طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون اتاق خواب به سبک کانتری

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 23 ارديبهشت 1399 در ساعت 15 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اتاق خواب یکی از بخش های مهم در طراحی داخلی منزل به شمار میرود. اگر قصد دارید اتاق خوابی طراحی کنید تا از تجملات و زرق و برق دور بوده و  یک فضای ساده و شیک ایجاد کنید می توانید سبک از کانتری برای طراحی اتاق خواب خود استفاده کنید. دکوراسیون سبک کانتری یک دکوراسیون ساده  و الهام گرفته شده از طبیعت می باشد اتاق خواب سبک کانتری به دلیل وجود آرامش خاصی را در فضا به وجود می‌ آورد یک فضای مناسبی را برای خواب و استراحت شما ایجاد می کند. اتاق خواب های سبک کانتری با زیبایی ساده و بی الایش و ظاهر متفاوت شناخته می شوند و برای شما این امکان را فراهم می کند که  فضایی آرام و چشم نواز و ظاهری زیبا و ظریف  به  وجود ‌آورید.

اتاق خواب های سبک کانتری یک اتاق خواب بی آلایش و بی نظیر خواهد بود. اگر اتاق خوابی که ترکیبی از سبک مدرن و سبک کانتری است طراحی کنید این اتاق خواب  هم با خانه هایی با طراحی داخلی  قدیمی به سبک روستایی و هم در طراحی های معاصر هماهنگی ایجاد می کند.

  • طراحی داخلی ساده

    طراحی دکوراسیون اتاق خواب به سبک کانتری

همان طور که گفته شد این سبک به سادگی و بی آلایشی معروف است بنابراین بهتر است از لوازمی استفاده کنید گه ظاهری صمیمی و گرم داشته باشد پیشنهاد می شود که تا جایی که امکان دارد در انتخاب رنگها از رنگ های روشن استفاده کنید برای طراحی اتاق خواب تاثیرگذار به این سبک میتوانید از یک تخت به رنگ  خنثی و یک  روتختی زیبا و تک رنگ استفاده کنید.

در انتخاب تخت خواب های این سبک هم باید از تخت خوابی استفاده کنید که  طراحی ان به گونه ای باشد که تخت را به عنوان نقش اول اتاق خواب تبدیل کند رنگ آن نیز باید با روتختی و پارچه های موجود در اتاق خواب با هماهنگی کامل انتخاب شود برای ایجاد ظاهری بی نقص می توانید از مبلمان سبک مدرن و کانتری با ترکیب رنگ چوب و رنگ های خنثی استفاده کنید.

اگر در انتخاب رنگ هماهنگی میان روتختی ، رنگ دیوارها و سایر لوازم مبلمان درستی به وجود اورید یک فضای کاملاً تاثیرگذار طراحی کرده و به اتاق مدرن و زیبایی که قصد طراحی آن را داشتید دست پیدا خواهید کرد.

یک ایده جالب ترکیب سادگی سبک کانتری و سبک مدرن می باشد به عنوان مثال هرچه لوازم  موجود در اتاق خواب کمتر باشد سادگی بیشتری در فضا به وجود خواهد آمد بنابراین می توانید با اجرای یک طرح مدرن مبلمان سبک کانتری خود را به نمایش بگذارید.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب به سبک کانتری

برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب به سبک کانتری نیاز به فضای خیلی بزرگی نیست و  در اتاق خواب های کوچک یا حتی اتاق زیر شیروانی نیز می ‌توان از این سبک بهره برد تنها کافیست از مبلمان این سبک در اتاق خواب خود استفاده کنید

اغلب در سرویس خواب های این سبک طراحی های مینیمال و ساده در اولویت می باشند انتخاب تخت خواب مینیمال در کنار سایر وسایل حال و هوای سبک کانتری را به وجود می اورند و در کنار ان استفاده از وسایل چوبی باعث می شود هم در اتاق خواب خود از سبک کانتری استفاده کرده و هم فضایی آرام بخش را به وجود آورید.

همانطور که در اول مقاله هم به آن اشاره کردیم سبک کانتری یک سبک الهام گرفته از طبیعت می باشد بنابر این می توانید با استفاده از تخت خواب هایی با طرح های  الهام گرفته از طبیعت یک اتاق خوابی گرم و صمیمی طراحی کنید به عنوان مثال با استفاده از تخت خواب هایی که از چوب های طبیعی ساخته شده اند می توانید ظاهری متفاوت و زیبا  در اتاق خود به وجود آورید.

علاوه بر  اشیاء و لوازم طبیعی و قدیمی، لوازم سبک مدرن نیز می تواند در این سبک استفاده شود و تاثیر گذار باشد هماهنگی رنگها و بافت یکی از ویژگی ‌های این سبک می باشد به همین دلیل است که با ترکیب وسایل مدرن و طبیعی  می‌ توان در اتاق خواب تان از سبک کانتری استفاده کنید.

در بازسازی اتاق خواب های سبک کانتری اغلب  از رنگ ‌های خنثی و روشن استفاده می ‌کنند اما می ‌توان در کنار این رنگ ها از رنگهای تیره نیز استفاده کرد مثلاً می ‌توان این رنگ ‌ها را با رنگ ‌های تیره ترکیب کرد تا یک فضای متفاوت به وجود آورد با بکارگیری رنگ های تیره می توانید زیبایی و ظرافت این سبک را بیشتر به نمایش بگذارید.

  • استفاده از پارچه های توری

    طراحی دکوراسیون اتاق خواب به سبک کانتری

اتاق خواب های این سبک نمادی از بی آلایشی و سادگی می باشند با به کارگیری پارچه های توری می توانید در کنار این سادگی در فضا ظرافتی زیبا به وجود آورید و یک اتاق خواب با حال و هوای بهاری برای خود ایجاد کنید می توانید این پارچه های توری را در کنار تختخواب نصب کرده و فضایی رویایی را به وجود اورید.

شما بسته به سلیقه تان می توانید از سبک کانتری در بازسازی منزل خود به تنهایی و یا با ترکیب این رنگ با دیگر سبک ها مانند مدرن از این سبک استفاده کنید اما تنها این نکته را در نظر داشته باشید که در این سبک نباید سادگی که در آن از طبیعت نیز الهام گرفته شده باشد را فراموش کنید شنا به راحتی و تنها با توجه به این نکات می توانید یک اتاق خواب زیبا به سبک کانتری برای خود طراحی کنید.

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات