طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی دفتر حقوقی وارده در کشور برزیل

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 3 شهریور 1398 در ساعت 11 : 45 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا تلاش میکنیم برترین و به روز ترین پروژه های معماری در زمینه های مختلف و در کاربری های بازسازی منزل ، تجاری و دکوراسین اداری را برای شما عزیزان معرفی و به اتفاق هم آنها را بررسی کنیم که در خلال همین مقاله ها و پروژه ها میتوانیم ایده های بکر و کاربردی را پیدا و بر روی آنها تمرکز کنیم .

طراحی دکوراسیون اداری

در ادامه ی این مقالات امروز میخواهیم طراحی داخلی اداری  یک ساختمان را نگاهی بیندازیم . این دفتر در فضایی به مساحت 300 متر مربع در شهر سائوپائولو برزیل قرار دارد .

طراحی داخلی این دفتر به گونه ای است که مراجعه کننده به محض ورود به محیط ، با طیف وسیعی از بافت ها و متریال ها مواجه میشود که باعث میشود آنها بتوانند به شکلی حسی ، محیط را کشف کنند . این دفتر که یک دفتر حقوقی در شهر سائوپائولو است نیاز به فضایی برای تعامل و تبادل دانش داشت . پس معماران این پروژه برای طراحی این دفتر به این نکته توجه کردند و با ایجاد فضای نشیمنی بزررگ که در مرکز دفتر قرار دارد ، این فضا را برجسته کردند و اتاق ها و کاربری های دیگر را در اطراف این فضای نشیمن قرار دادند .

معمار برای تعیین کردن محدوده ی این فضای نشیمن ایده ی جالبی را به کار بسته است . او با طراحی یک سری لامپ هایی که در محفظه ای چوبی قرار دارد و از سقف آویزان است ، یک صفحه ی نوری وسیع و متمرکز را در بالای فضای نشیمن ایجاد کرده است و باعث برجسته تر شدن این فضای نشیمن شده است .

طراحی دکوراسیون اداری

با نگاهی کلی به بازسازی و تعمیرات ساختمان این فضا متوجه خواهیم شد معمار با قرار دادن مبلمانی سفید با پایه هایی چوبی و پوشش سرامیکی سفید در کف فضای نشیمن که دور تا دور این فضا را با تخته ها و قاب هایی چوبی پوشانده است ، توانسته است هارمونی فضایی را حفظ و به آن قدرت ببخشد .

یک پارتیشن فلزی که توسط تیم معماری طراحی شده است ، اتاقهای کاری فردی را از فضای نشیمن جدا میکند بدون این که مانع از ورود نور طبیعی به این اتاق ها شود یا باعث کاهش نورپردازی مصنوعی فضاها شود .

این چینش کاربری ها و عملکردها ، احساس تقسیم فضایی و حریم خصوصی را حفظ میکند .

این مش فلزی باعث تقویت ریتم و نظم عناصر تشکیل دهنده ی معماری میشود که از طریق گوشه های گرد و نرم منابع نوری سقف و دیوار خمیده ای که درب سالن اجتماعات را در خود جای داده است ، کاربر را به کاوش در فضا و شبیه سازی دعوت میکند .

بازسازی دکوراسیون اداری

اما اگر در بازسازی ساختمان این پروژه به مبلمان و متریال و بافت های این دفتر دقیق تر نگاه کنیم متوجه خواهیم شد تیم طراحی این پروژه خواسته است با ترکیب این عناصر ، حس دل پذیر منزل و خانه را وارد محیط این دفتر کند که هدف اصلی آن ارتباط مردم و تقویت روابط انسانی بوده است . هم چنین برای این که فرهنگ محلی و سنتی برزیل را در این دفتر بتواند ایجاد کند ، از صفحات بتونی در معرض دید و در سقف استفاده کرده است و هم چنین برای بافت های چوبی به کار رفته در جای جای این دفتر از چوب های بومی و منطقه ای برزیل استفاده کرده است .

در کل معمار توانسته است با ایجاد یک پالت رنگی سفید در کنار چوب های محلی که در مبلمان ، دیوار ها ، قاب ها ، در ها و ورودی ها به کار رفته است ، در کنار منابع نوری که به روشن تر شدن این فضا کمک میکند ، فضایی گرم و دل نواز را برای مراجعه کنندگان و کامندان این دفتر ایجاد کند .

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات