طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی اتاق خواب با سبک کلاسیک

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 28 ارديبهشت 1399 در ساعت 12 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب یکی از بخش های مهم در طراحی داخلی منزل  می باشد. یکی از سبک های محبوب در طراحی دکوراسیون منزل سبک کلاسیک می باشد. اتاق خواب های طراحی شده به سبک کلاسیک دارای جذابیت بصری خاصی می باشند و در طراحی داخلی آنها از اشکال خاصی استفاده می کنند.

  • رنگ در اتاق خواب های سبک کلاسیک

محبوب ترین ها در اتاق خواب های طراحی شده به این سبک شامل کرم، طلایی و قهوه ای می باشد. یکی از راهکارها برای لوکس تر نشان دادن اتاق خواب دیوارهای ساخته شده از چرم مصنوعی می باشد.

  • تخت خواب های اتاق کلاسیک

    طراحی داخلی اتاق خواب با سبک کلاسیک

مهمترین عنصر هر اتاق خوابی تخت خواب می باشد انتخاب یک تخت خواب چوبی منبت کاری شده با پوشش مخمل و یا چرم می تواند یک انتخاب هوشمندانه برای اتاقهای سبک کلاسیک باشد.

کمدها و عسلی های کنار تخت هم باید با تخت خواب توازن داشته باشد و با هم همخوانی داشته باشد.

در انتخاب پرده نیز باید دقت داشته باشید که این پرده ها  باید طوری باشد که به شیک و کلاسیک شدن فضای داخلی شما کمک کند پرده هایی که دارای این ویژگی ها هستند اکثرا دارای نقش و طرح میباشند چوب پرده های این نوع  پرده ها نیز متناسب با نوع پرده نصب می ‌شود.

  • انتخاب فرش اتاق

در اتاق خوابتان باید از فرش های کلاسیک رنگ و هماهنگی دارند استفاده کنید فرشهای اکثراً دارای نقش و نگارهای با الهام از طبیعت می باشد و معمولا  با مبلمان کلاسیک و استیل به خوبی ست می‌ شوند.

  • روشنایی

    طراحی داخلی اتاق خواب با سبک کلاسیک

طراحی داخلی منزل شما به هر سبکی که باشد روشنایی یکی از ویژگی های خیلی مهم به حساب می ‌آید.

راه حل برای انجام امور روزمره و هم برای استراحت باید از روشنایی متناسب استفاده کرد تا بتوان در تمام فضای اتاق آرامش را منعکس کرد. چراغ ها و دیوار کوب حال که معمولاً دارای رنگ نقره‌ ای و یا طلایی می باشند از جمله وسایل روشنایی استفاده شده در این سبک می باشد.

در واقع از مجموعه وسایل دکوری استفاده می کنند که  باعث افزایش انرژی موجود در اتاق خواب می ‌شود و معمولاً از جنس نقره،  چینی و شیشه می باشند.

در  دکوراسیون داخلی اتاق خواب های این سبک بیشتر است پرده ها و تخت خواب های طرح سلطنتی استفاده می کند با توجه به این ویژگی ها مانند شکل تزیینات و رنگ بندی و وسایل استفاده شده در این سبک این سبک مناسب فضاهای بزرگ میباشد و استفاده از آن در فضاهای خیلی کوچک توصیه نمی شود.

  • دیوار ها

    طراحی داخلی اتاق خواب با سبک کلاسیک

برای این که دیوارهای اتاق شما زیبا و شیک به نظر برسد می توانید از کاغذ دیواری های کلاسیک استفاده کنید .

استفاده از کاغذ دیواری های زیبا به اتاق خواب جلوه ای متفاوت می دهد شما می توانید یا برای تمام دیوارهای اتاق تان کاغذ دیواری در نظر بگیرید یا برای ایجاد یک نقطه کانونی در اتاق از کاغذ دیواری استفاده کنید یعنی فقط برای یک دیوار. دیوارهای اتاق خواب های این سبک را اکثراً  با تصویر زمینه نقاشی می کنند و سپس با گچ تزیین می کنند. برای تصویر زمینه هم معمولاً از گل های معمولی و الگو های کوچک استفاده می کنند در کل باید گفت که دیوارهای این سبک نباید زیاد خالی به نظر برسد.

  • چیدمان

محل قرارگیری تخت در اتاق خواب های سبک بازسازی منزل کلاسیک  باید به گونه‌ ای باشد که روبروی در نباشد یعنی اگر در نیمه باز باشد تخت خواب به هیچ وجه قابل مشاهده نباشد همینطور پیشنهاد می شود که اتاق خواب خود را زیادی با لوازم و وسایل اضافی  شلوغ نکنید و از عناصر مهم در این سبک استفاده کنید مانند آینه های بزرگ که باعث گسترش دید در فضای اتاق خواب شما می شود.

  • سقف و لوستر

    طراحی داخلی اتاق خواب با سبک کلاسیک

در طراحی سقف های این سبک بازسازی ساختمان معمولاً از سطح مسطح  استفاده می ‌شود و اغلب از رنگ های روشن استفاده می کنند، محبوب ترین رنگ سقف نیز سفید می باشد. شما حتی می توانید بر روی سقف از نقاشی ‌های دیواری استفاده  کنید که باز گو کننده داستانهای کلاسیک می باشود.گچ و دکور فوم نیز در طراحی سقف استفاده می شود و حالت جسورانه  به نقاشی های موجود در سقف این سبک می دهند.

اندازه ی لوستر های اتاق خواب نیز نباید زیاد بزرگ باشد در انتخاب رنگ هم باید از رنگ استفاده کنید که متناسب با فضای داخلی اتاق خواب شما باشد برای این دکوراسیونها از سنگ شفاف ،شیشه و کریستال استفاده می شود. به طور کلی در انتخاب وسایل جانبی اتاق خواب باید به این نکته توجه داشته باشید که این وسایل جانبی باید همدیگر را تکمیل کنند شما با یک ترکیب مناسب می توانید فضایی آرام بخش و راحت را به وجود آورد.

  • کفپوش

محبوب ترین نوع کف پاش که امروزه در این سبک زیاد مورد استفاده قرار می گیرد پارکت می باشد علاوه بر این که عایق حرارت می باشد ظاهری زیبا و شیک به اتاق خواب شما می دهد.

 

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات