طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی با استفاده از رنگ کرم

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 8 ارديبهشت 1399 در ساعت 11 : 1 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در مقاله های قبلی به معرفی بهترین ترکیب رنگ های کرم پرداختیم در این مقاله قصد داریم به نحوه ایجاد ست رنگ کرم در طراحی داخلی  بپردازیم.

• طراحی آشپزخانه

طراحی دکوراسیون داخلی با استفاده از رنگ کرم

 ابتدا به سراغ طراحی آشپزخانه می رویم بهترین گزینه استفاده از طرح های کلاسیک برای کابینت آشپزخانه رنگ کرم می باشد .رنگ کرم یا شیری باعث می شود که هم نور کافی در فضا به راحتی فراهم شود و هم فضا  بزرگتر نشان داده شود . بعد از انتخاب کابینت  کرم می توانیم لوازم برقی و دیگر لوازم آشپزخانه خود را به رنگهای سفید معمولی و یا سفید یخی انتخاب کنیم تا ظاهری پاک و تمیز داشته باشم. در انتخاب کفپوش ها هم می توانیم از کفپوش  های رنگ کرم استفاده کنیم اما اگر قصد استفاده از این رنگ را ندارید  کفپوش های چوبی هم گزینه مناسبی می باشد.

• طراحی نشیمن

طراحی دکوراسیون داخلی با استفاده از رنگ کرم

اتاق نشیمن یکسری لوازمی دارد که همیشه به طور ثابت در طراحی های این بخش وجود دارد مثلاً مبل،  پرده ، فرش و استندهای دکوری بنابراین ست کردن رنگ در این فضا کار چندان سختی نمی باشد به عنوان مثال  ست کردن رنگ پرده با مبل  یکی از راهکارهای مناسب می باشد روش های دیگر هم این است که در  بازسازی منزل خود رنگ دیوارها را به رنگ کرم در آورده و  همینطور از فرش کرم برای کف استفاده کنید. لوازم دکوری دیگر هر چند کوچک می تواند تاثیر زیادی در طراحی داخلی فضای شما بگذارد.

• استفاده از رنگ کرم در اتاق خواب

طراحی دکوراسیون داخلی با استفاده از رنگ کرم

معمولا سرویس چوب اتاق خواب و بقیه فضاهای خانه  از یک رنگ انتخاب می ‌شود که این رنگ ها هم معمولا یا سفید است یا قهوه‌ ای و یا کرم می باشد . در مورد انتخاب رنگ کرم برای اتاق خواب هم می توان گفت که شما با یک تیر دو نشان را زدید اول اینکه یک رنگ پر طرفدار و زیبا را برای دکوراسیون داخلی خود انتخاب کرده ‌اید و دوم اینکه ست کردن خانه با استفاده از این رنگ.

برای بهتر دیده شدن رنگ کرم در اتاق خواب پیشنهاد می شود که از پرده های کرم رنگ استفاده کنید تا هم مانعی برای عبور نور به داخل در طول روز  نباشد و در شب هم باعث کاهش نور مصنوعی فضا نشود.

برای اینکه اتاق خواب جذاب و امروزی داشته باشید پیشنهاد  می‌ شود که فضای اتاق او را به سمت سبک های امروزی و مینیمال ببرید با این کار جلوی زیبا رنگ کدم را دو برابر می کنید.

•رنگ کرم در طراحی دکوراسیون مینیمال

طراحی دکوراسیون داخلی با استفاده از رنگ کرم

اصول کاری این سبک پیاده سازی رنگ های خنثی و روشن می باشد استفاده از طیف روشن  باعث می‌ شود که این رنگ بیشتر به سمت رنگ های خنثی برود و با گرایش به سمت رنگ زرد، گرم تر می شود. این رنگی مناسب برای سبک مینیمال بوده و شما هیچ دغدغه ای به کارگیری آن در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود نخواهید داشت. برای آشنایی بیشتر این سبک مقاله معرفی سبک مینیمال را مطالعه فرمایید.

• ست رنگ کرم در دکوراسیون روستیک

اساس و پایه چیدمان بازسازی ساختمان  به سبک روستیک را رنگهایی از جمله سفید و کرم تشکیل می دهند در این سبک از کف تا سقف خانه را به رنگ روشن در می آورند و استفاده از رنگ کرم کاری روتین محسوب می شود سبک روستیک بهترین پیشنهاد برای ست کردن رنگ های روشن به شمار می رود رنگ کرم یکی از بهترین و پر مخاطب ترین رنگ ها می باشد.

میان سبکهای مختلف دکوراسیون داخلی سبک های نام برده بیشترین تطابق و تمایل  را با رنگ کرم دارد البته در دیگر سبک ها مانند سبک های سنتی ایرانی و دکوراسیون های امروزی و مدرن با استفاده از این رنگ می ‌توانید طراحی جالبی را به دست آورید.

طراحی دکوراسیون داخلی با استفاده از رنگ کرم

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات