طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی در ارومیه

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 1 شهریور 1401 در ساعت 11 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحی دکوراسیون داخلی یکی از بخش های جذاب و هیجان انگیز در طراحی منزل به حساب می آید مخصوصا اگر توسط یک شرکت ماهر و در نهایت زیبایی اجرا شود. با طراحی دکوراسیون داخلی لوکس ، منحصر به فرد و خلاقانه ، محیطی آرامش بخش و دعوت کننده را برای خود ، خانواده و دوستانتان خلق کنید تا فضایی گرم و صمیمی را در هنگام ملاقات ها ، دورهمی ها ، مهمانی ها و زندگی روزمره ، برای شما به ارمغان آورد. همچنین بعضی اوقات طراحی فضا به گونه ای است که آرامش خاصی را به وجود می آورد و همین آرامش باعث لوکس تر و مجلل تر نشان داده شدن فضا می شود.

اگر در ارومیه زندگی می کنید ، برای خلق این فضاهای گرم و صمیمی می توانید به نیروهای ماهر و جوان شرکت معماری هیرادانا در شعبه ی ارومیه اعتماد کنید همچنین ما در این مقاله قصد دارد با نشان دادن نمونه های دکوراسیون داخلی لوکس و موفقی که طراحی شده اند ، به شما ایده های جدیدی بدهد. پس با ما همراه باشید و این مقاله را از دست ندهید.

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس منزل با استفاده از ایده های لوکس در دیوارها

طراحی-در-ارومیه-2

اولین موضوعی که برای داشتن یک دکوراسیون لوکس در ارومیه به آن خواهیم پرداخت ، طراحی دیوارها با استفاده از ایده های لوکس هستند. به طور مثال با استفاده از یک دیوار که از جنس سنگ دگرگونی کوارتزیت ساخته شده است ، در مرکز یک اتاق نشیمن باز ، اتاق نشیمن بسیار زیبا و لوکسی طراحی شده است. همان طور که گفته شد سنگ کوارتزیت یک نوع سنگ دگرگونی و بسیار سخت است. کوارتزیت سطحی زبر و سخت دارد و در عین حال بلوری شکل است. سفیدی ظاهری این سنگ بسیار شبیه به سنگ مرمر است اما مقاومت آن از سنگ مرمر بیشتر می باشد حتی اگر به سنگ مرمر علاقه ی بیشتری دارید ، می توانید با این سنگ به دیوارها جلوه ای شگفت انگیز بدهید. یکی دیگر از ایده های جذاب ، ایجاد بافت و یا تکسچر برجسته در سطح دیوار می باشد. در ابتدا قبل از فکر کردن به رنگ این قسمت از دیوار ، طرح تکسچر و نحوه ی ایجاد آن را مد نظر قرار دهید و بعد وقتی که به نتیجه رسیدید ، رنگ آن را با توجه به پالت رنگی به کار رفته در اتاق نشیمن منزل خود انتخاب کنید.

نورپردازی ویژه با استفاده از لوسترهای مدرن ، چشمگیر و لامپ های ال ای دی

طراحی-در-ارومیه-3

لوستر ها علاوه بر کاربرد روشنایی و نورپردازی ، باعث زیبایی فضای منزل شما می شوند پس در انتخاب آن ها دقت کنید. امروزه لوسترهای مدرن زیادی وارد بازار شده اند که با آرایش و اشکال مختلفی ، منزل شما را زیبا و چشم نواز تر جلوه می دهند.

نمونه ای دیگر از شیوه های نورپردازی مدرن ، لامپ های ال ای دی هستند که علاوه بر سالن نشیمن ، در طراحی داخلی مدرن و لوکس حمام ها و سرویس های بهداشتی به کار می روند. در این نوع نورپردازی ، بیشتر تمرکز بر روی لبه ها است یعنی با کار گذاشتن لامپ های ال ای دی در لبه های کف ، سقف ، طاقچه ها و ... یک فضای مدرن و چشمگیر خلق می شود که بسیار لوکس به نظر می رسد.

از فلزات استفاده کنید!

با اضافه کردن لوازم و وسایل دکوری فلزی به منزل خود ، طراحی داخلی منزل  شما شگفت انگیز تر به نظر می رسد. به طور مثال در طراحی داخلی این خانه ی لوکس از یک میز سه قلو مدرن و فلزی با رنگ طلایی ، جذابیت و درخشش ویژه ای در منزل به وجود آمده است که در هماهنگی با لوستر های مدرن و فلزی قسمت غذا خوری انتخاب شده است به گونه ای که این تم فلزی تا پشت مبلمان ادامه پیدا می کند.

شما حتی می توانید این ایده را در قسمت دیوار اتاق نشیمن اجرا کنید و با تقسیم اتاق با انتخاب متریال مختلف برای دیوارها ، فضایی چند منظوره خلق کنید.

ویژگی های خاص را روشن تر جلوه دهید

طراحی-در-ارومیه-4

اگر می خواهید بازسازی ساختمان  شما به نتیجه ای عالی برسد ، قطعه های ایستاده باید به گونه ای خاص در مرکز توجه قرار بگیرند. به طور مثال با طراحی ستون های منحصر به فرد که مانند یک شبکه ی توری طراحی شده اند به همراه نورپردازی ویژه در قسمت بالایی آن ها ، به جلوه ی محیط نشیمن منزل افزوده شده است.

فضاهای تک رنگ

طراحی-در-ارومیه-5

چه اتاق نشیمن شما بزرگ باشد و چه کوچک ، یک طراحی داخلی تک رنگ همیشه نتیجه ی جالب و شگفت انگیزی را برای شما ارائه می دهد.

تجملات و لوکس بودن فقط مربوط به زیبایی شناسی نیست!

تجملات و لوکس بودن فقط مربوط به زیبایی شناسی نیست بلکه به راحتی نیز  باید توجه شود. مبلمان خطی ممکن است بسیار مدرن به نظر رسند اما قبل از خرید و چیدمان آن ها باید اطمینان حاصل کنید که چیدمان صندلی با تعداد کم ، برای شما لوکس است.

اتاق های نشیمن بتنی

طراحی-در-ارومیه-6

باور کنید یا نه ، اتاق های نشیمن بتنی می توانند بازسازی منزل  شما را در ارومیه به یک فضای بسیار لوکس تبدیل کنند. برای تعادل بخشیدن به ظاهر صنعتی اینگونه طراحی ها از مبل های مجلل ، صندلی های راحت و برجسته استفاده کنید.

اولویت بندی بافت ، رنگ و نور

طراحی-در-ارومیه-7

اگر فضای زیادی در اختیار دارید ، با طراحی اتاق نشیمن صنعتی لوکس ، فضای شما بسیار جذاب تر به نظر می رسد. این فضای بزرگ را می توانید به راحتی با آجرهایی با رنگ قهوه ای مایل به قرمز و نورپردازی درخشان مدرن و جذاب به یک فضای گرم و دعوت کننده تبدیل کنید.

به انتخاب رنگ بخش های مختلف در طراحی دقت شود

رنگ مناسب منزل شما را بسیار زیبا تر به نمایش می گذارد. به عنوان مثال ، شما می توانید یک دیوار تیره را که در هماهنگی با دو صندلی موجود در سالن نشیمن انتخاب شده است ، با به کار بردن کوسن های خردلی رنگ ، جذاب تر و زیبا تر جلوه دهید و یا با انتخاب دیوارهای سیاه و مبلمانی نارنجی رنگ ، یک پالت رنگی بسیار جذاب را در طراحی اتاق نشیمن منزل خود به کار ببرید و برای روشن تر کردن این محیط ، از سایه های روشن و خاکستری رنگ در قسمت های دیگر طراحی استفاده کنید .

جهت اطلاعات جامع تر و دقیق تر از طراحی داخلی ، به صفحه طراحی داخلی در بخش خدمات مراجعه کنید . شرکت معماری هیرادانا در بخش طراحی داخلی و اجرای دکوراسیون داخلی برای هم وطنان عزیزمان در شهر زیبای ارومیه همواره آماده خدمت میباشد . جهت مشاوره رایگان با شماره 09125754921 تماس بگیرید .

9 / 10
از 5 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات