طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون اداری اتاق مدیریت

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 17 فروردین 1399 در ساعت 11 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دکوراسیون اداری دارای بخش های متفاوتی میباشد یکی از بخش های مهم در طراحی دکوراسیون اداری طراحی اتاق مدیر می باشد. دکوراسیون داخلی اتاق مدیر از نظر رنگ ، نور و مبلمان باید انعکاس دهنده تمام وجوه رئیس ، مدیر عامل و یا کار فرما یک دفتر یا کسب و کار باشد. اتاق مدیر باید کارامد، زیبا و مقرون به صرفه طراحی شود. این فاکتور ها باید با مشخصات استاندارد و نوع کسب و کار طراحی شده باشد. هنگامی که حرف از طراحی فضای داخلی می شود  دفتر مدیر عامل بخشی است که نیازمند برنامه ریزی دقیق و توجه ویژه ای است.

  • دکوراسیون اتاق مدیریت

اتاق مدیریت باید باز گو کننده نحوه ی مدیریت افراد طراحی شود زیرا هنگام ورود ظاهر و طراحی اتاق تاثیر چشم گیری بر روی افراد می گذارد، در طراحی اتاق همه چیز تابع اندازه فضا ،رنگ ، مبلمان و نور پردازی می باشد.

  • مبلمان اتاق

مبلمان اتاق مدیر شامل صندلی مدیریت، قفسه بندی کتاب وکمد مخصوص پرونده ها و .. میز مدیریت و یک میز کوچک برای قرار دادن پرینتر می باشد.یک چیز بدیهی است که مبلمان اتاق مدیر طبق اصول طراحی شده باشد  و یا به زبان دیگر حرفی برای گفتن داشته باشد. اتاق مدیر در واقع یک مکان برای بر گزاری جلسات کوچک و بزرگ و همینطور برای بر قراری تماس  و قرار های خصوصی کاری می باشد بنا بر این طراحی داخلی باید به گونه ای باشد که تمام این نیاز ها را برطرف کنید. برای هر یک تز نیاز ها با توجه به اندازی کلی فضا، فضایی ایجاد کنید؛ یک فضا با مبلمان میز و صندلی می تواند برای مکان مدیر عامل باشد و یک میز  کنفرانس  و یا حتی یک کاناپه با چند صندلی می تواند برای جلسات شما طراحی شود. نکته دیگر در این مورد این است که میز مدر عامل باید در نقطه کانونی اتاق طراحی شود به گونه ای که زمان ورود  اشخاص به اتاق ، میز مدیر در مرکز دید طراحی شده باشد.

طراحی دکوراسیون اداری اتاق مدیریت

  • نور پردازی

پیشنهاد می شود در بازسازی ساختمان و نور پردازی اتاق مدیر از نور پردازی هوشمندانه استفاده کنید و نور طبیعی را برجسته کنید تا هم بیشتر مورد استقبال افراد قرار گیرد و هم اتاق روشن تر به نظر برسد. در طراحی داخلی اداری می توانید از چراغ های ال ای دی و نئونی برای ایجاد حس بیشتر در اتاق استفاده کنید. نور پردازی دکوراسیون داخلی اداری برای رفاه ، سلامتی و بهره وری مدیر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نور پردازی اتاق مدیر هم نباید به گونه ای باشد که در افراد ایجاد کسلی و خسته کند و هم نباید دارای درخشنگی زیادی باشد. اگر نور طبیعی در دسترس باشد پیشنهاد می شود که نور پردازی داخلی اتاق تا در حد امکان با نور بیرون هماهنگ باشد. علاوه بر موارد یاد شده نور پردازی نور پردازی اتاق به چیدمان اتاق تاثیر دارد و بنا بر چیدمان ممکن است از لامپ های دیواری چراغ های سقفی و  ... استفاده شود.

طراحی دکوراسیون اداری اتاق مدیریت

  • رنگ اتاق مدیر

انتخاب رنگ دکوراسیون داخلی هم بر روحیه مدیر و هم بر سطح فعالیت مدیر اثر گذار می باشد بنا بر این انتخاب رنگ یک انتخاب مهم و کلیدی است. در اتاق های ارام که برای حل مسئله و تامل هستند بهتر است از رنگ هایی که مرتبط با حقیقت و ارامش هستند مثل بنفش و ابی استفاده شود. اما استفاد بیش از اندازه این رنگ ها می تواند تثر سردی به وجود اورد. رنگ های خنثی  سفید و قهوه ای و خاکستری هم اغلب در بین مدیران دارای محبوبیت ویژه ای هستند. رنگ سفید و مشکی هم در اتاق مدیران زیاد دیدا شده است سفید یک رنگ پاکیزه و میلیمالیستی باشد و برای استارت اپ ها یک پیشنهاد فوق العاده محسوب می شود و مشکی هم رنگ باعث ایجاد رویه قدرت و استحکام در یک شرکت می شود و برای شرکت های معروف و بزرگ انتخاب مناسبی می باشد.

طراحی دکوراسیون اداری اتاق مدیریت

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات