طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی حیاط خانه به سبک مدرن

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 26 شهریور 1399 در ساعت 13 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یک طراحی جذاب و خارق العاده حیاط ، یک خانه ی مدرن را با حس خاصی از آرامش همراه می کند و به طبیعت اجازه می دهد تا به بخش اصلی آرایش و دکوراسیون داخلی منحصر به فرد فضای خانه ی شما تبدیل شود.

این باغ های محصور از طریق دیوارهای شیشه ای ، آتریوم ، درهای کشویی شیشه ای و یا جمع شونده و ... در مجاور فضای داخلی منزل شما قرار می گیرند. طراحی داخلی زیبا و کاربردی پاسیو می تواند فرصتی را برای شما فراهم آورد تا بتوانید کمی فضای سبز و عناصر طبیعی را در محیط زندگی خود بگنجانید و با چیدمان مناسب صندلی و مبلمان مدرن باغی در این فضا ، از نفس کشیدن در هوای تازه و تابش نور خورشید لذت ببرید. برای آشنایی بیشتر شما با ایده های شکوهمند و زیبا در خصوص طراحی این حیاط های مدرن و زیبا ، تیم ما در شرکت معماری هیرادانا مجموعه ای گسترده از طرحای بسیار زیبا و متنوع را از سرار دنیا جمع آوری کرده است. پس با ما در ادامه همراه باشید و این مقاله را از دست ندهید.

طراحی حیاط خانه به سبک مدرن

از گیاهان پهن برگ و شناور استفاده کنید

با طراحی یک حوض بسیار زیبا و با استفاده از گیاهان شناور ، فضایی دنج و چشم نواز را خلق کنید. اگر فضای حیاط شما از خانه های اطراف دید دارد و می خواهید این دید کور شود ، از ایده ی دیوارهای مشبک در طراحی خود به کار بگیرید. این دیوارها علاوه بر ایجاد حریم خصوصی مانند فیلتر عمل کرده و اجازه می دهند نور خورشید به طوری که اذیت کننده نباشد وارد شود ، همچنین برای زیبایی بیشتر این دیوارها می توانید از تکنیک باغ سازی عمودی در طراحی و یا بازسازی ساختمان خود استفاده کنید ، به این صورت که باید گیاهان بالارونده را با استفاده از دیوارهای شبکه ای حالت و شکل بدهید و باغ عمودی مختص به خود را بسازید.

طراحی حیاط خانه به سبک مدرن

یک حیاط می تواند هسته اصلی خانه را تشکیل دهد

با استفاده از یک طرح چشم نواز در پایین راه پله ها آرامش طبیعت را به خانه ی خود دعوت کنید.

استفاده از عنصر آب برای تغذیه روح

طراحی حیاط خانه به سبک مدرن

گاهی اوقات یک حوض و یا استخر آب تمام چیزی است که شما می خواهید. دیدن یک استخر آب هنوز هم می تواند به آرام کردن ذهن و آرامش روح شما کمک کند. اگر می خواهید این استخر با ظاهر طبیعی تری ظاهر شود از یک استخر کم عمق که با سنگ ریزه تزئین و طراحی شده است استفاده کنید. همچنین اگر نگه داری فضای سبز برایتان کاری دشوار و سخت به نظر می رسد ، می توانید از ویژگی های آب روان به تنهایی و یا با استفاده از چند گلدان ساده بهره ببرید.

یک محوطه برای نمایش حیاط خود بسازید

طراحی حیاط خانه به سبک مدرن

یک کیس و قاب شیشه ای با درهای کشویی این امکان را برای شما به وجود می آورد تا در هنگام دلخواه امکان دسترسی به حیاط فراهم شود و در بقیه مواقع طبیعت شگفت انگیز درون خود را به نمایش بگذارد.

تشخیص دشوار مرزها از هم

طراحی حیاط خانه به سبک مدرن

طراحی داخلی مدرن و منحصر به فرد این خانه ی شگفت انگیز به گونه ای است که تشخیص مرزها از هم دشوار به نظر می رسد و همین نکته باعث جذابیت و جلوه ی بیشتر طراحی داخلی آن شده است. استفاده از دو باغچه در دو طرف یک مسیر پیاده باعث می شود تا طبیعت دوست داشتنی در مرکز این خانه قرار بگیرد.

با به کار بردن یک شومینه مدرن در فضای باز منزل خود ، نقطه ی هیجان انگیز و شگفت انگیز حیاط خود را به زیبایی طراحی کنید. این ایده بسیار مناسب شب نشینی ها خانوادگی و دوستانه در فصول سرد سال می باشد. با انتخاب یک دست مبلمان باغی بسیار زیبا و با چیدمان صحیح آن ها ، این فضای گرم و صمیمی را به صورت کاربردی تر طراحی کنید. به طور مثال در طراحی حیاط این خانه با قرار دادن یک شومینه به سبک معاصر در مرکز حیاط و چیدمان مبلمان زیبا و راحت ، محیطی گرم و صمیمی برای اعضای خانواده خلق شده است. همچنین در سمت چپ این حیاط درخت نخل باد بزنی اروپایی کاشته شده است که با سنگ ریزه هایی که در پای این درخت ریخته شده است فضا آرامش بخش تر به نظر می رسد که در محوطه سازی مناطقی که آب و هوای معتدل دارند به کار می روند. البته این نکته را فراموش نکنیم قبل از انتخاب هر گیاهی نیازهای مراقبتی آن مانند میزان نور مناسب ، بهترین دما و ... را در نظر بگیریم .به طور مثال گیاه نخل باد بزنی اروپایی در محوطه سازی مناطقی که آب و هوای معتدل دارند استفاده می شود

 

4 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات