طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی در قیطریه تهران

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 30 مهر 1398 در ساعت 12 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خانه سرپناه امن هر انسانی است . انسان با حضور در محیط خانه میتواند به آرامش برسد . فضای داخلی خانه باید به گونه ای باشد که هر فردی بتواند در آن راحت باشد زیرا کیفیت فضاهای داخلی بر عملکردهای روانی ، فیزیکی و اجتماعی انسان تاثیر بسزایی دارد . این نکته ای مهم در طراحی دکوراسیون داخلی در قیطریه تهران میباشد .

اما برای اینکه یک طراحی دکوراسیون منزل درست و دقیقی داشته باشیم باید به عوامل و اصول زیادی توجه کرد که رعایت کردن هر کدام از آنها میتواند فضا را ممتاز تر کند . برای اینکه بتوانیم این حس آرامش را در فضای خانه ایجاد کنیم توجه به هارمونی فضایی ، هماهنگی بخش ها ، چیدمان و تقسیم بندی فضاها اهمیت فوق العاده ای را دارد . در بازسازی ساختمان در قیطریه تهران توجه به بافت ، متریال ، پوشش ، فرم ، رنگ ، نور و نورپردازی ، دیوار ها و سقف و کف باید مورد بررسی قرار بگیرد .

طراحی و اجرای دقیق و درست هر کدام از این عوامل میتواند فضایی دلنشین و جذاب را برای اهالی خانه رقم بزند و همان حس آرامشی را که هر فرد به دنبال آن است را در خانه ایجاد کرد .

بازسازی منزل در شمال تهران

در طراحی و اجرای دکوراسیون و بازسازی منازل شمال تهران و در منطقه قیطریه هر کدام از بخش های خانه میتواند به طور جداگانه طراحی شود اما باید توجه داشت که هر کدام از این بخش ها در ترکیبی کلی به نام خانه عمل میکند و باید تعادل و هماهنگی بین فضاهای داخلی آن ایجاد شود .

در طراحی دکوراسیون داخلی منزل توجه به هزینه های بازسازی و تعمیرات ساختمان و طراحی و اجرا مهم است . چون اکثرا به دنبال این هستند که هزینه ها را پایین بیاورند اما باید این نکته را نیز در نظر داشت که مصالح با کیفیت و مرغوب و طراحی یک دکوراسیون لوکس و جذاب هزینه بر است و نباید کیفیت را بخاطر هزینه کم کرد . هم چنین حضور یک تیم قوی و مجرب در این زمینه میتواند بسیار حائز اهمیت باشد .

در دکوراسیون داخلی منزل میتوانیم هر کدام از بخش های خانه را به سبکی مجزا و متفاوت طراحی و اجرا کنیم اما باید توجه داشت این سبک ها به فضا بنشینند و فضا را شلوغ و بی رمق نکنند .

طراحی دکوراسیون داخلی منزل در قیطریه بخش های متفاوتی را دنبال میکند از قبیل دکوراسیون اتاق خواب والدین ، اتاق خواب کودکان اعم از اتاق خواب دختران و پسران که هر کدام با یکدیگر فرق میکند ، دکوراسیون فضای نشیمن و پذیرایی ، دکوراسیون آشپزخانه و طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه ، دکوراسیون سرویس و حمام که باید هر کدام از آنها را بررسی کرد و بدانیم از چه متریال ، بافت و ترکیب رنگی باید در آن فضاها استفاده کرد تا فضا را جذاب تر و دلنشین تر کند .

یکی از بخش هایی که طراحی در آنجا صورت میگیرد اتاق خواب فرزندان است . اول باید توجه داشت که این فرزند در چه رده سنی قرار دارد چون برای هر رده سنی میتوان ایده های متفاوتی را برای طراحی فضای داخلی انتخاب کرد .ایده ای که برای اتاق خواب یک کودک اجرا میشود برای اتاق خواب یک نوجوان مناسب نیست . در وهله ی بعدی باید به جنسیت کودک توجه داشت . طراحی اتاق خواب دختران با اتاق خواب پسران فرق میکند . علایق و سلیقه های این دو جنس متفاوت است . رنگ هایی که دختران میپسندند برای اتاق خوابشان به کار برده شود برای پسران ممکن است جالب نباشد و برعکس . اما موردی که در طراحی اتاق خواب فرزندان مهم است این است که این اتاق خواب ها با توجه به علایق و سلیقه آنها طراحی شود . با این کار آنها احساس میکنند که نظراتشان مهم است . آنها میتوانند در این اتاق خواب ایده آل خود ، ایده های خود را به وجود آورند ، آنها را برای رسیدن به اهدافشان کمک میکند و تخیل و تفکرات آنها را به پرواز در می آورد و میتوانند به آن رنگ واقعیت بزنند .

پس مجری دکوراسیون در منطقه قیطریه تهران باید این موارد را در نظر داشته باشد .

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات