طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی نئوکلاسیک در ارومیه

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 21 خرداد 1399 در ساعت 12 : 53 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه داشتن یک خانه با طراحی داخلی بسیار زیبا و طراحی اصولی به یکی از دغدغه های اصلی افراد تبدیل شده است. اولین قدم برای طراحی فضای داخلی منزل شما ، شناخت سلیقه و علاقه ی شما است. این که چه سبکی بیشتر به سلیقه ی شما نزدیک تر است به طراح کمک می کند تا منزل شما را اصولی تر ، کاربردی تر ، بسیار زیباتر و متناسب با سلیقه ی شما طراحی کند. بنابراین شرکت معماری هیرادانا در این مقاله قصد دارد تا سبکی هیجان انگیز را معرفی کند و به بررسی فضاهایی بپردازد که به صورت هنرمندانه به این سبک طراحی شده اند تا شما در صورت علاقه مندی به این سبک ، از آن در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود الهام گرفته و استفاده کنید.

علاوه بر آن شرکت معماری و بازسازی ساختمان هیرادانا در شعبه ی ارومیه ، با گرد هم آوردن نیرویی جوان ، ماهر و توانا ، پروژه های شما را پذیرفته و به صورت صفر تا صد و بسیار هنرمندانه به اجرا می رساند. همچنین این شرکت معماری در حوزه های دیگر از جمله طراحی نما ، بازسازی ویلا ، بازسازی باغ و ... آماده ی ارائه ی خدمت به شما می باشد.

طراحی داخلی کلاسیک در ارومیه

سبک کلاسیک در طراحی داخلی

در مقاله ی قبلی با ویژگی های دو سبک پر طرفدار کلاسیک و مدرن آشنا شدیم و فهمیدیم که سبک مدرن بیشتر مناسب فضاهای آپارتمانی و کوچک می باشند و سبک کلاسیک بهتر است در طراحی داخلی فضاهای کوچک مورد استفاده قرار نگیرد ، اما سبکی که در این مقاله قصد داریم به شما معرفی کنیم تلفیقی از دو سبک قبلی می باشد. در واقع این سبک مناسب کسانی است که به دو سبک کلاسیک و مدرن علاقه مندند. همچنین این سبک به شما کمک می کند تا در کنار داشتن دکوراسیون داخلی لوکس و شیک ، مدرن نیز به نظر برسید. نام این سبک بسیار جذاب و هیجان انگیز نئوکلاسیک می باشد پس برای آشنایی بیشتر با ویژگی های آن همراه ما باشید و این مقاله را از دست ندهید.

این سبک بسیار زیبا که در قرن 18 شکل گرفته است بیشتر مناسب فضاهایی بزرگ و یا متوسط با سقف هایی بلند می باشد که با مبلمان ، وسایل و دیگر عناصر ساده و شیک چیدمان می شود. از مزیت های این سبک نسبت به سبک کلاسیک ، انتخاب آزادانه ی مواد ، متریال ، مبلمان و تزیینات بدون هیچ محدودیتی می باشد ، البته هارمونی رنگ ها نباید فراموش شود.

طراحی داخلی کلاسیک در ارومیه

دکوراسیون نئوکلاسیک بستری را برای علاقه مندان خود به وجود آورده است تا هر کس با هر سلیقه ای بتواند با استفاده از ویژگی های سبک کلاسیک و مدرن به صورت مشترک در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کند.

مبلمان لوکس و شیک مورد استفاده در این سبک معمولا مبلمانی با پارچه های مخملی و با رنگ های جذاب از جمله آبی کاربنی ، بنفش ، زرد ، سبز تیره ، خاکستری ، بژ و ... هستند که با عناصر مدرن تزیین شده اند.

به طور مثال در بازسازی ساختمان  این خانه به سبک نئوکلاسیک ، یک دست مبل مدرن خاکستری با کوسن های تک رنگ در جلوی دیواری به رنگ سفید به صورت هنرمندانه به کار برده شده است که با استفاده از گیاهان آپارتمانی ، رنگ و نشاط کافی به فضای داخلی اضافه شده است.

در این سبک دیوارها معمولا با آینه ها ، تابلوها و آثار هنری بزرگ تزیین شده اند و گچ بری خاص و ویژه ای روی سقف و دیوارها دیده می شود. همچنین شما می توانید با استفاده از سنگ ، چوب ، شیشه ، فولاد ، وسایل و اکسسوری های ساخته شده از فلز ، دکوری های کوچک و مدرن ، میزهای شیشه ای مدرن با پایه های طلایی ، به تزیین منزل خود بپردازید.

آخرین نکته در رابطه با این سبک مربوط به انتخاب نورپرداژی مناسب فضای داخلی می باشد. لوسترهای مدرن ، هالوژن ها و همین طور آباژورهایی به سبک مدرن ، علاوه بر نورپردازی زیبای فضای منزل بر جلوه و زیبایی آن می افزایند.

همان طور که در عکس مشاهده می کنید طراح میان یک لوستر آویزان در مرکز اتاق با طراحی هندسی و مدرن به رنگ طلایی و یک میز تو در تو با پایه های طلایی ، هماهنگی بسیار زیبایی را ایجاد کرده است که طراحی اتاق نشیمن را بسیار چشم نوازتر جلوه داده است .

طراحی داخلی کلاسیک در ارومیه

 

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات