طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

شیشه سکوریت در بازسازی ساختمان

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 در ساعت 12 : 22 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از کاربردی ترین ابزاری که در بازسازی ساختمان به کار برده می شود شیشه سکوریت می باشد. در اینجا از اهمیت شیشه سکوریت در تعمیرات ساختمان خواهیم گفت.

شیشه سکوریت دارای مزایایی می باشد که در اینجا به آن اشاره می کنیم. شیشه سکوریت بر اثر فرایندی حرارتی که بر روی شیشه انجام می شود تولید می شود. عملیات سکوریت کردن را می توان بر روی انوع شیشه های رنگی و یا چاپ شده می توان انجام داد.

این که در ساخت شیشه سکوریت روی شیشه نسبت با داخل شیشه سریع تر سرد می شود بنابراین باعث استحکام بیشتر شیشه خواهد شد. این به آن دلیل می باشد که هنگامی که سطح شیشه سریع تر سرد می شود تنش هایی در شیشه ایجاد می شود که سبب افزایش استحکام شیشه خواهد شد. از این رو استفاده از این نوع شیشه در بازسازی ساختمان توسط شرکت بازسازی ساختمان بسیار مورد توجه قرار گرفته است. البته شیشه سکوریتی که برای تعمیرات ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد دارای کیفیت های مختلفی می باشد و بر اساس نوع استفاده از آن  ها می توان آن ها را مورد استفاده قرار داد.

با گذشت زمان نیز شیشه سکوریت پیشرفت های زیادی داشته است بنابراین موارد استفاده این نوع شیشه در بازسازی ساختمان  دارای گستره بیشتری برای طراحان داخلی و دکوراتیوهای داخلی شده است.

از آن جایی که شیشه سکوریت دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد بنابراین در برابر شکستن و در برابر حرارت های بالا مقاومت بسیار بالایی داشته و مناسب برای بازسازی ساختمان می باشند. مقاومت بالای این شیشه باعث شده است تا نسبت به دیگر انواع شیشه که در بازسازی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد مقاومت بالاتری داشته باشد و بنابراین به دلیل امنیت بیشتری که دارد بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد.

مزایای استفاده از شیشه سکوریت در بازسازی ساختمان

امکان اینکه شیشه سکوریت دچار شکستگی شود یک پنجم زمانی است از شیشه معمولی یا انواع دیگر شیشه در بازسازی ساختمان استفاده شود و این به دلیل نوع ساخت شیشه سکوریت می باشد.

یکی دیگر از مزایایی که می توان از شیشه سکوریت در بازسازی ساختمان نام برد این است که این نوع شیشه اگر دچار شکستگی شود به قسمت های کوچکی تبدیل می شود که دارای لبه های تیزی نیستند که بتوانند ایجاد برش بر روی بدن کنند. بناربراین خطراتی که شیشه های معمولی دارند این نوع شیشه ها نداشته و دارای امنیت بسیار بالایی می باشند. از نظر دکوراسیون داخلی نیز استفاده از شیشه سکوریت بسیار مناسب می باشد.

در چه مواردی از شیشه سکوریت استفاده می شود

در حال حاضر استفاده از شیشه سکوریت در ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و برای قسمت  های مختلفی از بازسازی ساختمان مورد ا ستفاده قرار می گیرد. یکی از مواردی که از شیشه سکوریت برای آن استفاده می شود محل هایی از ساختمان می باشد که احتمال برخورد ا نسان با لبه های شیشه وجود دارد. یکی دیگر از مواردی که از شیشه سکوریت در تعمیرات ساختمان استفاده می شود استفاده از شیشه سکوریت برای قسمت بندی مکان های مختلف محل کار می باشد زیرا نیاز است علاوه بر اینکه مکان ها از یکدیگر مجزا باشند اما دید داشته باشند.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات