طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی خانه های 70 متری

بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 8 اسفند 1398 در ساعت 16 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ما در شرکت معماری و طراحی داخلی هیرادانا در این مقاله سعی داریم تا با جزییات و روند طراحی خانه های کوچک و مواردی که باید بررسی شوند تا به یک طراحی و بازسازی مناسب رسید را بررسی کنیم در همین راستا هم یک پروژه برتر که خانه ای 70 متری میباشد و معمار آن توانسته است به خوبی تمامی فضاها را طراحی و اجرا نماید را مشاهده و آنالیز کنیم .

کلیات و سبک طراحی داخلی

طراحی خانه های 70 متری

   این ساختمان با مساحت 70 مترمربعی در سال 2017 در کشور چین ساخته شده است.هوجیادی که اسم این ساختمان است به معنی محل خانه گل میباشد که نام بسیار شاعرانه ای است ، اما قبل از دهه 1990 این ساختمان فقط یک زمین کشاورزی برای کاشت فلفل بود.منطقه هوجیادی که در دهه 90 ساخته شد که مردم مختلفی در آن زندگی می کردند. آنها می آیند و می روند و خانه ها رونق می گیرند و شلوغ می شوند در حالی که مردم زندگی خود را بافته می کنند. یک طبیعتگرای آماتور می خواهد زندگی خود را در این ساختمان قدیمی شلوغ بازسازی کند. اما طراحی اولیه این آپارتمان قدیمی ظاهراً منظم نیست. بزرگراه فرودگاه دارای یک خط مورب است که به منطقه حلقه دوم در منطقه جنوب شرقی وصل شده است. ساختار گوشه 45 درجه ای در منطقه هوجیادی از این رو تشکیل شده است. در اواخر قرن گذشته ، ساخت این برج خیابان ، به طور طبیعی خط شیب را جذب کرد ، بنابراین خط مرز مثلث تبدیل به یک ویژگی مهم در سطح مقطع این آپارتمان کوچک می شود.

طراحی خانه های 70 متری

طراحی فضاهای مختلف خانه

    از میان تصاویر داخلی که مشاده میکنید، توالت و آشپزخانه در گوشه ای مرده به نظر می رسد ، اتاق نشیمن به دو فضای مختلط تقسیم می شود . با این حال، به طور غیر منتظره ، در همان زمان ، این طرح آپارتمان یک بصری "چند منظره" ایجاد می کند ، شبیه به باغ با راهروهای واگرا.این فضای تنگ در واقع حاوی زندگی عمومی ده ها نفر است ، این مجموعه از 70 متر مربع از مبلمان داخلی یک طراحی بسیار مهم را فراهم می کند ، یک میز چوبی خواب ، ذخیره سازی ، کار ، اوقات فراغت و طرح ریزی را از کارکردهای مهم تسهیل می کند.

طراحی خانه های 70 متری

   پانل پنهان اتاق خواب ، با مبلمان منعطف و انعطاف پذیر فرش ،در طراحی دکوراسیون داخلی  به راحتی سناریوهای مختلف زندگی را تغییر می دهد.در اتاق سازی این خانه در نقاشی "سنت جروم در مطالعه خود" از گالری ملی لندن فضایی سرگرم کننده با مبلمان بزرگ منزل (شامل قفسه کتاب ، میز و صندلی) که در فضای داخلی طاق به تصویر کشیده است،آراسته شده اند. طاق سمت چپ که نمای کلی پنجره را نشان می دهد ، نماهای دورتر از آن را کشیده است. در یکی دیگر از تصاویر کلاسیک چینی "سلام به والدین" ، اتاق معماری و محراب موجود در فضای داخلی به صورت یکپارچه در نظر گرفته شده است ، دو مقیاس مختلف را با هم نشان می دهند که یک شکل مشابه دارند.

طراحی خانه های 70 متری

   به این ترتیب حس ،فضای داخلی را بزرگتر می کند ، عمق بصری را گسترش می دهد و احساس دیدگاه همپوشانی را ایجاد می کند. این رویکرد بازسازی منزل در بسیاری از مکان ها از قبیل درب ورودی استفاده می شود ،که فضای محیط را باز می کند ، در حالی که فضای پنجره طراحی شده در اتاق نشیمن و اتاق های خواب و آشپزخانه اشکال مختلفی از "پنجره غرفه" را ایجاد می کند. مبلمان و فضای داخلی با هم هماهنگ هستند. فضای داخلی و مبلمان دارای روابط مقیاس پذیر مشابه هستند و به عبارت دیگر ، مبلمان خود اتاق را باریک می کند.در حین بازسازی ساختمان دریافتیم که درب تاشو بسیار سنگین است ، بنابراین تصمیم گرفته شده است که نیم دایره به قطر 1 متر ، همراه با پایه های ستون را جدا کنیم ، میز چوبی کنار پنجره در اتاق نشیمن برای خوردن ،کار ساخته شده است.. کاشی های توالت را مشکی قرارداده اند و یک توالت با فضای آرام را  تشکیل داده اند.

طراحی خانه های 70 متری

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات