طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی اتاق خواب با استفاده از رنگ های سفید و بنفش

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 30 فروردین 1399 در ساعت 13 : 40 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از بخش های مهم در طراحی داخلی بخش اتاق خواب می باشد طراحی این بخش نیازمند حساسیت و دقت ویژه‌ای است همان طور که در مقالات قبلی شرکت معماری و طراحی داخلی هیرادانا گفتیم انتخاب رنگ هم یکی از انتخاب  های حساس می باشد که به طور مستقیم بر روی روحیات افراد تأثیر می‌ گذارد یکی از ترکیب رنگ های محبوب در طراحی اتاق خواب به رنگ بنفش و سفید می باشد ترکیب این دو رنگ در کنار هم به شما حس آرامش می دهد.

رنگ بنفش از نظر روانشناسان به  عنوان رنگی با اصالت و عزت نفس و وقار  شهرت پیدا کرده است و از دیدگاه متخصصان صنعت مد نیز رنگ بنفش به فضای خانه شما حال و هوای سلطنتی می ‌بخشد.

  •  رنگ بنفش در طراحی اتاق خواب

    طراحی داخلی اتاق خواب با استفاده از رنگ های سفید و بنفش

رنگ بنفش یکی از المان های دکوراسیون لوکس و جذاب در طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می رود که ترکیب این رنگ با سفید باعث تاثیرگذاری دو برابری در فضای شما می شود.

شما به راحتی با ترکیب این دو رنگ در دکوراسیون داخلی خود می توانید فضایی لوکس و متفاوت را به وجود آورد. استفاده از رنگ بنفش تیره در کنار رنگ سفید بیشتر توصیه می‌شود.

برای داشتن یک اتاق خواب ترکیب رنگ سفید و بنفش می شود از حدود ۷۵ درصد رنگ سفید و 25 درصد رنگ بنفش استفاده کنید به این دلیل که رنگ بنفش به تنهایی و با تناژ بالا در مدت زمان طولانی به چشمان شما آسیب میرساند از سوی دیگر اگر رنگ بنفش مخصوصا بنفش تیره زیاد استفاده کنید فضای شما بسیار تاریک خواهد شد.

  • کاغذ دیواری های بنفش

    طراحی داخلی اتاق خواب با استفاده از رنگ های سفید و بنفش

استفاده از کاغذ دیواری های بنفش و سفید کار ما را برای بازسازی اتاق خواب با ترکیب این دو رنگ بسیار راحت کرده است شما می توانید با استفاده از طرح های مختلف این کاغذ دیواری ها این کار را انجام دهید . استفاده از کاغذ دیواری هایی با رنگ زمینه بنفش و طرح های سفید و یاسی برای شما مناسب می باشد.

  • مبلمان اتاق خواب سفید و بنفش

اگر شما قصد خرید مبلمان برای این اتاق خواب ها را دارید مبلمان متفاوتی برای شما وجود دارد مثلا میتوان از مبل های  سفید با کوسن های بنفش یا استفاده از تخت و دیگر اجزای سفید کنار کاغذ دیواری بنفش استفاده کنید.

  • سرویس خواب

    طراحی داخلی اتاق خواب با استفاده از رنگ های سفید و بنفش

در دکوراسیون داخلی  اتاق خواب انتخاب سرویس خواب می تواند انتخاب کلیدی شما باشد در اتاق خواب ،تخت خواب شما عنصر اصلی اتاق خواب شما می باشد تخت خواب شما یک عنصر اساسی به شمار می رود شما می توانید تخت خواب های سفید و بنفش با تاج ها و یا پایه های طلایی استفاده کنید پیشنهاد انتخاب تختهای سفید با تاج بنفش و یا روتختی بنفش می باشد پس از انتخاب تخت انتخاب شما می باشد از آنجایی که رنگ بنفش برای شما روح اشرافی سلطنتی می بخشد که شما می توانید از پرده های بلند استفاده کنید پرده های سفید با طرح های بنفش، پرده بنفش سیر با طرح های یاسی همراه با سفید رنگ می تواند باعث اثربخشی بیشتر آن در اتاق خواب شما شود اما اگر شما فضا های های مدرن و ساده را می ‌پسندید  پرده های ساده بلند با رنگ بنفش می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

  • لوازم دکوری در اتاق خواب رنگ بنفش و سفید

انتخاب لوازم دکوری به انتخاب سبک دکوراسیون اتاق خواب شما بستگی دارد اما در کل ایده های استفاده از لوازم دکوری که ما به شما پیشنهاد می کنیم استفاده از لوستر های بلوری با  رنگ بنفش و یا گلدان بنفش یا قاب عکس های سفید و بنفش می باشد برای میز توالت خود نیز می توانید از آینه های سفید و بنفش ملایم طوری که با لوازم دیگر شما هماهنگی داشته باشد استفاده کنید.

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات