طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون اداری با سبک کلاسیک

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 6 اسفند 1398 در ساعت 11 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از محدودیت‌هایی که در بازسازی و دکوراسیون فضاهای اداری با آن مواجه می‌شویم تعیین سبک و کانسپت طراحی داخلی و پیش برد پروژه بر طبق اصول و قواعد آن است . در بیشتر پروژه های طراحی دکوراسیون اداری  از سبک های مدرن و مینیمال استفاده می شود که سبک های مناسبی در این فضاها هستند این سبک ها در عین جذابیت و زیبایی که برای محیط اداری ایجاد می‌کنند می‌توانند کارآمدی و کارآیی بیشتری هم نسبت به دیگر سبک ها داشته باشند و راندمان کاری کارمندان را به شکل چشمگیری افزایش دهند . البته می‌توان از سبک های دیگری مانند سبک کلاسیک و نئوکلاسیک هم در طراحی دکوراسیون داخلی اداری استفاده کرد ولی این استفاده باید به شکل ماهرانه و با ذوق هنری معماری خوبی طراحی و اجرا شود و توجه به نکاتی که در قواعد و اصول طراحی کلاسیک هست باید به شکلی دقیق رعایت شود تا به آن ماهیت و محیط مناسبی که یک فضای اداری نیاز دارد و آن جذابیت سبک کلاسیک برسیم .

حال ما در شرکت طراحی دکوراسیون داخلی هیرادانا میخواهیم با یکی از پروژه های خوب در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی کلاسیک اداری آشنا شویم و موارد مختلفی را در این پروژه بررسی کنیم و ببینیم چگونه میتوانیم یک محیط اداری با سبک کلاسیک داشته باشیم .

طراحی دکوراسیون اداری با سبک کلاسیک

سبک کلاسیک در محیط اداری

از موارد و اصول همیشگی سبک‌کلاسیک رعایت اصل تقارن و توجه به جزئیات و دیتیل های طراحی و اجرایی میباشد  ولی این جزئیات و دیتیل ها اگر به شکل فراوانی در دکوراسیون اداری اجرا شوند ممکن است که باعث آشفتگی و سردرگمی و حواس پرتی از روند کاری شوند به همین دلیل به دست آوردن حجم مناسبی از این حکاکی های که در سبک های کلاسیک وجود دارد در محیط های اداری کاری بسیار حائذ اهمیت میباشد . معمار وطراحی داخلی در همین جهت توانسته است با رعایت اصل تقارن و حداقل کردن جزئیات طراحی و اجرایی با استفاده از چند رنگ خاص ، به یک محیط مناسب برای فضاهای اداری برسد که علاوه بر زیبایی و جذابیت که در سبک های کلاسیک به دنبال آن هستیم یک محیط آرام و با راندمان کاری بالا را در این فضای طراحی و اجرا نماید .

طراحی دکوراسیون اداری با سبک کلاسیک

طراحی دکوراسیون اداری کلاسیک

حال بپردازیم به نوع فرم طراحی دکوراسیون داخلی این پروژه ، قسمتی که برای  این مقاله در نظر گرفتیم فضای مدیریتی می باشد که طراح داخلی توانسته است با رعایت اصل تقارن فرمی کاملاً شکوهمند و شاهانه را به این محیط اداری و مدیریتی القا کند .

طراحی دکوراسیون اداری با سبک کلاسیک

اول از همه باید بپردازیم به متریال هایی که در این پروژه استفاده شده است که تمامی دیوارها و دکور ها از چوبهای گردو و تمام چوب های طبیعی ساخته شده اند که در سبک کلاسیک با ارزش بودن متریال ها برای رسیدن به یک دکوراسیون لوکس حیاتی است . در پشت میز مدیریتی با شکل کاملاً متقارن کتابخانه بزرگ قرار داده شده است که فضای شکوهمند و زیبا را در پشت میز مدیریت ایجاد می‌کند و در مرکز آن هم یک قاب عکس کلاسیک قرار گرفته است که توجه بیشتری را به این نقطه عطف در طراحی داخلی ما منعطف میکند . البته نباید از استفاده از طرح‌های منحنی و آرک های کلاسیک بدون اشاره بگذریم که زیبایی خاصی به محیط داخلی ما می‌دهند و از المان های اصیل و زیبای سبک کلاسیک هستند که با دیدن آنها حسی متفاوت و شکوهمند در ما ایجاد میشود . همچنین در مقابل میز مدیریتی یک کتابخانه بزرگ قرار گرفته است که با فرم کاملاً متقارن از ترکیب کتابخانه‌ها و شلف های چوبی تشکیل شده است که در مرکز آن فضایی برای دکور تلویزیون قرار گرفته است و با حکاکی های مخصوص این سبک تمامی فرم کتابخانه و دکورهای چوبی این اتاق طراحی و اجرا شده اند همچنین نباید از دیوارکوب های چوبی و کلاسیک دیگر بخش های اتاق بدون اشاره بگذریم که در تکمیل فضای بازسازی ساختمان ما بسیار حائذ اهمیت میباشند .

طراحی دکوراسیون اداری با سبک کلاسیک

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات