طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون اداری با ترکیب چوب و شیشه

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 20 اسفند 1398 در ساعت 11 : 3 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه محیط های کاری به سبک های مختلفی طراحی میشوند،بنا بر نظر مالک و تامین نیاز های کارمندان سبک مشخصی را به مجری دکوراسیون داخلی انتقال و سپس بازسازی میکنند.استفاده از چوب در فضا باعث میشود که حس گرمی به فضای کاری منتقل شود،علاوه بر آن ترکیب چوب با شیشه از دکوراسیون هایی میبشد که طرفدار زیادی دارد.استفاده از شیشه در محیط کاری حس کار و فعال بودن را منتقل میکند و همینطور که گفته شد،چوب احساس گرمی را منتقل میکند.ما در شرکت بازسازی ساختمان  هیرادانا به یکی از این موارد اشاره کرده ایم که آن را مورد بررسی قرار میدهیم.

بازسازی و دکوراسیون

طراحی دفتر در طبقه 3 در برجی در پارک صنعتی واقع در چنگان ، دونگوان میباشد.مدیر این شرکت تولید کننده متخصص در نوآوری اتمی سازی بالای محصولات سخت افزاری است. دکوراسیون اداری جدید لازم برای پاسخگویی به نیازهای کارکردهای اداری اساسی و استقبال از مشتریان تعاونی داخلی و خارجی است. پس از بازسازی ساختمان ، فضای تقسیم مسطح کنونی ، یک دفتر کار جدید را برای بهبود کارایی کار ، ارتقاء ارتباطات و تشدید نشاط برای کاربران ایجاد کرده است .از طراح انتظار می رفت با ساخت انواع مختلف فضاهای کاربردی و جمع آوری الزامات عملکردی ، "میکرو شهر" بسازد.  

طراحی دکوراسیون اداری با ترکیب چوب و شیشه

ارتباط فضاها

در دکوراسیون داخلی اداری ، دفتر نسبتاً مستقلی ، سالن اجتماعات ، اتاق چای ، فضای استراحت ، اتاق آموزش و سایر فضاهای اطراف را ترتیب داده اند که انتقال از بخش خصوصی به نیمه خصوصی و نیمه باز به فضای باز که یک متقابل را تشکیل می دهد را به عهده دارد.به عبارتی میتوان گفت : ارتباط خدمات با فضای اداری باز در وسط شکل گرفته است.

سیرکولاسیون اداری

ورودی اصلی با یک کوره چوبی افقی و زیگزاگ طراحی شده است که به فضای داخلی گسترش می یابد. این نه تنها عملکرد راهنما را دارد بلکه مجموعه ای از مرزها را نیز در فضای داخلی تشکیل می دهد. مرز این مجموعه از نواحی کمکی نیز بخش مهمی از عناصر مدل سازی مکانی برای مضامین اطراف است. دو فضای مثبت و منفی معماری در فضای افتتاح منطقه مرکزی طراحی شده اند که نیازهای پذیرش و مذاکره را برآورده می کند.

میز جلسه در وسط سالن در اتاق شیشه ای و چوبی  قرار دارد.میزهای اداری در قسمت شمالی سالن قرار دارد.در سمت شرق و غرب سالن هم پارتیشن های شیشه ای قرار دارد که برای مدیران و... در نظر گرفته شده اند.

 طراحی دکوراسیون اداری با ترکیب چوب و شیشه

جزئیات طراحی

فضای استراحت فضای آرامش بخش و دلپذیری را در طول زمان استراحت فراهم می کند که توسط مبلمان راحتی دکوراسیون لوکس را به فضا القا میکند.فضای ارتباطی باز به صورت عمودی بر روی زمین ایجاد می شود تا کاربران مناطق مختلف را با استفاده از روانشناختی جدا کنند. استفاده از صندلی های کاناپه می تواند تنوع تفکیک فضا را با توجه به انواع مختلف نیازهای مورد استفاده ایجاد کند. اتاقی که برای جلسات مهم درنظرگرفته شده است از ترکیب چوب و شیشه میباشد که در قسمت شیشه ای آن برچسب های مات چسبانده شده اند به منظور خصوصی بودن فضای جلسه.تنها یک میز بزرگ برای جلسات مهم در وسط اتاق میباشد و هر فرد بنا به وظیفه خود اتاق و میز جدا دارد و تنها در مواقع ضروری همه در اتاق جلسه گرد هم می آیند.

نورپردازی در محیط اداری

نقش نور در محیط کاری روی افراد خیلی موثر است،از این رو محل های کاری اغلب پرنورمیباشند و برای کمبود نور طبیعی از نور مصنوعی در طراحی دکوراسیون داخلی اداری استفاده میکنند. تامین نور شرکت  از دو طرف توسط نور طبیعی میباشد و اغلب از نور مصنوعی که بوسیله نورنقطه ای و لامپ خطی نورپردازی شده اند نور تامین میشود.نور مصنوعی را بیشتر در قسمت هایی به کار برده اند که نورکمتری از بیرون دریافت میکند.

طراحی دکوراسیون اداری با ترکیب چوب و شیشه

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات