طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی و بازسازی دفتر شِرکاس در نیویورک آمریکا

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 20 مهر 1398 در ساعت 15 : 56 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا تلاش میکنیم برترین و به روز ترین پروژه های معماری در زمینه های مختلف و در کاربری های تجاری ، بازسازی منزل و دکوراسیون اداری را برای شما عزیزان معرفی و به اتفاق هم آنها را بررسی کنیم که در خلال همین مقاله ها و پروژه ها میتوانیم ایده های بکر و کاربردی را پیدا و بر روی آنها تمرکز کنیم .

در ادامه ی این مقالات امروز میخواهیم طراحی داخلی اداری یک ساختمان را نگاهی بیندازیم . این دفتر در فضایی به مساحت 300 متر مربع و در سال 2019 ساخته شده است .

بازسازی ساختمان اداری

بازسازی و تعمیرات ساختمان

این ساختمان 80 ساله در شهر نیویورک به عنوان یک ساختمان اداری طی بازسازی و تعمیرات ساختمان به دفتر کار جدید این شرکت تبدیل شد . این دفتر 25 عضو دارد و در طبقه دوم یک ساختمان بتنی قرار دارد . طراحی این دفتر معماری توسط مجموعه ای از اتاق های محصور در شبکه های فلزی و توری سیاه و یک آشپزخانه ی جزیره ای شکل تعریف شده است . در کنار این فضاها ، اتاق های کاری انفرادی شیشه ای و اتاق کنفرانس نیز از دیگر کاربری های این دفتر میباشد .

یکی از مناطق برجسته ی این طراحی اداری اتاق هایی است مکعبی که از صفحات فلزی مشکی توری ساخته شده اند که با چارچوب هایی فلزی به روی زمین نصب شده اند و این اتاق ها از دور به صورت تک رنگ سیاه به نظر میرسند و با نزدیک شدن به این صفحات ، سطوحی با لایه هایی شفاف که فضاهای داخلی اتاق ها را نمایان میکنند ، دیده میشود و این اتصالات بصری بین فضاهای این دفتر بر زیبایی کاری این طراحی می افزاید . استفاده از میز و صندلی های سیاه رنگ بر هارمونی فضایی این اتاق ها تاثیر بسزایی دارد . این اتاقک ها با ایجاد شبکه های کشویی باعث میشود فضاهای کاری خصوصی تک نفره در آنها ایجاد شود و در مواقع دیگر با باز کردن دیوارهای ما بین ، فضاهای کاری دو نفره تا چهار نفره شکل بگیرد . در این دفتر سه اتاق به این شکل وجود دارد و برای جلوگیری از تکرار و یکنواختی این اتاق ها با فاصله ای منظم و با چرخش نسبت به یکدیگر طراحی شده اند تا جذابیت کار حفظ شود . این اتاق ها ضمن حفظ ایجاد ارتباط بصری با بقیه فضاهای دفتر ، به عنوان فضاهای خصوصی و نیمه خصوصی عمل میکنند .

ایده های جدید در دکوراسیون اداری

بازسازی و دکوراسیون داخلی

اما دیگر ایده ی بکر این پروژه طراحی دکوراسیون آشپزخانه  این دفتر است . یک پیشخوان بلند و طویل استیل سیاه که به عنوان هسته ی مرکزی اجتماعات و تعاملات این دفتر عمل میکند و سینک ، گاز و محل پخت و پز این دفتر را تشکیل میدهد . هم چنین در روبروی این میز کار یک فضای غذاخوری با یک میز سیاه و صندلی هایی به رنگ سفید ، صورتی و سیاه قرار دارد .

در پشت این پیشخوان آشپزخانه چهار اتاق کاری شیشه ای مخصوص کارهای انفرادی شکل گرفته است .

یک اتاق کنفرانس و جلسات شیشه ای نیز در قسمت شرقی دفتر طراحی شده است .

مبلمان دکوراسیون اداری

اجرای دکوراسیون اداری

در گوشه و کنار اجرای دکوراسیون اداری نیز با قرار دادن مبل های راحتی مخمل به رنگ های صورتی ، خاکستری و آبی فضاهایی مخصوص گفت و گو های دو نفره شکل گرفته است تا در مواقع استراحت میان کارکنان این دفتر ایجاد شود . استفاده از فرش های خاکستری در زیر این نقاط به تعریف شخصیت فضاهای نشیمن کمک میکند .

حال اگر نگاهی به متریال های استفاده شده در این دفتر بیندازیم میبینیم که کفپوش های سیمانی به جا مانده از این ساختمان قدیمی به همان شکل در این دفتر مورد استفاده قرار گرفته است . در کنار این کفپوش سیمانی سیستم سقف بتنی آن نیز یادگار از ساختمان قدیمی این دفتر است و تنها دیوار های این دفتر با سفید رنگ شده اند .

طراحی این دفتر به گونه ای بوده است که بیشتر بر جنبه های اجتماعی و تعاملات افراد تاکید میکند و کارهای گروهی و تیمی در فضاهایی دوستانه در پشت میز آشپزخانه یا قسمت غذاخوری که عملکردهایی این چنینی دارد ، شکل بگیرد .

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات