طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی به سبک رنسانسی

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 5 شهریور 1397 در ساعت 10 : 1 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا ، مجموعه ای فعال در امر بازسازی ساختمان ، بازسازی منزل ، دکوراسیون مغازه و دکوراسیون اداری و به ویژه طراحی نما می باشد. علاوه بر این موارد، طراحی داخلی یکی از تخصص های اصلی این شرکت بازسازی ساختمان محسوب می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با یکی دیگر از سبک های دکوراسیون داخلی ، طراحی داخلی به سبک رنسانسی آشنا شوید.

سبک رنسانس در طراحی داخلی شگفت انگیز ، ظریف ، دلربا و منظم و دارای هارمونی است . این سبک برای کسانی که از زیبایی ، تقارن ،ظرافت و حس لوکس فضای دوران رنساس لذت میبرند مناسب است . این سبک از زیباترین سبک های کلاسیک طراحی داخلی بحساب می آید. ظرافت و غنی بودن سبک رنسانس در دکوراسیون داخلی یک هماهنگی و نظم را در محیط ایجاد میکند که فضا را به یک مکان جادویی ، رسمی و با شکوه تبدیل میکند. سبک رنسانس در طراحی داخلی خانه ها ، آپارتمان ها ، رستوران ها و تالارها ، زیبایی دوران رنسانس را که نشان دهنده شکوه ، هارمونی و فضای لوکس و شیک است به ارمغان می آورد .

سبک رنسانس :

  • رنگهای تضعیف شده : طیف طبیعی رنگ قهوه ای ، طلایی و کرمی و سبز کم رنگ ، رنگ قرمز تیره اشباع شده و رنگ های آبی و زرد در این سبک مورد استفاده هستند .
  • رنسانس دارای دکور و مبلمان غنی و گران قیمتی است که شامل حکاکی ها ، طلاکاری ها ، تزیینات و نقاشی های رنسانسی میشود.
  • تقارن ، تناسبات ، هندسه منظم و هارمونی اصول اولیه این سبک هستند .
  • در این سبک فضا نباید پر از مبلمان و وسایل باشد سبک رنسانس دارای یک فضای آزاد است که توسط دکورهای فراوان و چند قطعه مبلمان و همچنین دیوارها و سقف غنی میشود .
  • گنبد ها ، قوس ها ، ستون ها و پنجره های بزرگ ، قاب بندی ها ، مجسمه های عتیقه و نقاشی های دیواری از عناصر مهم و اصلی سبک رنسانس هستند .

سبک رنسانس در دکوراسیون داخلی آپارتمان ، تالار و یا رستوران دارای زیبایی تقارن ، پیروزی و فراوانی دکوراسیون غنی در ترکیب با تناسبات و هارمونی است . رنسانس در تمام دوران ها عالی و بی نقص است .

ویزگی های سبک رنسانس در دکوراسیون داخلی :

  • اثاثیه و مبلمان رنسانسی زیبا و راحت هستند : کابینت ها ، صندلی ها ، میزها ، تخت خواب و تمام مبلمان به صورت غنی با حکاکی ها و طلاکاری ها تزیین شده اند .
  • کابینت ها ، میزها و کشوها هر کدام مثل یک اثر معماری هستند و با ستون ها مینیاتوری کوچک تزیین و حکاکی شده اند.
  • حکاکی ها میتوانند طلا کاری شوند .
  • تخت خواب باید دارای میزهای گرد کوچک تزیین شده باشد و روی تخت یک سایبان زیبا قرار داشته باشد.
  • میزها ممکن هستند دایره ای ، بیضی ، شش ضلعی و یا مستطیلی باشند که روی یک ، دو و یا چهار پایه می ایستند .
  • مبلمان باید دارای بهترین کیفیت ، گران و لوکس باشند.

تزیینات

  • دیوارها باید نرم و براق و روشن باشند ، بهتر است از سنگ و یا کاغذ دیواری های مناسب و یا پارچه ای برای طراحی دیوارها استفاده شود . نقاش های بزرگ دیواری و یا پنل های چوبی برای طراحی و دیزاین دیوارها مناسب هستند .
  • کف  را میتوان با نقش های بزرگ و قطعات بزرگ سنگ و یا سرامیک با کیفیت و گرانقیمت تزیین کرد .
  • سقف ها ترجیحا دارای ارتفاع زیاد و گنبدی شکل باشند و با نقاشی و گچ کاری هایی باید تزیین شوند .
  • سبک رنسانس در طراحی داخلی شامل استفاده از مبلمان و وسایل عتیقه میشود . وسایلی که از فلزات گرانبها ساخته شده اند ، عاج ، شمعدان ، جعبه و صندوق های حکاکی شده ،نقاشی های بزرگ در قاب های طلاکاری شده ، گلدان ها و ظروف زیبا
  • مبلمان و دکورهای سبک رنسانس باید با تزیینات به شکل گل تکمیل و حکاکی شوند .

سبک رنسانس در فضاهای داخلی

سبک رنسانس هم برای فضاهای مسکونی ( خانه ، ویلا ، آپارتمان و هتل ) و هم برای فضاهای غیر مسکونی ( رستوران ، تالار و دفاتر اداری ) مناسب است . زمانی که سبک رنسانس را برای دکوراسیون داخلی انتخاب میکنید به این معنی است که میخواهید یک فضای زیبا و لوکس ، پیچیده و راحت ، که نشان دهنده ثروت و طبقه اجتماعی شما است را داشته باشید .

ناهار خوری

ناهار خوری در سبک رنسانس یک محیط براق و روشن است ، مرکز این فضا میتواند یک میز ناهار خوری و یا یک شومینه باشد . مبل و صندلی راحتی ، یک میز و یک مبل در کنار و میز اصلی همگی باید به شکلی انتخاب و طراحی شوند که یک اثر هنری مستقل بحساب بیایند . هارمونی فضا هم باید با آینه و نقاشی ها بزرگ ، پرده های لوکس و سنگین تکمیل شود .

آشپزخانه

در سبک رنسانس آشپزخانه یک فضای سلطنتی بحساب می آید . در مقایسه با سالن ناهارخوری و هال و پذیرایی آشپزخانه باید زیبایی و تزیینات بیشتری داشته باشد و فضای بسیار مهمی است . کابینت های حکاکی و پتینه کاری شده ، میزناهار خوری ، پایه های کابینت ها و میز و صندلی ها باید کاملا تزیین شده و آراسته باشند . در سبک رنسانس همه چیز باید دارای بهترین کیفیت و گران قیمت باشد و وسایل و موارد بی کیفیت و ارزان قابل قبول نیست .

اتاق خواب

اتاق خواب رنسانسی با یک تخت بزرگ که ترجیها دارای سایبان است ، کمدهای منبت کاری شده و حکاکی های پیچیده ، میز توالت لوکس و پرده ها و لوستر های عظیم و شیک تعریف میشود .

طراحی داخلی به سبک رنسانس شگفت انگیز و تحسین برانگیز است و برای طراحی دکوراسیون رستوران ، هتل و تالارها بسیار مناسب است. رستوران رنسانسی زیبا و شیک است ، این رستوران ها اغلب تبدیل به مکانی مورد علاقه مردم برای برگزاری مراسم ها و ملاقاتهای دوستانه و کاری میشود و مشتریانی که فضای لوکس و شیک را ترجیح میدهند عاشق هنر بکار رفته در طراحی داخلی این رستوران ها و مبلمانش میشوند .

تالارهایی که به سبک رنسانسی طراحی میشوند مکانی برای پرنسس ها و پرنس ها هستند .  رنسانس عصر برجسته شدن انسان و گرامی داشتن مقام والای آدمی است . پیچیدگیوعظمتاینسبککمکخواهدکردکهیکمحیطآرامودلپذیرایجادشود.

چرا دکوراسیون داخلی رنسانسی ؟

این سبک لوکس و ظریف است ، هارمونی و زیبایی دارد و باعث ایجاد یک فضای فانتزی برای همه کسانی که عظمت و شیک بودن را دوست دارند میشود . این سبک انتخاب افرادی است که دارای ثروت مادی و معنوی هستند .

8 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات