طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس با تم رنگی مشکی

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 27 ارديبهشت 1399 در ساعت 12 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

رنگ سیاه ، متریال و عناصر چوبی یک تضاد بسیار زیبا را در طراحی خانه ی لوکس و مجلل به وجود می آورند. طراحی داخلی این آپارتمان بزرگ و مجلل که در این مقاله می خواهیم باهم نگاهی به آن بیندازیم ، یک طراحی کاملا منسجم است و طراح در این آپارتمان سعی کرده است از رنگ ها ، بافت ها ، متریال و مصالح یکسان ، در تمام فضای خانه به صورت هماهنگ به کار ببرد از اتاق نشیمن سیاه گرفته تا اتاق خواب های تاریک و دراماتیک ، حمام های سیاه رنگ و ... همه بسیار هماهنگ و زیبا طراحی شده اند. از دیگر ایده های جذابی که به طراحی داخلی لوکس این آپارتمان جلوه ی بیشتری بخشیده است ، می توان به ایده ی میز شناور ، آشپزخانه ی شناور و طراحی تخت خواب هایی بر روی پلت  فرم شناور اشاره کرد. اگر قصد بازسازی ساختمان منزل خود را دارید و می خواهید دکوراسیون داخلی مجلل و لوکسی را با ایده ی مبلمان شناور طراحی کنید ، می توانید این کار را به نیروهای جوان و ماهر شرکت معماری هیرادانا بسپارید همچنین برای آشنایی بیشتر با ایده های طراحی داخلی لوکس و مجلل ، همراه ما در شرکت معماری و بازسازی ساختمان هیرادانا باشید و این مقاله را از دست ندهید.

طراحی فضای نشیمن

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس با تم رنگی مشکی

برای شروع در اولین قدم به سراغ طراحی داخلی اتاق نشیمن می رویم. در این آپارتمان مجلل و لوکس ، یک اتاق نشیمن بزرگ که رنگ اصلی پالت به کار رفته در طراحی آن  رنگ سیاه است با چیدمان صحیح یک دست مبلمان طویل ، در امتداد سالن نشیمن مبله شده است. یک میز مربع شکل عظیم از جنس چوب در وسط سالن مجلل قرار داده شده است  که به نظر می رسد به لطف یک پایه ی مخفی چند سانتی از زمین فاصله دارد و در هوا شناور شده است.

ایجاد فضای سبز طبیعی کوچک و با شکوه به شکل درخت بونسای ، یکی از راه های لوکس تر جلوه دادن فضای داخلی خانه است ، مخصوصا برای کسانی که به فضای سبز طبیعی و گیاهان علاقه بسیاری دارند است. در این آپارتمان با قرار دادن یک درخت بونسای در سالن ، فضایی لوکس و زیبا خلق شده است که با نصب پانل های آیینه دار در دیوار کناری این درخت کوچک ، شاخ و برگ آن دو برار به نمایش گذاشته شده است.

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که گیاه بونسای چیست. به گیاهانی که در حالت طبیعی در اندازه های بزرگ وجود دارند اما برای استفاده و نگهداری در فضاهای کوچک مانند خانه ها و آپارتمان ها کوچک سازی شده اند ، اصطلاحا بونسای گفته می شود.

این درخت بونسای کوچک نشانه ای است که به وسیله آن راهرویی کوچک در خانه مشخص می شود. در این راهرو متریال درب ورودی هماهنگ با دیوارهای اطرافش انتخاب شده است بنابراین درب چوبی بین دیوارهای چوبی اطرافش مخفی و پنهان شده است.

یک کتابخانه ی سفارشی در دوطرف دیواری که تلویزیون بر روی آن قرار دارد ، تا سقف بالا می روند و با این ایده ی جذاب ، طراحی دکوراسیون داخلی نشیمن و دیوار تلویزیون در نهایت زیبایی طراحی شده است. توجه داشته باشید که برای رسیدن به فضایی لوکس در منزل خود ، طراحی دیوار تلویزیون را فراموش نکنید.

از دیگر تاثیراتی که این دیوار آیینه ای بر طراحی داخلی این اتاق نشمن مجلل گذاشته است ، تکرار شدن قفسه های کتاب و مبلمان خاکستری رنگ است که باعث بزرگ تر جلوه کردن فضای خانه شده است.

نورپردازی ویژه و جذابی که طراح در این آپارتمان اجرا کرده است قطعا یکی از ایده هایی می باشد که به لوکس بودن و جذابیت این خانه افزوده است. در این آپارتمان شب ها با نورپردازی بسیار زیبا به صورتی که پرتوهای نور بر روی توده ی انبوهی از کتاب ها فرود می آیند ، بسیار دیدنی و لذت بخش است.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه و ناهارخوری

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس با تم رنگی مشکی

ده صندلی ناهارخوری با طراحی داخلی مدرن و محصر به فرد ، یک میز ناهار خوری چوبی را به طرز جذاب و چشمگیری احاطه کرده اند. در این قسمت از خانه باز هم ایده ی قفسه بندی تا سقف به کار برده شده است که طراحی محیط غذا خوری را بسیار جذاب تر جلوه داده است. برای جالب تر به نمایش گذاشتن این طراحی ، از پانل های سیاه رنگ با عرض های متفاوت بین قفسه ها استفاده شده است. با این ایده ی طراحی حتی اگر از وسایل دکوری مینیمال و کمی استفاده شود ، طراحی قفسه ها به اندازه ی کافه جذاب و چشمگیر هستند.

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس با تم رنگی مشکی

همان طور که گفته شد ، طراحی دکوراسیون آشپزخانه این آپارتمان به گونه است که گویا کابیت ها در هوا شناور هستند دقیقا شبیه به میز موجود در سالن نشیمن. این آشپزخانه به شکل U طراحی شده است اما این بار بدون هیچ پایه ای تا بر حس شناور بودن آشپزخانه افزوده شود.

نکته ی بعدی انتخاب رنگ کابینت ها است. در آشپزخانه ی مدرن و لوکس این آپارتمان مجلل ، با انتخاب متریال چوب برای کابینت های فوقانی ، آشپزخانه ی سیاه رنگ کمی روشن تر و گرم تر جلوه داده شده است. همچنین در این قسمت کرکره های چوبی پنجره ی بزرگ آشپزخانه را پوشانده اند.

طراحی فضای اتاق های خواب

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس با تم رنگی مشکی

در اولین قدم در بررسی بازسازی ساختمان اتاق خواب های این آپارتمان با یک دکوراسیون لوکس ، به سراغ چراغی که بر روی زمین قرار داده شده است می رویم. طراح با قرار دادن این چراغ که بر روی کف زمین اتاق خواب می درخشد ، بر بافت چوب به کار رفته در پوشش کف تاکید می کند.

طراح با شکافی که در کابینت های چوبی بالای تخت خواب به وجود آورده است قصد ایجاد فضایی اضافی برای قرار دادن کتاب ها ، وسایل و لوازم دکوری را داشته است تا با این ایده کمبود فضای دو میز کناری را جبران کرده و این دو میزهمیشه مرتب به نظر رسند و اما قسمت اصلی طراحی جذاب این اتاق خواب مربوط به تخت خواب های شناور آن می باشد به صورتی که تخت بر روی پلت فرمی شناور از دل پانل های دیواری بیرون می آید و جلوه ی لوکسی به این اتاق خواب می بخشد. همچنین این تخت خواب چوبی به همراه تخته های چوبی اطراف خود ، کنتراست عمیقی در برار پوشش سیاه که نیمی دیگر از اتاق خواب را پوشانده است ، ایجاد می کند و در نهایت ، با استفاده از یک فرش خاکستری رنگ ، محل گرمی در دو طرف تخت خواب برای قرار دادن پا بر روی زمین ایجاد شده است.

در دومین اتاق این خانه همان متریال ، رنگ ها و بافت هایی که در اتاق خواب قبلی و سالن نشیمن وجود داشت دیده می شوند. تنها تفاوت موجود در این اتاق خواب چوبی مشکی ، انتخاب درب شیشه ای برای حمام آن است که باعث شده اتاق خواب جادار تر و بزرگ تر به نظر برسد. دیوار مقابل تخت خواب دیواری مشبک و به رنگ مشکی انتخاب شده است که تلویزیون و درب ورودی اتاق خواب درون این پانل ها به زیبایی پنهان شده اند.

طراحی داخلی سرویس های بهداشتی

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس با تم رنگی مشکی

در بازسازی منزل دکوراسیون چوبی و مشکی تا طراحی حمام این اتاق خواب ادامه پیدا می کنند. با استفاده از یک آیینه ی گرد و نورپردازی ویژه در زیر آن ، طرح پانل چوبی به کار رفته بر روی دیوار برجسته تر جلوه داده شده است. چراغ های نواری ال ای دی در قسمت فرورفته و طاقچه مانند کنار دوش ، درخششی زیبا به وجود آورده اند. از دیگر عناصر به کار رفته در این حمام می توان به چهارپایه ی چوبی اشاره کرد که در محفظه ی دوش سیاه رنگ به کار رفته است. همچنین جنس چوبی این چهارپایه با کف حمام مطابقت دارد.

در آخرین حمام موجود در این خانه بر خلاف دیگر قسمت های خانه ، از کاشی هایی با اندازه ی بزرگ کرم رنگ به جای سیاه استفاده شده است اما با این حال شیرآلات ، اتصالات توالت و دیگر وسایل موجود در این حمام ، به همان رنگ مشکی اجرا شده اند.

 

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات