طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

شروع دکوراسیون داخلی

بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 21 بهمن 1395 در ساعت 13 : 41 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دکوراسیون داخلی را از کجا آغاز کنیم؟

سرو کله زدن و پیش بردن یک پروژه طراحی داخلی منزل یا بازسازی مسکونی و به تبع آن انتخاب یک طرح و یا سبک معماری مناسب با توجه به شرایط میتواند یک پروسه ی طولانی و خسته کننده داشته باشد و بسیاری از افراد نمیدادنند دقیقا از کجا باید کار بازسازی خانه خود را آغاز کنند . اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید توصیه هایی داریم که میتواند کار را برایتان راحت کنند .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/photo_2017-01-30_11-21-36.jpg

قبل از آغاز هر کاری باید هدف خود را از نوسازی خانه مسکونی و یا تغییر دکوراسیون منزل خود مشخص کنید باید تعیین کنید که چه المان هایی را نیاز دارید و یا تا چه مقدار هزینه میتوانید برای این کار در نظر بگیرید و باید تا انتهای پروژه از چهار چوب این اصول خارج نشوید در این صورت میتوانید با توجه به مبلغ و هزینه ی مورد نظر بهترین بهره برداری را از پروژه ی بازسازی منزل خود داشته باشید .

دادن شخصیت به طراحی داخلی خانه را به هیچ وجه از قلم نیاندازید حتی اگر برای انجام این کار ها از یک طراح داخلی نیز استفاده میکنید باید این اطمینان را حاصل کنید که خواسته ها و نیاز های شما کاملا در راس قرار داده شود تا رضایت شما از پروژه ی بازسازی شده جلب شود .

 

خانه جایی است که شما در آن زندگی میکنید و بعد از یک روز سخت کاری اوقاتی طولانی را برای بازیابی آرامش و تسکین روحی در آن سپری میکنید پس به هیچ عنوان نباید دکوراسیون مسکونی خود را دست کم بگیرید و به بهانه خلاص شدن از انجام ریزه کاری ها و بخش های غیر ضروری به سادگی گذر کنید . شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که وقتی وارد یک فضای تازه میشوید در عین ساده بودن فضا و خلوت بودن از لحاظ بصری در درون شما ایجاد یک حس آرامش بخش تو ام با صمیمیت ایجاد کند . این سبک از فضاها همواره در حال بروز شدن هستند .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/photo_2017-02-03_10-55-57.jpg

یکی از مهمترین موضوعاتی که در معماری مدرن و به ویژه طراحی دکوراسیون داخلی کاربرد هر فضا است پس گام اول در طراحی داخلی ساختمان مشخص کردن کاربرد هر بخش است . به عنوان مثال برای طراحی داخلی اتاق کودک از رنگ های شاد و سر زنده برای رنگبندی دیوارها و چیدمان استفاده میشود اما این سبک رنگ ها برای طراحی داخلی اتاق مطالعه به هیچ عنوان توصیه نمیشود . 

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات