طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی اتاق بازی و گیمینگ در خانه

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 2 ارديبهشت 1399 در ساعت 10 : 58 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

امروزه با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی و آمدن بازی های هیجان انگیز ویدئویی زیبا ، بسیاری از افراد آرزوی داشتن یک اتاق گیم حرفه ای یا غیرحرفه ای را دارند تا بتوانند تا ساعت ها در این اتاق ها با دوستان خود بازی کنند و سرگرم شوند. شما می توانید با استفاده از المان های مختلف طراحی دکوراسیون داخلی این اتاق ها را انجام دهید. این افراد دوست دارند تا ساعت های زیادی در دنیای بازی ها غرق شوند ، به همین دلیل به فکر طراحی داخلی همچین اتاقی می افتند. اگر شماهم از این دسته از افراد هستید همراه ما در شرکت معماری و طراحی داخلی هیرادانا باشید و این مقاله را از دست ندهید تا بتوانید این رویا را به واقعیت تبدیل کنید.

اولین قدم برای داشتن یک اتاق گیمینگ

طراحی داخلی اتاق بازی و گیمینگ در خانه

اولین قدم برای طراحی داخلی یک اتاق گیمینگ پیدا کردن اتاقی مجزا از سایر قسمت های مختلف خانه است که ایده آل ترین اتاق ها برای این منظور هستند. در نبود چنین شرایطی زیرزمین خانه هم مناسب است و در آخر اگر چنین امکاناتی برای شما وجود ندارد می توانید از اتاق شخصی خود یا گوشه ی اتاق نشیمن استفاده کنید. دومین موردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که هرچه فضای انتخابی شما برای این منظور بزرگ تر باشد ، دست شما در چیدمان و نورپردازی این اتاق ها بازتر خواهد بود. همچنین این اتاق ها نسبت به اتاق های دیگر از نور کم تری برخوردار هستند ، زیرا تابیدن نور بر صفحه نمایش ، وضوح تصاویر را کاهش می دهد پس اتاقی را انتخاب کنید که تاریک باشد و صفحه نمایش ها را دورتر از پنجره ها قرار دهید.

دیوارهای اتاق گیمینگ

دیوارهای بدون پنجره بسیار مناسب برای طراحی اتاق های گیمینگ هستند.می توانید دیوارها را با رنگ ها خنثی رنگ کنید و با چسباندن پوسترها و استیکرها ، دیوار ها را از یکنواختی در بیاورید.

تلویزیون های بزرگ

طراحی داخلی اتاق بازی و گیمینگ در خانه

اولین وسیله مهم برای دکوراسیون داخلی  این اتاق ها که به عنوان جزئی جدا نشدنی از اتاق های گیمینگ محسوب می شوند ، تلویزیون ها هستند که هرچه قدر بزرگ تر باشند بهتر است.اگر از نظر مالی دست شما در خرید تلویزیون های بزرگ باز است توصیه ما به شما خرید تلویزیون های 45 اینچی است. زیرا به همین میزان تجربه و لذت از بازی در اتاق گیمینگتان افزایش پیدا میکند.تلویزیون های 32 اینچی هم مناسب هستند اما اگر نمی خواهید زیاد هزینه کنید تلویزیون های 24 اینچی هم پاسخ گوی نیاز شما هستند.

سیستم های صوتی

اگر بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید دستتان را در انتخاب ها باز گذاشته است ، علاوه بر انتخاب سیستم تصویری خوب ، از اسپیکرهای خوب با اندازه های مختلف استفاده کنید.

صندلی گیمینگ ، کاناپه یا مبل راحتی

صندلی های اتاق گیمینگ حرفه ای معمولی نیستند و از ویژگی های ارگونومیک وخاصی برخوردارند.این صندلی ها قابلیت هایی دارند که باعث ایجاد تجربه ی بهتر شما از بازی ها می شوند.از ویژگی های این صندلی ها می توان به انعطاف پذیری ، نرمی ، طراحی ارگونومیک و... اشاره کرد.

شما می توانید از کاناپه ها و یا مبل های راحتی هم استفاده کنید، اما همچنان باید تعداد افرادی که ممکن است در این اتاق های گیمینگ بازی کنند را در نظر بگیرید.

قفسه بندی

با ایجاد کردن قفسه هایی مانند کتابخانه ، به راحتی می توانید مجموعه بازی های خود را در دسترس قرار دهید و در هنگام نیاز به سرعت آن ها را پیدا کنید.

نورپردازی

طراحی داخلی اتاق بازی و گیمینگ در خانه

یکی از مشکلات اساسی در بازسازی اتاق های گیمینگ نورپردازی صحیح است ، زیرا اگر به خوبی انجام نشود ممکن است چشم بازیکنان را در هنگام بازی و نگاه به صفحه نمایش اذیت کند.برای حل این مشکل می شود از نورهای تعبیه شده در سقف ها و گوشه ی قفسه ها استفاده کرد.

و در آخر نکته ای که باید به آن در بازسازی منزل  و اتاق های گیمینگ توجه داشت ، در مورد رنگ وسایل و اکسسوری های انتخاب شده در این اتاق ها است که بهتر است به رنگ تیره و مات انتخاب شوند تا بر روی صفحه نمایش تاکید بیشتری شود.

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
محمد : خوب
7 4
عالی بود من خوشم اومد
مدیریت : پاسخ
8 3
از این بابت خیلی خوشحال هستیم
Ktki : Ktkfo
7 4
Nsldl
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات