طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی خانه های استودیو

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 11 شهریور 1399 در ساعت 10 : 26 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از نکات مهمی که باید در مورد آپارتمان ها و خانه های کوچک زیر 40 متر در نظر بگیریم ، طراحی دکوراسیون داخلی هوشمندانه و اصولی است. بسیاری از افراد تصور می کنند حالا که خانه ی کوچکی داریم دیگر نیازی به طراحی دکوراسیون داخلی نیست و این طراحی داخلی های بسیار زیبا مناسب خانه های بزرگ می باشند. اما اینگونه نیست و این باور غلط است ، طراحی دکوراسیون داخلی برای این مدل خانه ها یک امر ضروری به حساب می آید زیرا هرمتر مربع از فضای داخلی منزل شما باید به گونه ای طراحی و اجرا شود که فضایی برای ذخیره سازی در نظر گرفته شود و در عین حال محیط را سبک نگه دارد و فضا را کوچک تر از آن چیزی که هست نشان ندهد. به همین دلیل بهتر است که طراحی فضای داخلی منزل کوچک شما به دست افراد ماهر ، توانمند و با تجربه انجام شود تا بزرگ تر ، کاربردی تر و با شکوه تر به نظر رسد و آن چه باعث ایجاد اختلال و کوچک شدن فضای منزل شما می شود حذف شود.

ما در شرکت معماری هیرادانا با گردهم آوردن افراد جوان ، ماهر و توانا قصد داریم به شما در زمینه های گوناگون از جمله طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای کوچک کمک کنیم همچنین برای آشنایی بیشتر با ایده های جذاب و کاربردی همراه ما باشید و این مقاله را از دست ندهید.

ما در ادامه با بررسی این چهار طراحی طراحی داخلی مدرن و موفق درمی یابیم که چگونه طراحی مینیمال و براق در زیبایی شناسی خانه های کوچک تر از 40 متر مفید عمل می کنند اما به کار بردن این سبک باعث نمی شود که پالت رنگی انتخابی ما محدود شود و چگونه می شود حتی کوچک ترین آپارتمان به یک فضای فوق العاده و لذت بخش برای صاحب خانه تبدیل شود. همچنین می فهمیم سبک نئوکلاسیک هم می تواند در طراحی فضاهای کوچک به کار رود.

نصب روکش های چوبی یا پانل های گچی بافت دار

طراحی دکوراسیون داخلی خانه های استودیو

پانل های زیبا فقط در طراحی خانه های بزرگ به کار نمی روند بلکه با نصب این پانل های جذاب می توان دیوارهای کوچک آپارتمان خود را به یک اثر هنری و شیک تبدیل کنید. در این آپارتمان با متراژ 37 متر ، از چوب رنگ روشن برای ایجاد پس زمینه و طراحی دیوار تلویزیون استفاده شده است. دکور سفیدی به صورت شناور بر روی این دیوار چوبی قرار گرفته و با کابینت طراحی شده به صورت خطی که در زیر آن برای افزایش فضای ذخیره سازی به کار برده شده اند مطابقت دارد.

یک میز قهوه خوری مدرن با طراحی منحصر به فرد خود ، علوه بر کارایی معمول خود فضایی برای قرار دادن مجلات ، روزنامه ها و ... را در اختیار صاحب خانه قرار می دهد.

طراحی داخلی مدرن

طراحی دکوراسیون داخلی خانه های استودیو

آپارتمان بعدی با متراژ 33 متر توسط بخش هایی چوبی ، زرد رنگ و طلایی تقسیم شده است.

یک تقسیم کننده ی ظریف نشان دهنده ی جدایی قسمت غذاخوری و آشپزخانه از اتاق خواب است. در انتخاب رنگ و مکان قرار گیری این تخت خواب جسورانه عمل شده است ، بازسازی ساختمان این آپارتمان کوچک و جذاب به جای آن که تخت خواب را بی سر و صدا در گوشه ی اتاق خواب قرار دهد ، پایه تخت را به رنگ زرد خردلی انتخاب کرده و آن را با افتخار در مرکز اتاق قرار داده است. در نهایت رنگ پرده ها را همرنگ با رنگ پایه تخت خواب انتخاب کرده و طراحی اتاق خواب را بدین صورت تکمیل کرده است.

طراحی داخلی نئوکلاسیک

طراحی دکوراسیون داخلی خانه های استودیو

فضای داخلی آپارتمان سوم ما یک آپارتمان 38.2 متری می باشد که به سبک طراحی داخلی کلاسیک و  نئوکلاسیک طراحی شده است. به این صورت که در آن عناصر چوبی و سنتی در یک فضای طراحی شده به سبک مدرن به زیبایی جلوه می کنند.

آخرین آپارتمان ، آپارتمانی روشن در جنوب مسکو با متراژ 35 متر می باشد. این آپارتمان آفتابی شامل یک اتاق نشیمن ، آشپزخانه ، اتاق خواب ، اتاق رختکن ، حمام و یک بالکن می شود.

لهجه های زرد از طریق مبلمان روشن ، کوسن های رنگارنگ و حتی گلدان کوچک شیشه ای ، به درخشانی طراحی این آپارتمان تابستانی اضافه کرده اند.

با استفاده از یک پارتیشن شیشه ای فضای اتاق خواب از اتاق نشیمن جدا می شود و در عین حال این شیشه های شفاف اجازه می دهند نور بسیار خوبی به اتاق خواب راه یابد. البته در قسمت ورودی اتاق خواب از شیشه های مات استفاده شده است تا درون آن از آشپزخانه به طور واضح دیده نشود.

 

5 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات