طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون اداری سبز

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 7 بهمن 1398 در ساعت 17 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همانگونه که مطلع هستید امروزه در  بازسازی و دکوراسیون داخلی استفاده از روش های نوین و خلاقانه در پروژه های معماری از مهم ترین ارکان طراحی این پروژه ها است . اتفاقی که در چندین سال اخیر در بخش بازسازی ساختمان در  دکوراسیون داخلی اداری افتاده است توجه بیشتر طراحان و شرکت طراحی داخلی به مفاهیم محیط زیستی است و تلاش آنها در استفاده از روش هایی است که همگام با محیط زیست باشد و ادغام این فضا با فضاهای اداری است . طراحی دکوراسیون اداری با استفاده از حضور گیاهان در فضا یکی از این روش ها است که اثرات مثبت زیادی را در بر دارد .این شرکت در محیطی به مساحت 2000 متر مربع در سال 2017 در شهر هوشی مین ویتنام تاسیس شده است .این پروژه ایجاد یک دفتر جدید برای 500 نفر از کارکنان یک شرکت در زمینه ی تجارت بین المللی است . کارکنان این شرکت عمدتا مهندسین جوان ویتنامی و چند ملیتی هستند .در تعمیرات ساختمان این محیط مجری دکوراسیون لوکس با هدف تحریک خلاقیت کارمندان شاغل در چنین شرکت جوان و پر انرژی طراحی شده است .

این ساختمان در 5 طبقه محل کار و یک طبقه مشترک برای وقایع ، جلسات و استراحت افراد است .

1 - طبقات اداری

طراحی دکوراسیون اداری سبز

  • نوارهایی رنگی بصورت یک ایده که از لوگوی شرکت الهام گرفته شده است بر روی دیوار های سفید و خاکستری رنگ این طبقات کار ، قرار گرفته است .
  • میزها و صندلی های کاری که از چوب ساخته شده اند در این طبقات کاری ، محل های کار افراد را شکل میدهند .
  • هم چنین در طراحی این طبقات از پنجره های بزرگ و وسیع برای نورگیری فضاها استفاده شده است و یک نوار خطی از فضاهای سبز و گیاهان در کنار پنجره تشکیل شده است که زیبایی و طراوت را برای این محیط های کاری به ارمغان می اورد .

2 - طبقه مشترک

طراحی دکوراسیون اداری سبز

این طبقه به گونه ای طراحی شده است که انرژی و منحصر به فرد بودن اجرای دکوراسیون اداری را به روشی جسورانه نشان میدهد . در این طبقه ایده ی به کار رفته طراحی یک تپه مانند از چمن است که فضایی صمیمی و راحت را برای نشستن ، لم دادن و دراز کشیدن افراد بر روی آن ایجاد میکند . گیاهان متعددی نیز در این قسمت کاشته شده اند که در کنار شیشه های سرتاسری و قدی که در این طبقه طراحی شده است ، فضایی گرم و مطبوع را هم برای گیاهان به ایجاد میکند و هم برای کارکنان جذاب است .

در وسط این فضا که کفپوش های چوبی برای بیشتر شدن حس طبیعت در محیط طراحی شده اند میز ها و صندلی هایی چوبی برای جمع های سه یا چهار نفره دوستانه فراهم شده است. یک آشپزخانه و کافه نیز که دکوراسیون آشپزخانه آن نیز از چوب است در قسمت غربی این طبقه قرار دارد که میتواند پذیرایی از کارکنان را در این فضای دنج و آرامش بخش بر عهده بگیرد . چند اتاق جلسه که در فضای شیشه ای قرار گرفته اند نیز برای این طبقه طراحی شده اند تا برای برگزاری جلسات نیمه رسمی و در فضایی منحصر به فرد و دوستانه شکل بگیرد .

طراحی دکوراسیون اداری سبز

3 - سازه در معرض دید

طراحی دکوراسیون اداری سبز

ایده ی دیگر طراح برای این دکوراسیون اداری این بود که فضا همانطور که از حضور عناصر طبیعی به صورت زنده ای بهره میبرد ، به همان طورت متریال ها و سازه نیز حس و حالی زنده داشته باشد .با توجه به این موضوع تاسیسات و لوله ها در سقف در معرض نمایش هستند و هیچ پوششی برای پنهان کردن آنها وجود ندارد و میتوان آنها را بصورت زنده و فعال مشاهده کرد .

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات