طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی با سبک هالیوودی

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 4 فروردین 1399 در ساعت 16 : 28 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اولین قدم برای داشتن یک دکوراسیون عالی و مطابق با سلیقه ی شما شناخت و انتخاب سبک مورد علاقه می باشد. سبک های مدرن ، کلاسیک ، صنعتی ، اسکاندیناوی و ... تفاوت های بسیاری با هم دارند برای انتخاب سبک مورد نظر ابتدا باید ویژگی های سبک ها را بدانیم. یکی از سبک های بسیار با شکوه که شما می توانید در طراحی دکوراسیون داخلی خود از ان استفاده کنید سبک هالیوودی است حال در این مقاله شرکت معماری هیرادانا قصد داریم به معرفی این سبک بپردازیم.

در منازل طراحی شده به سبک هالیوودی شما نشانه هایی از سبک های نئو کلاسیک ، چینی گرایی ، مدرن و ارت دکو مشاهده می کنید اما این به این معنا نیست که سبک هالیوودی ترکیبی از این سبک هاست. جذابیت و شکوه  سبک هالیوودی  در واقع ریشه در ظرافت بی نقص این سبک دارد. سبک هالیوودی یک سبک با شکوه و سلطنتی است و ظرافت در تمام اجزای ان به خوبی دیده می شود.

اغلب اتاق های طراحی شده به سبک هالیوودی دارای پایه سیاه و سفید هستند و این اتاق ها دارای یک انتخاب دقیق از رنگ های قوی دارند. در این سبک از نوار های عریض و طرح ها و الگو های هندسی و یا حتی طرح های پیچیده و نقش و نگار هایی که از سبک های آسیایی الهام گرفته اند  نیز استفاده می کنند.

  • چگونه از سبک  هالیوودی در منزل خود استفاده کنیم؟

    طراحی دکوراسیون داخلی با سبک هالیوودی

در بازسازی ساختمان و منزل به سبک هالیوودی جزییات زیادی وجود دارد که می توان ان ها را به منزل اضافه کرد تا منزل شما شبیه منزل یک ستاره هالیوودی شود. در این دکوراسیون ها سعی بر این است که بهترین و گران ترین عناصر را وارد دکوراسیون خود کنند. تمرکز این نوع سبک دکوراسیون بر روی افراد است بنابر این از مبل های کم ارتفاع و کوچک استفاده می شود تا زمانی که افراد بر ردی ان میشینند تحت شعاع قرار نگیرند.  مبل های موجود در سبک هالیوودی جزء خاص ترین مبل هایی هستند که می توانید از ان ها در منزل خود استفاده کنید. مبل های سبک هالیوودی علاوه بر این که فرم خاص و زیبایی دارند در هنگام نشستن بر روی این گونه مبلمان احساس راحتی فوق العاده ای هم میکنید.  اگر در فیلم های هالیوودی دقت کرده باشید در این نوع سبک از چیدن مبل به صورت گروه کردن جلوی تلوزیون و یا پیرامون منزل خود داری می کنند.رنگ این مبل ها معمولا تن متوسط یا ملایم انتخاب می شود. یک نکته جالب در استفاده از این نوع دکوراسیون این است که در این سبک از فرش های دست بافی که اغلب هم ایرانی هستند استفاده می شود.

در بازسازی منزل به سبک هالیوودی بخش نشیمن دارای دیوار واسطی است که این فضا را به دو بخش تقسیم می کند و بر روی این دیوار معمولا شومینه یا مکانی برای لوازم صوتی و تصویری طراحی می شود.

  • الگو ها

در این سبک از الگو های جذاب نیز برای تزیین دکوراسیون استفاده می کنند. برای مثال از الگو های راه راه پهن ، نقش و نگار های نئو کلاسیک و ارت دکو و اشکال هندسی نیز استفاده کرد.

طراحی دکوراسیون داخلی با سبک هالیوودی

  • اتاق خواب های هالیوودی

معمولا در اتاق خواب های این سبک از تخت های بزگ و راحت و در عین حال گران قیمت و زیبا استفاده می شود. معمولا اتاق خواب های این سبک دارای پنجره های بزرگ رو به استخر یا تراس و یا یک منظره زیبا هستند که مبلمان اتاق خواب را جوری طراحی میکنند که به رو به روی این پنجره ها قرار بگیرند تا بتوان از منظره لذت برد.

  • آشپزخانه های سبک هالیوودی

همان طور که قبل هم به ان اشاره کردیم اشپز خانه از بخش هایی است که باید در طراحی داخلی به ان توجه ویژه ای کرد. اشپزخانه در سبک هالیوودی یک فضای اشتها اور و دل نواز است. برخی ستارگان هالیوودی سبک کلاسیک و برخی مدرن را برای اشپزخانه منزل خود انتخاب می کنند .اگر انتخاب شما سبک مدرن و امروزی باشد می توان از کابینت آشپزخانه شیک و ساده که مکان تمام وسایل در داخل انها طراحی شده اند استفاده کنید.

  • یک نکته دیگر در طراحی دکوراسیون منزل  به سبک هالیوودی این است که در اکثر این منازل شما کتابخانه ای را به خصوص در قسمت های اصلی این گونه خانه ها مشاهده می کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی با سبک هالیوودی

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات