طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون اداری با ایده جدید

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 18 اسفند 1398 در ساعت 9 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

درمحیط کاری برای ظرفیت بیشتر افراد نیازمند طراحی ویژه ای میباشد.طراحی به گونه ای باید باشد که در حین زیبایی ، عملکرد فضاهای راحتی هم داشته باشد.در این طراحی مجری دکوراسیون داخلی در ابتکارات اصلی ساخت و سازهای جدید توسط این شرکت معماری از طریق اقدامات اداری و بازاریابی که برای ایجاد فضای کاری جدید بود  الزامات طراحی دفتر مرکزی را  با هدف رفع نیازهای جدید فضا و ایجاد رابط متفاوتی بین همکاران و مشتری ها انجام داده است.

روند طراحی اداری

طراحی دکوراسیون اداری با ایده جدید

روند طراحی دکوراسیون اداری این پروژه و فرضیه ها از طریق تحقیق درباره گردش کار شرکت ، رابط کاربری بین بخش های مختلف کار در اندازه های مختلف ، استفاده مشتری و تعامل با فعالیت های مختلف از همکاران شرکت ، کنترل دسترسی بین ادارات و همزیستی افراد تعریف شده است. فضای جدید در داخل یک انبار که از قبل موجود بوده اند ایجاد شده است. در طراحی دفاتر را به صورت دوبل اجرا کرده اند زیرا دفتر دوبل ارتفاع را پاکسازی می کند.

در قسمت ورودی برای پذیرایی ، چند اتاق کنفرانس ،چند اتاق خصوصی بازسازی و دکوراسیون داخلی شده است.در طبقه بالا سرویس بهداشتی و محیطی برای جلسات مهم اداری تعبیه شده است مجری دکوراسیون داخلی اداری، در بازسازی با تبدیل گاراژ به یک اتاق نشیمن محیط زیبایی را در دفتر اداری ایجاد کرده است.در بخش دیگر ،اتاق های خصوصی و یک فضای زندگی اضافی با پیشخوان برای کارهای خدماتی طراحی شده است .

دپارتمان اداری

طراحی دکوراسیون اداری با ایده جدید

در بازسازی ساختمان بخش دپارتمان این شرکت باعث شده است تا این طرح در چیدمان با خلاف مفهوم سازمانی کلاسیک ایستگاههای کاری مکرر و موازی ، چیدمان فضا را فراهم کند. علاوه بر این ، فضای مجتمع و اختصاصی به هر بخش اختصاص داده شد تا از تعامل تیم در فعالیت های خود بهره مند شود. تصمیم به پیشنهاد یک دفتر باز ، باعث می شود گردش بین دپارتمان ها به عنوان یکی از مناطق کار سالم جمع شود و یک حس مهم وحدت به وجود آورد. و همچنین ادغام دفاتر همکاران و کلیه سالن های کنفرانس.

در همین راستا ، فضای فعالیت اصلی اجازه می دهد تا تمام تماس های بصری در سراسر فضا فراهم شود ، که صرف نظر از نقش ، فعالیت یا موقعیت شخص ، جنبه مهمی از مبادله بین افراد فراهم می کند. تصمیم در مورد طرح پیشنهادی باعث شده است که مبلمان مورد نیاز داخلی از بخش ها (کابینت برای همه ایستگاه های کاری) و همچنین مبلمان برای کلیه اسناد و تجهیزات دکوراسیون اداری درنظر گرفته شود.

در این راستا ، پروژه کابینت های ایستگاه کاری را به صورت عمود یکپارچه کرده و قطعات خطی طولانی را ایجاد می کند که گردش و ترتیب آن را تعیین می کند.

جزئیات طراحی اداری

طراحی دکوراسیون اداری با ایده جدید

در طراحی دکوراسیون داخلی  قسمت ورودی به سمت پله های ارتباطی باز می شود و تا سالن های کنفرانس جدید منتهی می شود. علاوه بر مرتب کردن چیدمان محل کار ، نیاز به ایجاد سالن های کنفرانس و آموزش های جدید وجود داشت ، به طور خلاصه 4 اتاق جدید: 3 اتاق برای اسکان 8 تا 10 نفر و 1 اتاق برای 20 نفر طراحی داخلی اداری شده است.

پیشنهادی پنج ضلعی معمولی است که توسط کارخانه های چوبی و شیشه ای بدون محفظه بالا و با گردش آزاد محصور شده است.ساختار جدید فضای میانی بین دو سطح موجود است و یک سطح جدید و گردش متناوب را پیشنهاد می کند. این عنصر در فضا در خدمت چندین استفاده است. سطح متوسط دارای دو فضا است و از یک پله دیگر برای دستیابی به فضای بالا استفاده می کند که با یک اتاق کنفرانس پنج ضلعی برای 20 نفر نیز گسترش یافته است.

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات