طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی دفتر رابینسون در کشور سنگاپور

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 28 مرداد 1398 در ساعت 17 : 46 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ما در شرکت طراحی داخلی هیرادانا تلاش میکنیم برترین و به روز ترین پروژه های معماری در زمینه های مختلف و در کاربری های مسکونی ( بازسازی منزل ) ، تجاری و دکوراسین اداری را برای شما عزیزان معرفی و به اتفاق هم آنها را بررسی کنیم که در خلال همین مقاله ها و پروژه ها میتوانیم ایده های بکر و کاربردی را پیدا و بر روی آنها تمرکز کنیم .

در ادامه ی این مقالات امروز میخواهیم طراحی داخلی اداری  یک ساختمان را نگاهی بیندازیم . این دفتر که در فضایی به مساحت 5500 متر مربع و در یازده طبقه طراحی شده است یکی از متفاوت ترین پروژه های معماری در سال 2017 در کاربری اداری بوده است و در آن سال توسط مجله Forbes به عنوان یکی از بهترین فضاهای اداری در آسیا معرفی شد .

در چشم انداز معماری رو به رشد و سریع کشور سنگاپور ، ایستادن در خارج از این روند و تغییر رویه دادن کار آسانی نیست ولی دفتر رابینسون توانسته است این کار را انجام دهد .

تمرکز این دفتر بر رفاه ، ارتباطات اجتماعی و جریان آزاد ایده ها است و معماری این دفتر توانسته است تمام این ها نکته ها را در بر بگیرد .

تیم طراحی هاسل با همکاری مدیران دفتر رابینسون یک بازسازی ساختمان یازده طبقه را در مرکز شهر ایجاد کرده اند . و مهمان نوازی و صمیمیت را با فضاهای الهام بخش برای هر نوع کار و فعالیتی در هم آمیخته اند. این یک مکان مناسب برای کسب و کارهایی است که می خواهند به نحوه عملکرد خود دوباره فکر کنند.

تیم معماری تمرکز خود را در طراحی محل کار ، بر طراحی مکانی خلاق و متکی بر روی افراد و نیاز های متغیر آنان کرده است . این امر به هر چیزی که محفظه سنتی قادر نباشد ، دست می یابد و از نوآوری و همکاری پشتیبانی می کند تا یک محیط کاری رضایت بخش تر و موفق تر را ارائه کند.

دفتر رابینسون ، کارمندان را هسته اصلی موفقیت کارشان میدانند و علاوه بر ایجاد محیطی جذاب و الهام بخش که باعث خلاقیت کارکنان میشود و قرار دادن فضاهای خصوصی ، دفاتر خصوصی ، فضاهای کاری و مناطق مشترک، توجه ویژه ای به بخش غیر کاری آنان داشته است و توانسته است تمام امکانات رفاهی و آرامش بخش را از جمله فروشگاه های مواد غذایی و آشامیدنی ، استخر روباز 20 متری و فضای سالن ورزشی ، باغ آسمانی ، بار و سالن را به کارکنان ارائه دهد .

این طیف وسیع از امکانات یک محیط کاری ایده آل و فضایی برای استراحت ، متناسب با هر نوع کار ، برای کارمندان و فعالیتها فراهم می کند. در عین حال ، مسیرهای گردش بین چندین فضا می تواند به مراکز فعالیت ، مکالمه و برخوردهای احتمالی تبدیل شود.

اینها بخشی از ایده ها و نکات راجع به طراحی این دفتر وسیع و بزرگ بود .

در تعمیرات ساختمان و  طراحی دکوراسیون داخلی این پروژه ، استفاده از شیشه های رنگی پویا که در بین فضاها تعبیه شده اند ، علاوه بر ایجاد حریم شخصی برای افراد ، یک روند جذاب را در کل فضا طی میکند و چشم ها را به خود جلب میکند .

استفاده از متریال های مختلف در طبقات ، تنوع مبلمان و رنگ ها ، بهره مندی از نورگیری طبیعی و ... از نکات دیگر این طراحی بوده است .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات