طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی خانه لوکس و مینیمال

بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 8 اسفند 1398 در ساعت 14 : 5 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در ادامه مقالاتی که برای آشنایی با نمونه های برجسته معماری و پروژه های طراحی داخلی برای شما عزیزان فراهم کنیم در این مقاله سعی داریم تا با یک پروژه موفق در سبک های مینیمال و لوکس آشنا شویم پس با ما در شرکت معماری و طراحی داخلی هیرادانا همراه باشید .

طراحی داخلی آپارتمان 

طراحی داخلی خانه لوکس و مینیمال

    این خانه در شهر تایوان قراردارد.صاحبان این خانه یک زوج متاهل هستند که تقریباً 60 سال سن دارند.  آنها اهمیت زیادی به کاربری می دهند و دوست دارند از مواد سنگی بیشتری برای طراحی داخلی خانه جسورانه استفاده کنند  با این حال ، "ماده" فقط مربوط به فضا نیست ، بلکه حاوی نوعی جریان زمانی است. هنگام برنامه ریزی خانه های بازنشستگی ، تجربه صاحبان خانه مبنای قصه گویی ما با استفاده از مواد می شود    ما مواد لوکس را در زندگی روزمره صاحبان جاسازی کردیم. با مقایسه تغییرات مواد مختلف ، احساس لایه بندی را که در مواد مختلف پشته شده است ، بدون از بین رفتن عملکرد آن احساس می کنیم. از راه دور ، ساده به نظر می رسد.

     منطقه حیاط یک فضای کامل را حفظ می کند و کاشی کاری کف از سنگ ییلان استفاده می کند که امروزه کاملاً نادر است سطح عمودی دیوار با رنگ بلوط دودی با خطوط عمیق و دارای کابینت مخفی است.در انتهای اتاق نشیمن ، تابلویی با آبکاری تیتانیوم و تقلید از برس قرمز نصب کرده است.

طراحی هال و نشیمن و آشپزخانه

    شبکه های بافت فلزی با روکش تیتانیوم نیز از سه طرف نصب شده اند. این امر باعث می شود ساختار بسته ی اتاق غذاخوری حل شود و از دیدگاه دیدو منظر ، اتاق نشیمن و اتاق چای را به هم متصل کند.   که فضاهای اوقات فراغت اعضای خانواده مشخص شده است. در بازسازی ساختمان برای سقف از تیرهای چوبی استفاده  شده است که سقف را به طور یکنواخت تقسیم می کند ، که تمام راه را تا سقف اتاق چای خوری امتداد می دهد و سبک کلاسیک تایوان را بیان می کند.

طراحی داخلی خانه لوکس و مینیمال

    بعد از تبدیل شدن به اتاق نشیمن ، حسی که در فضا افزایش یافته و در سقف از سیمان مخصوص استفاده شده که برای رنگ آمیزی ساده و تزئینات سفالی استفاده می کند. این پوشش ظرافتی را که فرد هنگام ورود به اوقات فراغت احساس می کند گسترش می دهد. در همین حال ، کاشی های بذر درختی با طرح درختچه در کف ، تضاد دلپذیری با الگوی موزائیک کاشی های کف را نشان می دهد.

     طرح ویژه منجر به دو ستون بزرگ در دیوار پشت مبل می شود. برای رسیدن به اثر برش سنگ اصلی ، هر دو روش برش قوس دایره‌ای را اعمال کرده اند. با نقاشی یک سنگ مانند با استفاده از روکش مخصوص ، هیچ شکافی در درز ایجاد نمی شود. نوار فلزی با روکش تیتانیوم برای تنظیم نسبت هوشمندانه بر روی دیوار استفاده می شود. درهای کشویی شیشه ای و روکش های شیشه ای آشپزخانه با تابلوهای حکاکی شده غول پیکر و درهای رنگی مطابقت دارد.

طراحی داخلی خانه لوکس و مینیمال

     بافت نازک از گاز ایتالیایی کاملاً نمایش داده می شود و به سادگی تزئین شده است. این فضا توسط مواد جدا شده است ، که در طراحی دکوراسیون داخلی تضاد جسورانه بین اوقات فراغت و مدرنیته را در افراد ایجاد می کند.  توالت مشترک با یک حوضچه شستشوی کم دکوراسیون شده است. حوضچه سفالی به شکل سطل با آینه تمام قد بیضوی همسان است که زیبایی و ظرافت و زیبایی را نشان می دهد.  همه چیز پاکیزگی فضا و عملکرد را حفظ می کند ، به گونه ای که صنایع دستی غنی تکه تکه نیست ، بلکه حاشیه بیشتری را برای پاشیدن جزئیات زیبایی شناسی با شکوه حفظ می کند  با استفاده از توابع افزودنی در این ساختمان، صاحبان می توانند درباره زندگی بیشتر صحبت کنند.

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات