طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون باشگاه و فضای ورزشی خانگی

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 27 فروردین 1399 در ساعت 11 : 46 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه بسیاری از افراد با رفتن به باشگاه ها و ورزش کردن به تناسب اندام و سلامتی خود در راستای داشتن زندگی سالم و عمری طولانی ، اهمیت می دهند. اما مسئله این است که بسیاری دیگر به دلایلی از جمله نداشتن زمان کافی برای رفتن به باشگاه ها ، پرداخت هزینه های مربی ورزشی ، شهریه های سنگین ، ناخوشایند بودن ورزش در یک اتاق شلوغ و... این امکان برای آن ها وجود ندارد.

با طراحی داخلی  باشگاه های خانگی ، می توان محلی برای ورزش کردن افرادی که به دلیل مشغله های کاری این امکان برای آن ها فراهم نشده است ایجاد کنید،تا در هر زمان که مایل هستند در آرامش منزلشان به فعالیت های ورزشی مشغول شوند. بنابراین امروزه سالن های ورزش خانگی به طور فزاینده ای محبوب شده اند.اگر به دنبال ایده هایی آسان در طراحی این سالن های ورزشی خانگی هستید ، همراه ما در شرکت معماری و طراحی داخلی هیرادانا باشید.

انتخاب محل مناسب وچیدمان صیح وسایل

در طراحی این باشگاه ها ابتدا باید به سراغ محلی مناسب بگردید و با انتخاب فضایی با تهویه ی کافی ، شاداب ، سرزنده و همراه با نور کافی به دکوراسیون داخلی باشگاه خانگی خود اهمیت دهید ، زیرا شما نمی خواهید در فضایی کوچک ، تیره و تاریک ورزش کنید و در ضمن این نکته را فراموش نکنید که هرچی محیط زیباتر باشد ، احتمال این که بخواهید وقت بیشتری در آن صرف کنید و به فعالیت ورزشی بپردازید بیشتر خواهد شد.

برای اجرای این اتاق های ورزش خانگی حتما نیازی به بازسازی ساختمان و تغییر آن ندارید.

از ایجاد این سالن های ورزشی خانگی در اتاق خواب ها بپرهیزید. زیرا اتاق خواب ها محلی برای استراحت و آرامش یافتن هستند.مهم این نیست که این اتاق ورزشی چقدر کوچک باشد یا بزرگ ، بلکه مسئله ی مهم و اصلی چیدمان صحیح و منظم وسایلی است که در اختیار دارید ، به گونه ای که سردرگم نشوید. به طور مثال گوشه ی دیوارها را به دستگاه های بزرگ و مرکز اتاق را به وسایل کوچک تر اختصاص دهید.زیرزمین ها ، اتاق های اضافه و ... مناسب طراحی همچین فضایی هستند ، فقط نکته ی مهم قابل توجه در طراحی داخلی این جور فضاها محاسبه ی متراژ محلی است که انتخاب کردیم و بر اساس آن باید تعداد و چیدمان دستگاه های ورزشی انجام شود.بنابراین از قبل نقشه ی کف را تهیه کنید تا بتوانید وسایل و تزیینات را با برنامه ریزی قبلی به کار ببرید.

طراحی باشگاه های خانگی کوچک

طراحی دکوراسیون باشگاه و فضای ورزشی خانگی

نکته ای که باید در طراحی دکوراسیون داخلی این فضاها در نظر گرفت ممکن است کوچک باشند ، پس باید از رنگ های روشن ، سیستم روشنایی مناسب ، آیینه های تمام قد در طراحی آن ها استفاده شود.همچنین آیینه ها علاوه بر بزرگ تر نشان دادن فضا ، در هنگام ورزش به عنوان عنصری کاربردی عمل خواهند کرد.

طراحی کف باشگاه های ورزشی خانگی

طراحی دکوراسیون باشگاه و فضای ورزشی خانگی

یکی از مشکلاتی که این باشگاه های خانگی دارند صدای ایجاد شده توسط دستگاه ها است ، که این مشکل با استفاده از تشک هایی که عایق صدا هستند تا حدودی رفع خواهند شد. همچنین بار وارد شده بر کف را تا حدودی کاهش می دهید.

برای ایجاد فضایی دعوت کننده و باطراوت برای ورزش در محیط آرام بخش خانه ، از گیاهان استفاده کنید.

نورپردازی باشگاه های ورزشی خانگی

طراحی دکوراسیون باشگاه و فضای ورزشی خانگی

روشنایی این مناطق اهمیت بسیاری در بازسازی منزل  دارد که باعث افزایش کارایی این باشگاه های ورزشی می شود.از آن جایی که نورپردازی زیاد مصرف برق را افزایش میدهد بهترین گزینه در نورپردازی استفاده از لامپ های ال ای دی است.همچنین برای طراحی داخلی باشگاهی روشن تر و دلبازتر از دیوارهای آیینه کاری شده ، کف و سقف ها با پوشش براق استفاده کنید.

کمد ها و قفسه بندی برای نگه داری وسایل ورزشی

طراحی دکوراسیون باشگاه و فضای ورزشی خانگی

با به کاربردن کمد ها و قفسه بندی طراحی دکوراسیون داخلی این فضاهای ورزشی خانگی را به زیبایی انجام دهید.این کار علاوه بر ایجاد جلوه ای لوکس ، محلی برای نگه داری وسایل ورزشی به وجود می آورد که باعث نظم و مرتب بودن باشگاه خانگی شما می شود.برای داشتن باشگاه با دکوراسیون لوکس از سیستم قفسه بندی باز استفاده کنید.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات