طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی دفتر جیتی لند در گوانگژو چین

بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 11 مهر 1398 در ساعت 12 : 48 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در دنیای امروز که بازسازی و تعمیرات ساختمان روند رو به رشد در صنعت ساختمان سازی و بازسازی منزل دارد ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا تلاش میکنیم تا در این مجموعه مقالات برای شما پروژه هایی را معرفی کنیم که از لحاظ معماری و زیبایی شناسی حرفی برای گفتن داشته باشند و بتوان از آنها ایده گرفت . پروژه ای که امروز میخواهیم به آن نگاهی بیندازیم طراحی دکوراسیون داخلی اداری در شهر گوانگژو چین است.

این پروژه از جنبه های مختلف قابل بررسی است و ایده های به کار رفته در آن ، ما را بر آن کرد که این پروژه را به شما معرفی کنیم .

این دفتر وسیع به مساحت 700 متر مربع و در سال 2018 ساخته شده است .

سبک دکوراسیون اداری

بازسازی دکوراسیون اداری

به نظر میرسد آینده همیشه به قدری دور است که مردم نمیتوانند بگویند چه چیزی به نظر میرسد حتی اگر آن را تصور کنند . اگر چه نمیتوان همه ی جزئیات دنیای آینده را به طور کامل توصیف کرد اما میتوان فضایی آینده نگر ایجاد کرد . مردم و کارکنان با حضور در این دفتر میتوانند احساس کنند که نقشی بزرگ در آینده دارند حتی اگر واقعا در آینده نباشند . با استفاده گسترده از رنگ سیاه و سفید ، خطوط منظم و صاف و بسیاری از عناصر مدرن دیگر این فضا شکل گرفته است .

با نگاهی کلی به فضا متوجه خواهیم شد هیچگونه تزئینات غیر ضروری و اضافی وجود ندارد . مساحت بزرگی از رنگ های سیاه و سفید که رنگ های خالص و ساده ای هستند ، دوگانگی و تضاد این دو رنگ ، باعث شده است هارمونی فضایی جذابی از این پالت رنگی سیاه و سفید شکل بگیرد و فضایی تمیز ، پاک و شفاف ایجاد شود .

این رنگ ها حسی شبیه به خواب و خیال را به انسان میدهند ، گویی انسان را از این زمان خارج و او را در آینده قرار میدهند .

این حجم که حالتی L مانند دارد با این تفاوت که یال طولی و شمالی این  ساختمان حالتی منحنی دارد . ایده ی طراحی دکوراسیون اداری برای این حجم این بود که برای این نمای منحنی شکل از شیشه های سرتاسری استفاده کرده است و حجم وسیعی از نور را وارد سالن اصلی و دفاتری که در آن سمت قرار دارد ، کرده است . این حجم نور در کنار ترکیب رنگی سیاه و سفید ، عمق و وسعت فضا را افزایش میدهد .

بازی نور و سایه که بر این سطوح سیاه و سفید نقش میبندند ، این فضا را شبیه به  فیلم هایی که آینده را نشان میدهند ، کرده است و مردم میتوانند با حضور در این محیط آینده را مجسم کنند .

مراجعه کنندگان بعد از ورود به این دفتر با یک سالن بزرگ که دیوار های سفید دورتادور آن را گرفته است و کف آن با سنگ مرمری که همان ترکیب سیاه و سفید در آن به چشم میخورد و نمیتوان تشخیص داد که رنگ غالب این سنگ سفید است یا سیاه ، روبرو میشوند .در گوشه ی این سالن نیز تنها یک میز پذیرش مستطیلی سفید رنگ وجود دارد . دو ورودی در این بخش وجود دارد . ورودی سمت راست به یکسری از اتاق ها و کاربری ها میرسد و ورودی سمت چپ به بخشی دیگر .

خطوط صاف و منظم نیز از عناصر درخشان و برجسته ی این محیط است . چینش مبلمان در این فضا به گونه ای است که همه ی آنها در یک خط دید قرار میگیرند و کاملا منظم و خطی چیده شده اند .

مبلمان اداری

اجرای دکوراسیون اداری

در دکوراسیون اداری  ، میزهای کار سفید رنگ است و با یک محفظه شیشه ای در جلوی این میزها ، حریم هر میز حفظ میشود . صندلی های استفاده شده برای این میز ها نیز از صندلی هایی راحتی که مناسب برای کارهای طولانی مدت و پشت میزی است ، انتخاب شده است و تمام این صندلی ها به رنگ سیاه هستند . استفاده از لامپ های خطی که از سقف آویزان است بر این جنبه خطی بودن فضا تاکید میکند .

کف این فضا نیز در اتاق ها همان متریال کف ورودی دفتر است که گفته شد و برای بخش های اداری عمومی از بافتی سیاه استفاده شده است .

دکوراسیون آشپزخانه

در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه  نیز یک اتاق که کمد هایی سفید محل ذخیره و نگهداری اسباب و وسایل آَشپزخانه است به همراه وسایل مورد نیاز این قسمت که یک پیشخوان سنگی سیاه با صندلی هایی سفید ، فضای غذاخوری کارمندان را ایجاد کرده است .

طراحی دکوراسیون اداری

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات