طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی دفتر نست در هند

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 30 شهریور 1398 در ساعت 10 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در ادامه روند شناخت پروژه های برتر طراحی داخلی و بازسازی ساختمان در دنیای معماری در این مقاله در شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی هیرادانا قصد داریم دکوراسیون اداری یکی از جذاب ترین و موفق ترین طراحی داخلی اداری در سال 2018 ، در شهر گوجرات هند بپردازیم  .

این محیط اداری به مساحت 450.0 m2 طراحی شده است .

طراحی دکوراسیون اداری

در روبروی این دفتر که در طبقه سوم یک ساختمان که از کاربری های گوناگون در طبقات دیگر تشکیل شده است ، درختانی وجود دارد که تا این طبقه رشد کرده اند و منظره ی زیبایی را برای این دفتر به ارمغان میاورند . هم چنین وجود پنجره های بزرگ و متعدد در تمام نماهای این دفتر باعث شده است تمام فضاهای داخلی در این دفتر از نور طبیعی روز و تهویه مناسب بهره ببرند.

ایده ای که معمار برای طراحی این دفتر داشت ایجاد یک " احساس در خانه " در این محیط بود . به این صورت که فضایی به وجود آورد که کارمندان در آنجا احساس کنند در خانه ی خودشان هستند و همان حس راحتی و آرامش منازلشان را در این دفتر به دست بیاورند و فکر نکنند که در محیطی به اسم اداره هستند .

معمار با ایجاد یک فضای دلنشین و گرم توانست به این ایده ی خود برسد . فضایی منظم که پر است از گیاهان و درختچه های کوچک که در سرتاسر این دفتر به چشم میخورد و این گیاهان به دلیل وجود پنجره های متعدد به راحتی از نور طبیعی روز بهره مند میشوند و به زیباتر و برجسته تر شدن فضای داخلی کمک فراوانی میکنند. هم چنین وجود یک تراس بزرگ در نمای شمالی این ساختمان و وجود گیاهان متنوع در این قسمت و حضور گیاهان بلند در باغچه ی روبرویی این ساختمان باعث شده است یک فضای استراحت مناسب و عالی برای کارمندان ایجاد شود تا در اوقات مختلف بتوانند در آنجا دور یکدیگر جمع شوند و با نوشیدن قهوه به صحبت و تبادل نظر با یکدیگر بپردازند .

بازسازی و تعمیرات ساختمان

اما دلیل دیگری که این بازسازی و تعمیرات ساختمان را برای کارمندان و مشتریان خوشایند میکند استفاده ی زیاد از متریال چوب و متریال های طبیعی در این فضا است . استفاده از سنگ های طبیعی در کف قسمت هایی از بخش های کاری و فضای نشیمن داخل سالن ، این فضا را به طبیعت بیرونش نزدیک تر میکند . هم چنین استفاده از متریال چوب برای پارتیشن ها ، کتابخانه ، کمد ها ، درب ها ، میز و مبلمان داخل این دفتر علاوه بر این که در هماهنگی کامل با گیاهان موجود در داخل دفتر است ، حسی گرم و جذاب برای کارکنان و مشتری های این محیط ایجاد میکند . ترکیب سنگ طبیعی ، چوب طبیعی ، گیاهان سبز و نور روز همگی باعث ایجاد فضایی فوق العاده و زیبا برای این دفتر شده است .

از دیگر ایده های معمار برای این دفتر بهینه کردن فضا بوده است . به این ترتیب که فضاها را انعطاف پذیر کرده است . با ایجاد صفحه های کشویی برای اتاق ها ، میتوان با کشیدن این صفحه ها از آن اتاق ها به عنوان فضایی خصوصی استفاده کرد و در مواقع دیگر با باز کردن این صفحه ، آن را به فضایی عمومی تبدیل و آن را به قسمت های دیگر سالن اضافه کرد. هم چنین اتاق های با دیوارهایی شیشه ای ضمن حفظ حریم خصوصی محیط به تعامل بیشتر فضاها و کارکنان کمک فراوانی میکند .

بازسازی دکوراسیون اداری

از دیگر متریال های دیگر به کار رفته در این دکوراسیون اداری دیوار گچی سفید و خاکستری است در کنار چوب های متعدد استفاده شده توانسته است به خوبی عمل کند و فضا را به تعادل برساند .

اتاقی که کاملا از چوب ساخته شده است ، کتابخانه ی این دفتر است که همه ی عناصر از قفسه ها ، میز و صندلی های این قسمت و حتی سقف آن همگی از چوب ساخته شده اند فضایی گرم و مناسب را برای مطالعه کارکنان فراهم کرده است .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات