طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

سبک ییلاقی فرانسوی در دکوراسیون داخلی

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 4 فروردین 1399 در ساعت 9 : 33 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سبک ییلاقی فرانسوی سبکی متفاوت در طراحی کوراسیون  منزل می باشد  این سبک دارای ظاهری روستایی است و حس دعوت کنندگی را در افراد ایجاد می کند.

اجرای دکوراسیون منزل  به سبک ییلاقی فرانسوی هم مناسب خانه های حومه شهر است هم مناسب خانه هایی هستند که به سبک قدیمی و قلعه ساخته شده اند. این سبک ترکیبی از سادگی و ظرافت است و با خطوط منحنی و جزئیات لطیف یک دکوراسیون جذاب و بی نظیر برای شما به وجود خواهد اورد.

  • رنگ ها

    سبک ییلاقی فرانسوی در دکوراسیون داخلی

در طراحی داخلی به سبک ییلاقی فرانسوی طیف وسیعی از رنگ ها مورد استفاده قرار می گیرد.گرایش رنگ ها بیش تر به سمت شیرین و روشن هستند.

در این سبک می توان از رنگ های زرد یا طلایی ملایم، تنالیته های مختلف ابی روشن و یا ابی مایل به سبز، سبز چمنی روشن و سبز مایل به زرد و سرخ و .. .. استفاده می شود. در این سبک استفاده از  رنگ ها و بافت های متضاد زیاد به چشم می خورد. مثلا در دیوار ها و سقف ها از تیر های چوبی در کنار گچ بری ها استفاده می شود در این ترکیب تضاد بافت به خوبی به چشم می خورد.

  •  متریال

در این سبک دکوراسیون داخلی متریال های طبیعی جایگاه ویژه ای دارند در این سبک اغلب تیر های سقف و ستون ها نمایان هستند و دیوار ها به صورت اندود شده و رنگی طراحی میشود. در  سبک ییلاقی فرانسوی اغلب در کف اتاق ها از سنگ های طبیعی استفاده می شود و روی سنگ ها از قالی های کتان یا پشمی استفاده می کنند. شومینه های سنگی هم ایده دیگر برای زیبا تر جلوه دادن این سبک می باشد. در قسمت فوقانی این شومینه های سنگی و برای تزیین حاشیه شومینه می توان از سرامیک و یا تایل های چوبی نیز استفاده کنید.

  • ترکیب المان های روستایی

    سبک ییلاقی فرانسوی در دکوراسیون داخلی

در بازسازی ساختمان به سبک ییلاقی بیشترین جذابیت را کنتراست بین جزییاتی که براق ، ظریف و پیچیده هستند و جزییات خام و زمخت هستند ایجاد می کنند. شما می توانید از مبل های شیک و ساده و حتی از اویز های فانوسی نیز استفاده کنید.

در این سیک از صندلی های ناهار خوری پشت بلند برای میز غذا خوری استفاده می شود البته لازم به ذکر است در این شما می توانید از مبلمان هایی قدیمی که حتی ساییده شده اند هم استفاده کنید.

  • نقوش

    سبک ییلاقی فرانسوی در دکوراسیون داخلی

در سبک ییلاقی فرانسوی از پارچه های زیبای محلی و رنگی استفاده می شود همچنین می توان پارچه های سنتی با بافت های شطرنجی و یا راه راه را با دکوراسیون های مدرن خانه ترکیب کرد در این نقوش از رنگ هایی مانند بنفش ، سبز و نارنجی استفاده می شود. پارچه ها و کاغذ دیواری هایی که در این سبک استفاده می شود اغلب دارای رنگ زمینه  کرم و زرد  یا سفید که  روی ان طرح های بزرگ  با رنگ های مشکی ، سبز ، ابی و قرمز است ایجاد کنتراست می کند. این نقوش هم اغلب نقاشی های روستایی ، نقش های حیوانات و یا نقاشی های صحنه های عاشقانه قرن هجدهم می باشد. اغلب ای نقوش بر روی پارچه های نازک یا پارچه های کتان طراحی شده اند.

  • چند ایده کلی برای دکوراسیون های این سبک

در این سبک می توان از میز غذا خوری های گرد یا مستطیلی بزرگ که رنگ های مات دارند استفاده کرد.

استفاده از مبل های چوبی منبت کاری شده قهوه ای رنگ نیز مناسب این سبک می باشد.

در بازسازی منزل به این سبک هم معمولا از کف سازی های سنگی ، اجر و خشت و یا در برخی موارد از کف پوش های چوبی استفاده می کنند. در این سبک معمولا از پنجره های بلند که بر روی  کف پنجره های تقریبا عمیق طراحی شده اند قرار می گیرد.

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات