طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون اداری کلاسیک

بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 14 فروردین 1399 در ساعت 11 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 کارکنان یک اداره ساعات طولانی را در محیط کاری می گذرانند اگر طراحی دکوراسیون اداری  به درستی و طبق اصول صورت بگیرد مسلماً هم نتیجه بهتری از کارکنان خواهیم دید و هم موجب رضایت مندی  مراجعه کنندگان می شود. در فضا های اداری مخصوصا اداراتی که قراردادهای مهم کاری در آن ها انعقاد می گردد دکوراسیون اداری بسیار تاثیر گذار می باشد. دکوراسیون داخلی با توجه به سلیقه و بودجه و... با استفاده از سبک های مختلف طراحی می شود البته این نکته را هم باید گفت که این نوع عملکرد در دکوراسیون هم می تواند تاثیر گذار باشد. یکی از سبک هایی که می توان در طراحی دکوراسیون اداری از آن استفاده کرد سبک کلاسیک می باشد این سبک هم مانند دیگر سبک ها  دارای ویژگی هایی می باشد که به برسی  آن ها می پردازیم.

برای فضا ها ی کوچک سبک مدرن و برای فضا های اداری بزرگ سبک کلاسیک انتخابی مناسب می باشد. سبک کلاسیک یک سبک رسمی است.

طراحی دکوراسیون اداری کلاسیک

افرادی که به سبک کلاسیک علاقه مند هستند اغلب  به سختی می تواند با دکوراسیون مدرن ارتباط برقرار کنند زیرا این افراد فضا های مجلل و کلاسیک را دوست دارند و تمایلی به قرار گرفتن در فضاهای مدرن و ساده را ندارند. برای فضا هایی که به سبک کلاسیک طراحی شده اند یک سبک مختلف از مبل راحتی با طرح کلاسیک و طراحی رسمی پیشنهاد می شود. استفاده از رنگ های گرم تقارن جزئیات در طراحی موجب شده است که سبک کلاسیک توجه بسیاری از افراد را جلب کرده و بسیار پرطرفدار شود.

در این سبک رنگ ها معمولا از طبیعت الهام میگیرند در سبک کلاسیک معمولا از رنگ هایی نظیر قهوه ای، سفید و کرم و... و از رنگ های خاموشی مانند خاکستری ، قرمز مایل به قهوه ای و ...  برای طراحی فضا ها استفاده می شود البته اگر شما تمایل داری در فضا حس گرمای خاصی را ایجاد کنید پیشنهاد می شود که رنگ های گرم  و تیره را انتخاب کنید.

  • متریال هایی مثل چوب و شیشه جذابیت خاصی را به فضا های اداری می دهد و باعث می شود فضا با شکوه تر به نظر برسد. بنا براین پیشنهاد می شود در طراحی های اداری خود از این متریال ها استفاده کنید. در اغلب طراحی های اداری سبک کلاسیک از چوب بسیار استفاده شده است. طراحی داخلی سبک کلاسیک می توانید از تابلو های بزرگ بر روی دیوار استفاده کنید.همینطود با استفاده از گل و گیاه و مجسمه بر زیبایی فضا بی افزایید. در این سبک معمولا از کف پوش های چوبی ی سنگ مرمر استفاده می کنند.
  • نور پردازی در سبک کلاسیک

    طراحی دکوراسیون اداری کلاسیک

در دکوراسیون اداری نور پر دازی از اهمیت ویژه ای بر خوردار است. در این سبک شما می توانید با استفاده از لوستری مجلل و کلاسیکنور پردازی مناسبی را ایجاد کنید همچنین استفاده از لامپ های هالوژنی و نور پردازی مخفی هم از دیگر ایره های نور پردازی این سبک می باشد. نور های گرم باعث می شود فضایی صمیمی و گرم به وجود اید .اگر می خواهید کار کنانتان در فضای کاری احساس ارامش کنند این نوع نور پردازی پیشنهاد می شود.

در فضا های اداری سبک کلاسیک می توان حتی از اباژور های ایستاده و رو میزی هم برای زیبایی و هم برای نور پردازی ایده ال استفاده کرد.

  • سبک مبلمان اداری کلاسیک

    طراحی دکوراسیون اداری کلاسیک

استفاده از مبلمان اداری کلاسیک در اداره موجب افزایش آرامش و راحتی کارکنان می شود به همین دلیل است که اخیرا در بسیاری از ادارات و شرکت ها این سبک مبلمان را مشاهده می کنید. میزهای اداری یا کلاسیک بسیار شیک و دارای طراحی ظریفی می باشد در پایه میز ها و مبل های سبک کلاسیک و زیبایی فوق العاده ای به کار رفته است که میتوانند زیبایی یک دکوراسیون لوکس را به محیط کاری شما ببخشند .

برای مبلمان در سبک کلاسیک پیشنهاد می شود از پارچه های ظریفی مثل چرم و مخمل استفاده کنید.

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات