طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی رستوران به سبک مدرن

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 12 خرداد 1399 در ساعت 16 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحی داخلی رستوران و دیزاین ان از نکات بسیار مهم در امر رستوران داری می باشد که شما باید دکوراسیون تجاری رستوران خود به ان دقت داشته باشید. امروزه شاهد رستوران های زیادی در سطح شهر هستیم که هرکدام دیزاین خاص و متفاوت خود را دارند و با سبک های مختلف طراحی شده اند. سبک مدرن یکی از این سبک های امروزی و زیباست که در این مقاله شرکت معماری هیرادانا قصد داریم به ان بپردازیم.

برای مشهور شدن یک رستوران بعد از طعم غذای یک رستوران طراحی داخلی یک رستوران بسیار امر مهمی است، طراحی دکوراسیون رستوران باید به گونه ای باشد که نه شلوغ و پیچیده باشد و نه کسل کننده و خیلی ساده باشد پس سعی کنید در طراحی دکوراسیون داخلی همه چیز را با دقت و طبق اصول پیش ببرید. دکوراسیون سبک مدرن یک رستوران با قرار دادن تخصصی اجزای مدرنیته در کنار یکدیگر صورت میگیرد این رستوران ها برای قرار های ملاقات رسمی و کاری مناسب تر است و نشان دهنده ی دنیای مدرن امروزی است.

بهتر است در کنار سالن های غذا خوری در رستوران های مدرن، یک فضای دنج مثل کافی شاپ طراحی گردد تا افرادی که می خواهند زمان بیشتری را کنار هم باشند پس از سرو غذا به این مکان بروند و از خدمات ان استفاده کنند.

  •  طراحی سقف

    طراحی داخلی رستوران به سبک مدرن

طراحی سقف متناسب با نوع و سبک دکوراسیون انتخاب شده انجام می شود.

معمولا در رستوران ها با سبک سنتی سقف ها کوتاه تر از اندازه معمول اجرا می شود و نقش و نگار ها و نور پردازی سنتی بر روی سقف اجرا میشود اما در دکوراسیون های سبک مدرن  تقریبا بر خلاف این کار صدق میکند. سقف در رستوران های سبک مدرن بسیار ساده اجرا میشود و دارای یک نور پردازی ساده بدون هیچ نقش و نگار اضافی اجرا میشود.

  • استفاده از ستون ها در طراحی داخلی رستوران

سعی کنید در بازسازی ساختمان رستوران خود اگر ستونی قرار دارد از ان به طور خلاقانه و زیبا استفاده کنید با استفاده از ایده ها ی جدید.

  •  ایده استفاده از گیاهان

در طراحی رستوران های مدرن جدید سعی شده از گیاهان در دکوراسیون داخلی رستوران استفاده شود ایده دیگر استفاده از گیاهان دور ستون ها می باشد که هم این ایده فضای کمتری را اشغال می کند هم از ستون ها استفاده جذاب دیگری می شود.

  • نور پردازی در رستوران به سبک مدرن

    طراحی داخلی رستوران به سبک مدرن

نکته دیگر طراحی داخلی ، نور پردازی است. نور پردازی درست می تواند فضای رستو ران شما را شیک تر جلوه دهد و می تواند محیط را دل چسب تر کند اما نور پردازی نا مناسب می تواند محیط رستوران شما را بی روح کرده و انرژی مثبتی را به مشتریان انتقال ندهد. مثلا نور پردازی در فست فود ها به صورت مستقیم و تند است اما در فضا های مدرن معمولا خیلی ملایم تر اجرا می شود. نور پردازی در رستوران حتی بر روی غذا ها نیز تاثیر می گذارد مثلا استفاده از نور های صورتی در مکانی که گوشت سرو می شود می تواند مناسب باشد اما مثلا بر ردی سالاد و سبزیجات این نور اصلا مناسب نیست و مشتری را جذب این غذا نخواهد کرد.

  •  انتخاب رنگ مناسب

برای انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون داخلی رستوران و... بهتر است ابتدا مقاله روان شناسی رنگ ها را مطالعه نمایید.

اما برای رستوران های سبک مدرن غالبا از رنگ های ملایم برای دکوراسیون استفاده می شود.   توصیه می شود از رنگ آبی برای رستوران خود استفاده نکنید چون این رنگ باعث از بین رفتن اشتها می شود.

  •  چیدمان

    طراحی داخلی رستوران به سبک مدرن

نکته بعدی چیدمان رستوران شما است. چیدمان فضای رستوران باید به گونه ای باشد که افراد به راحتی از بین میز و صندلی ها رفت و امد کنند و این میز و صندلی ها طبق فاصله استاندارد چیده شود.

میز و صندلی نیز باید به گونه ای انتخاب شود که افراد احساس راحتی کنند و بدون هیچ مشکلی به سرو غذا بپردازند.

 

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات