طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون اداری به شکل ویلایی

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 10 اسفند 1398 در ساعت 12 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

     از نظر فرم و عملکرد رئیس مجموعه،برای رفاه حال و روحیه تیم شرکت در حال رشد خود ،به فضای بیشتری احتیاج داشت و شرکت معماری و طراحی داخلی نیز می بایست محیطی پر جنب و جوش را برای کارهای خلاقانه و فعالیت های اجتماعی پرورش دهد.از آنجا که مرکز یک شرکت معماری نیز نورمرکزی آن است ،پس رویکرد و طراحی باید به گونه ای درنظرگرفته شود که نور در محیط در حال جریان باشد.

رویکرد این طراحی دکوراسیون اداری چنین بوده که: به جای طراحی دفتر ، می خواهیم مکانی را ایجاد کنیم که در خانه احساس می کنیم و دوست داریم که در آن باشیم.به همین ترتیب این طرح به یک فضای شفاف ، شکل گرفته است.

جوهر خام سازه، یک شبکه ثابت از ستون های باریک و فلزی است که دارای یک سقف چوبی میباشد که در پشت یک سقف گچ، پنهان شده است.

طراحی دکوراسیون اداری به شکل ویلایی

طراحی دکوراسیون ورودی اداری

     برای ورودی،درهای شیشه ای کشویی بزرگ که فضای طراحی دکوراسیون داخلی  را به یک تراس و یک باغ متصل می کند ، طراحی و ساخته شده است.در بالای ورودی گرم کننده هایی قرار داده شده است برای رفاه حال مشتریان و کارمندان.درکل، فضای بزرگ و باز  در طبقه همکف داریم که  با اتصالات نزدیک به طبیعت و آب ،که منظره ای زیبا را ارائه می دهند طراحی شده است که نور روز طبیعی را در قلب ساختمان قرار می دهند.

طراحی محیط اداری

طراحی دکوراسیون اداری به شکل ویلایی

این "قلب" دکوراسیون اداری از چهار جدول کار گروهی تشکیل شده است ، هم مرز با سه اتاق تأسیسات بسته،که فضاهای مجزا دارد که دیده میشود طراحی آنها نیز منحصر به فرد است.در انتهای ضلع جنوبی دفتر ، یک شومینه دنج چوبی قرار دارد که کارمندان و مشتریان را به آن سمت سوق می دهد تا از طرح ها وفضای آنجا دلگرم شوند. در کنار آن ، یک میز بزرگ و یک اتاق استراحت خانگی از تراس و کانال مجاور قراردارد.

طراحی فضاهای استراحت اداری

طراحی دکوراسیون اداری به شکل ویلایی

    دو جزیره آشپزخانه با اندازه بزرگ ، میز ناهار گسترده و دو برابر آن ،محلی برای تفریح ، نوشیدنی یا شام را سرو می کنند.این بخش امکان جلسات غیر رسمی و استراحت را فراهم می آورد.در سمتی دیگر پنج اتاق در امتداد نما شرقی برای جلسات رسمی تر ، مناطق تمرکز و مدل سازی استفاده می شود. در حالی که دیوارهای ریز و درشت ،این اتاقها را از یکدیگر جدا می کنند ، کارکنان و بازدید کنندگان همیشه از شفافیت قابل قبول آفیس ویلا آگاه هستند. همه مکان ها به هم متصل هستند اما هر کدام ویژگی خاص خود را در بازسازی ساختمان  دارند.

مبلمان و دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون اداری به شکل ویلایی

     مبلمان ، مواد و نورپردازی عناصر اساسی هستند که شخصیت هر فضا را تشکیل می دهند. در کف ،بتنی مقاوم ، فرش هایی با بافت رنگی با مبلمان و نورپردازی با دقت انتخاب شده ترکیب می شوند تا تنوع درفضا ایجاد شود. نقاشی های رسا ، مجسمه ها ، گیاهان و تخته های مغناطیسی برای کار طراحی کمک می کند تا ساختمان به زندگی خود ادامه بیاید و به تیم و مشتریان الهام بخشد.

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات