داخلی خانه های لوکس در روز و شب متفاوت است، اما همه آنها یک چیز مشترک دارند: منظم بودن، یک مکان تمیز و مرتب مطمئناً بهتر از یک فضای کثیف به نظر می رسد. بنابراین، فضای خانه را منظم و ساده نگه دارید. برای همه ی وسایل یک منطقه تعیین شده تنظیم کنید. به طور مثال چند مورد آورده شده است: 

  • مثلا تمامی مدارک نامه ها و غیره در یک پوشه گذاشته می شوند.
  • از جا کلیدی برای نگه داری کلیدها استفاده می شود تا آنها براحتی در دسترس باشند.
  • وسایلی که دیگر به آنها نیاز ندارید، دور از دسترس قرار دهید.

وسایل را تغییر دهید

خرید وسایل جدید و لوکس می توند خانه ی شما را زیباتر جلوه بدهد. یکی از وسیله مهمی که می تواند به دکوراسیون داخلی شما کمک زیادی کند خرید لامپ ها و لوسترهایی که نور مناسبی دارند می باشد. حتما این نکته یادتان باشد. وقتی سخن از تغییر وسایل به گوش می رسد. حتما لازم نیست وسایل گران قیمت خریداری شود. شما می توانید با تغییر وسایل کوچک مانند کشوهای کابینت آشپزخانه شروع کنید و در آخر تغییر را در آن احساس می کنید.

کشیدن طرح های مختلف روی دیوار

در ابتدای کار یک دست کامل دیوار را رنگ بزنید و سپس یک قلمو با موهای سفت و بلند را بردارید و در امتداد سطح لعاب بکشید. اگر از یک قلمو مخصوص با بافت ریز استفاده می کنید، این روش بافتی به شکل نوارهای باریک روی دیوارتان به وجود می آورد و این حس را در شما و بیننده به وجود می آورد که گویی نخ های ابریشم خام از بالا به پایین و یا در سراسر دیوار آویزان شده اند.

استفاده از نور بیشتر در خانه

آیا متوجه شده اید که فضای داخلی خانه لوکس چقدر ساده است؟ یک وسیله مناسب برای بیشتر جلوه دادن نور و محیط خانه آینه می باشد. با اینکه آینه ها هزینه زیادی ندارد اما می تواند به زیبایی محیط خانه و بیشتر جلوه دادن نور و فضای خانه کمک زیادی کند.

پنجره ها در دکوراسیون داخلی خانه

پنجره ها یکی از ویژگی های اساسی در خانه های لوکس هستند. اغلب روی پنجره ها از پرده های زیبا و لوکس استفاده می کنند. که به زیبایی دکوراسیون خانه کمک زیادی می کند.

 طراحی دکوراسیون داخلی لوکس با توجه به بودجه

از کاغذ دیواری استفاده کنید

کاغذ دیواری ها در رنگ ها، بافت ها و طرح های بسیار متنوعی وجود دارند. اگر بخواهید کاغذ دیواری را به عنوان پوششی برای همه دیوارها قرار دهید باید هزینه سنگینی بپردازید، اما اگر فقط برای طراحی بعضی از قسمت ها و به عنوان بازسازی اتاق از آن استفاده کنید، این کار با بودجه شما هماهنگ می شود. شما فقط با مقدار کمی کاغذ، می توانید تاثیر بزرگی در فضای اتاق ها ایجاد کنید. به جای استفاده از کاغذ دیواری برای کل اتاق، می توان فقط فضای پشت کتابخانه که دیده می شود، دیوارهای شاه نشین (گوشه دنج اتاق) و یا قسمت های کوچک دیگری را با آن پوشاند. شما می توانید قطعات کوچک کاغذ دیواری ها را به هم بچسبانید و در محل های مورد نظر از آن ها استفاده کنید.

رنگ کردن خانه و وسایل

یکی از مهم ترین قدم ها برای تغییر خانه رنگ کردن می باشد. شما با یک هزینه مناسب می توانید دیوار هایی که شکل قدیمی به خود گرفته اند را رنگ کنید و کمک زیادی به زیبایی دکوراسیون خانه خودتان کنید. البته شما می توانید برخی دیگر وسایل را هم رنگ کنید مانند کابینت ها و کمد ها پس اگر هزینه تغییر آنها را ندارید آنها را رنگ کنید رنگ هایی مانند بژ، کرم، خاکستری می تواند به شما کمک کند. 

خرید فرش اصیل ایرانی

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس با توجه به بودجه

خرید یک فرش اصیل ایرانی و زیبا کمک زیادی به طراحی داخلی کلاسیک ما می کند. قراردادن فرش در محیط خانه و غیره نیازمند رعایت کردن یک سری قوانین است:

  • فرش زیر یک میز ناهار خوری باید 36 اینچ از میز (از هر طرف) بیشتر باشد تا از حرکت صاف صندلی اطمینان حاصل شود.
  • در اتاق نشیمن فرش باید به اندازه کافی بزرگ باشد به گونه ای که قسمتهای جلوی مبلمان در روی آن باشد.

سرانجام و از همه مهم تر، برای تمیز کردن هر اتاق، وقت بگذارید. با این واقعیت صلح برقرار کنید که کارهای خوب زمان می برد و از آن لذت می ببرید.

استفاده از ایده های دست ساز و کارهای هنری

استفاده از ایده های دست ساز و کارهای هنری دست ساز قطعا بسیار ارزان تر است.  اما اگر هیچ ایده ای در مورد چگونگی انجام این کار ندارید بهترین کار جست و جو و یادگیری مراحل انجام کار متناسب با نیازهایتان است می توانید از  اقلام دکوری، گلدان و آباژورهای دست ساز استفاده کنید که با صرف هزینه کم تنوع زیادی به فضا می بخشند و در واقع سلیقه شخصی شما را به منزلتان اهدا می کنند.

نکته بسیار مهم و اساسی در طراحی داخلی منزل و داشتن خانه ای زیبا فقط توجه به مبلمان و انتخاب سبک مناسب دکوراسیون و حتی به کارگیری ترفندهای ویژه در منزل نیست در کنار اهمیت همه موارد گفته شده، پاکیزگی و نظم از مهمترین عوامل در ایجاد ظاهری آراسته و شیک برای منزل می باشد نظافت و سازماندهی مناسب آرامش را به ارمغان آورده و محیط را دلپذیرتر می سازد.

پس با رعایت نکات بالا می بینید که برای داشتن خانه زیبا لزوما نیازی به صرف هزینه بالا نیست کافیست با برنامه ریزی و مشخص کردن بودجه و امکانات خود اقدام نمایید

 

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات