طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی و بازسازی آژانس تبلیغاتی آکا در سائوپائولو برزیل

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 23 مهر 1398 در ساعت 15 : 39 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در ادامه روند شناخت پروژه های برتر طراحی داخلی و بازسازی ساختمان در دنیای معماری در این مقاله در شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی هیرادانا قصد داریم یکی از موفق ترین طراحی داخلی اداری در سال 2016 ، در شهر سائوپائولو برزیل را با هم بررسی کنیم .

این فضا در متراژی به مساحت 570 متر مربع توانسته است یک محیط جذاب و منحصر به فرد را ایجاد کند تا در چشم بیننده جذاب بنظر برسد .

این دفتر که یک آژانس تبلیغاتی بین المللی است دفتری در کشور برزیل تاسیس کرده است . آنها یک خانه ی سه طبقه قدیمی در یک منطقه سرسبز در شهر را در اختیار گرفتند و پس از بازسازی و تعمیرات ساختمان آن را به دفتری مناسب برای فعالیتشان تبدیل کردند .

بازسازی و دکوراسیون داخلی

بازسازی و تعمیرات ساختمان

مجری دکوراسیون دهه 70 این ساختمان با طاق ها و دیوار های آجری عظیم که درخواست مشتری حفظ این عناصر قدیمی در دفتر کار جدید بود . اصلی ترین هدف تیم معماری این پروژه حفظ ارزش های قدیمی این خانه در این دفتر جدید بود .در کنار آن ادغام این فضای جدید با فضاهای قدیمی خانه و حضور باغی که دور این ساختمان وجود دارد و باید به دنبال راه حل های زیباسازی و منظره سازی برای این باغ باشند .

در سالن اصلی این دفتر در طبقه همکف یک آتریم بزرگ با نورگیری سقفی که تا طبقه آخر بالا رفته است توانسته است فضایی جذاب و دیدنی با حضور تیرهای آهنی سقفی و دیواری ، شیشه های بزرگ طبقات که نور این سالن اصلی را تامین میکنند با نرده هایی قدیمی که روی این شیشه ها قرار دارد و دیوارهای آجری که همه این ها باقیمانده از ساختمان قدیمی است ، ایجاد کند . حضور کفپوشی چوبی به رنگ تیره در کنار مبلمان مدرن و راحت قرار داده شده در این قسمت توانسته است محیطی آرام و مطبوع را برای مراجعه کنندگان و کارکنان ایجاد کند .

طراحی دکوراسیون اداری

هم چنین حضور باغی سرسبز دور این ساختمان علاوه بر این که منظره ای زیبا را برای افراد داخل دفتر به ارمغان می آورد ، بوی مطبوع و دلنشینی را نیز وارد فضای داخلی این دفتر میکند.

از دیگر عناصری که از ساختمان قدیمی در دکوراسیون داخلی اداری  به یادگار مانده است لوله های در معرض دید تاسیسات است که تنها رنگ دوباره ای به خود گرفتند و در فضا قرار گرفته اند . هم چنین قاب ها و حفاظ های سنتی پنجره ها که آهنی هستند به همان صورت حفظ شده است و هنگام ورود نور روز خورشید در داخل این دفتر تصاویر جالب و دیدنی از بازی نور و سایه را در اختیار افراد شاغل در آنجا قرار میدهد .

دکوراسیون اتاق های اداری

بازسازی و دکوراسیون داخلی

اتاق های جلسات و اتاق های کاری و مشاوره برای مشتریان در طبقه همکف قرار گرفته است و در طبقه اول فضای کاری گروهی با حضور میزهای چوبی روشن طویل در کنار کفپوش چوبی و دیوارهای آجری و یک نورگیر سقفی طراحی شده است .

در طبقه آخر نیز یک آشپزخانه بزرگ با سالن غذاخوری وسیعی تدارک دیده شده است که در طراحی و اجرای دکوراسیون آشپزخانه از مواد استیل خاکستری استفاده شده است و هم چنین با حضور یک میز چوبی بزرگ فضای غذاخوردن افراد ایجاد شده است . یک بام سبز نیز در جلوی این آشپزخانه طراحی شده است تا هم فضایی برای استراحت کارکنان و لذت بردن از منظره باغ باشد و هم اگر فردی دوست داشت غذایش را در این بام سبز بخورد . تیرهای سقفی و شیبدار و لوله های تاسیسات کاملا در معرض دید هستند و حس و حال قدیمی این خانه را زنده نگه میدارند .

هماهنگ کردن تضادهای بین خانه قدیمی و طراحی جدید به درستی توسط تیم معماری انجام شده است . دیوار های آجری قدیمی در کنار دیوار های بتونی ، حضور کفپوش چوبی در کنار نرده های محافظ پنجره ها که سایه های زیبایی را بر روی این کفپوش چوبی ایجاد میکنند .

علاوه بر این موارد این دفتر در زمینه انرژی و استفاده از سیستم های پایدار به خوبی عمل کرده است . استفاده از پنل های خورشیدی ، جمع آوری آب باران برای استفاده مجدد و عایق کردن اکثر اتاق ها و سالن ها از عوامل بهینه سازی و درست مصرف کردن این انرژی است .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات