طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی و بازسازی ویلا در ارومیه

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 14 ارديبهشت 1399 در ساعت 11 : 6 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه با توجه به افزایش زندگی شهری و آپارتمان نشینی ، حیاط و باغ مستقل در زندگی شهری مردم وجود ندارد. همین امر باعث شده است که مردم به سمت ویلاهای خود در اطراف شهر و یا استان های شمال کشور روی آورند بنابراین یکی از مشکلات امروزه ی مردم ، بازسازی و طراحی این ویلاهای قدیمی است.

اگر قصد بازسازی ویلا طراحی داخلی خانه ی  خود را در ارومیه دارید ، همراه ما در شرکت بازسازی ساختمان  هیرادانا و شعبه آن در ارومیه باشید و این مقاله را از دست ندهید.

بی تردید ، بازسازی ویلای شخصی یک ایده ی بسیار مهیج ، شور انگیز و جذاب است زیرا با فکر کردن به نتیجه ی نهایی طراحی ویلایی مطابق با سلیقه ی خود می تواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. با بازسازی ساختمان می توان به فضایی مدرن و زیبا دست یافت که چشم هر بیننده ای را به سمت خود جذب می کند.

طراحی فضای بیرونی و نمای ویلا

طراحی داخلی و بازسازی ویلا در ارومیه

در بازسازی ویلا ، طراحی نما و محوطه ی بیرونی را فراموش کنید. برای بازسازی حیاط و فضای و بیرونی از درختان شروع کنید و با توجه به نحوه ی چیدمان آن ها ، به طراحی فضا بپردازید. همچنین شما می توانید در صورت لزوم آن ها را جا به جا کنید و برای گسترش باغ خود ، درختان و گیاهان را در محل مناسبی که برای کاشت آن ها در نظر گرفته اید ، بکارید.

اگر فضای بیرونی شما اجازه می دهد ، با قرار دادن یک آلاچیق بسیار زیبا و جذاب در محوطه ی باغ خود ، علاوه بر زیباتر کردن باغ ، فضایی مناسب برای نشستن در نظر بگیرید.

با توجه به اقلیم ، در بازسازی ساختمان  در ارومیه باید از مصالح مقاوم و ضد آب برای طراحی نما و محوطه ی باغ ویلا استفاده شود تا در مقابل رطوبت و بارندگی مقاوم باشند.

بازسازی و طراحی فضای داخلی ویلا

طراحی داخلی و بازسازی ویلا در ارومیه

برای داشتن یک دکوراسیون داخلی لوکس  در ارومیه ، می توانید با مشورت و کمک گرفتن از یک مهندس سازه و یک مهندس معمار ، محل قرار گیری ستون ها و دیوار های باربر را مشخص کرده و دیوارهای غیر باربر و اضافی را حذف کنید تا یک فضای داخلی بزرگ تر و مدرن تری برای خود طراحی کنید.همچنین اگر احساس می کنید ویلای شما به نور بیستری نیاز دارد از یک مهندس تاسیسات بخواهید تا در صورت امکان ، احتمال اضافه کردن روشنایی بیشتر را به قسمت های تاریک ویلا ، بررسی کنید. شما برای این کارها می توانید به شرکت معماری هیرادانا در ارومیه مراجعه کنید تا به زیبایی هرچه تمام تر ، هر تغییری را که میخواهید در ویلای شخصی خود اجرا کنید ، برای شما انجام دهند.

موارد بعدی که به آن ها خواهیم پرداخت ، طراحی داخلی و بازسازی کف ، سقف و دیوارها هستند. ممکن است بر اثر تغییرات حرارتی یا زلزله ترک هایی در سطح سقف و دیوارها به خصوص در ویلاهایی که عمر بیشتری دارند و قدیمی تر هستند پدیدار شوند. در صورت بروز این مشکلات شما می توانید پس از کسب اطمینان از سلامت سازه ، به ترمیم سقف و دیوار ها با استفاده از گچ کاری اقدام نمایید و در مرحله بعد ، با کاغذ دیواری و یا رنگ ، به پوشش دیوارها بپردازید. همچنین اگر پوشش کف ویلای شما دچار خرابی هایی شده است و ظاهر زشتی را در فضای داخلی ویلای شما ایجاد کرده است ، آن را تعویض کنید.

در آخر به میزان هزینه و قیمت های بازسازی ویلاهای قدیمی در ارومیه می پردازیم. هزینه ی بازسازی منزل  در ارومیه با توجه به تغییرات مورد نظر شما متفاوت خواهد بود. بنابر این اساس شما می توانید برای اطلاع بیشتر از هزینه ی بازسازی ویلای خود ، با شرکت های معماری در ارومیه تماس بگیرید.

طراحی داخلی و بازسازی ویلا در ارومیه

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات