طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودک

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 19 شهریور 1399 در ساعت 10 : 23 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چه چیزی می تواند جذاب تر از تزئین اتاق خواب کودکان و نوجوانان باشد؟

اگرچه ممکن است نتوانیم تمام خواسته ها و ایده های آن ها را بپذیریم ، اما قطعا می توان سلیقه و علاقه مندی های آن ها را در نظر گرفته و در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خوابشان بگنجانیم به گونه ای که بچه ها به همراه والدینشان از آن لذت ببرند. به همین دلیل ما مجموعه ای از اتاق خواب هایی با دکوراسیون داخلی مدرن ، منحصر به فرد و جذاب را جمع آوری کرده ایم که با ایده های بسیار زیبا و عالی به طراحی فضایی مناسب برای مطالعه ، استراحت و بازی کودکان پرداخته اند. همچنین بررسی این اتاق خواب ها ممکن است به شما کمک کنند تا برای ایده های عجیب غریب و شگفت انگیز نوجوانان و کودکان راه حلی پیدا کنید. پس با ما در شرکت معماری هیرادانا همراه باشید و این مقاله را از دست ندهید.

ما در این مقاله از اتاق خواب های پاستلی رنگ زیبا گرفته تا اتاق خواب های طراحی شده با ترکیبات سرگرم کننده ، همراه با لهجه ها و لوازم تزئینی شیرین ، تخت هایی با طراحی عجیب و جالب ، میز مطالعه با طراحی کاربردی و راه حل های رنگارنگ سر خواهیم زد.

طراحی سقف

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودک

ماه و ستاره برش خود در سقف ، این اتاق خواب زیبا و رویایی را روشن می کنند. پالت رنگی به کار رفته در این اتاق خواب رنگ صورتی روشن و سفید می باشد که در ترکیب با چوب بسیار زیبا و جذاب به نمایش گذاشته شده است. چراغ های کروی شکل آویزان شده از سقف به این اتاق خواب صورتی و چوبی ، روشنایی بیشتری می بخشند و یک عبارت الهام بخش و جسورانه در بالای تخت خواب به زیبایی نوشته شده است.

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودک

طراحی داخلی این اتاق خواب رنگارنگ قطعا مورد توجه پسران و دختران بازیگوش قرار خواهد گرفت. بررسی این دکوراسیون از منطقه ی مطالعه کودک شروع می شود. در این قسمت از یک میز با صندلی عجیبی که به وسیله پارچه ی وصله دار زیبایی طراحی شده ، استفاده شده است. یک قسمت نشیمن برای کنار پنجره در نظر گرفته شده است که فضای ذخیره سازی گسترده ای را در پس زمینه  خود پوشش می دهد. از ویژگی های بسیار جذاب این اتاق خواب که کودکان را جذب خود می کند ، می توان به باشگاه کوچکی اشاره کرد که یک روش بسیار عالی و سرگرم کننده برای ورزش کردن و تحرک کودکان را ارائه می دهد. سقف این اتاق خواب به صورت مشبک اجرا شده است تا کودک بتواند در آن بنشیند و از معلق بودن بر روی اتاق خواب خود ساعت ها لذت ببرد.

سبک مینیمال

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودک

دکوراسیون داخلی اتاق خواب بعدی با رویکرد کمی متفاوت تر و به سبک مینیمال طراحی شده است. در این اتاق خواب لهجه های زرد روشن به صورت برجسته در زمینه ی صورتی و آبی پاستلی ظاهر شدند. قله های کوهستانی رنگارنگ به عنوان راه حلی جذاب برای تزئین این کمد چوبی ساده ظاهر شده اند. همچنین چراغ دیواری کوچکی در کنار تخت خواب تعبیه شده است که این امکان را برای نوجوان فراهم می کند تا در هنگام شب ، قبل از خواب ، به مطالعه بپردازد.

در ادامه طراحی کاریزماتیک اتاق خواب کودک دیگری از همان طراح موجود است. فرم مبلمان به همان سادگی اتاق خواب قبلی باقی مانده ، اما تم رنگی به طور قابل توجهی روشن تر و قدرتمندتر انتخاب شده است.

تصاویر کارتونی

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودک

یکی از جذابیت های بازسازی این اتاق خواب ، استفاده از تصویر خرگوش و جغد ، هم به صورت کارتونی و هم به صورت واقع گرایانه می باشد و به طور کلی قسمت عمده ای از تزئین این دکوراسیون را تشکیل می دهند. همچنین به کار بردن پرتره لاما یک انتخاب غیرمنتظره و بسیار لذت بخش است که بر روی دیوار به نمایش گذاشته شده است.

قفسه بزرگی که به شکل A طراحی شده به عنوان نقطه کانونی این اتاق خواب جذاب در نظر گرفته شده است. کتاب ها و اساب بازی های کودک در قسمت بالایی قفسه ها قرار گرفته اند اما جعبه های ذخیر سازی در قسمت پایین قرار داده شده اند.

طراحی کلاسیک

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودک

و اما آخرین دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودک از مدل های قبلی متفاوت تر عمل کرده است. در این اتاق خواب با استفاده از یک تخت خواب چهار ستونی با پرده های صورتی آویزان ، یک دکوراسیون داخلی کلاسیک خلق شده است. از دیگر ویژگی های فراموش نشدنی این اتاق خواب زیبا می توان به فرش ابری شکل ، کفپوش چوبی ، چراغ آویز پری و بدون وزن اشاره کرد.

 

4 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات