طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

سبک آمریکایی در بازسازی ساختمان

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 13 فروردین 1399 در ساعت 14 : 32 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بازسازی ساختمان به سبک آمریکایی هم مانند دیگر شیوه های طراحی داخلی ویژگی هایی دارد که به معرفی آنها می پردازیم از ویژگی های بارز این سبک تقلید از مبلمان های رده بالا با استفاده از مواد گران قیمت و فضای بزرگ آشپزخانه و همین طور اتاق غذاخوری می باشد. طراحی دکوراسیون منزل به سبک آمریکایی مقداری هم به سبک انگلیسی شباهت دارد زیرا انگلیسی ها جزء اولین کسانی بودند که به امریکا  مهاجرت کردند فضاهای داخلی این نوع خانه ها معمولاً ساده و تطبیق پذیر طراحی شده‌ اند.

  • طراحی داخلی اپارتمان به سبک امریکایی

    سبک آمریکایی در بازسازی ساختمان

عدم وجود درب و پارتیشن بین راهروها اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری و آشپزخانه ویژگی های است که شما به محض ورود به یک آپارتمان طراحی شده به سبک آمریکایی مشاهده خواهید کرد در این سبک با پایین آمدن سقف  یا کف  می‌توانید جدا سازی خانه را انجام دهید.

از طرف دیگر اتاق مهمان و اتاق بچه اتاقهای خواب و حمام اغلب بسیار خصوصی هستند برای آنها معمولاً قسمت های جداگانه در خانه در نظر می‌گیرند

در این سبک اغلب از رنگ های طبیعی خاکی بژ،قهوه ای و سبز استفاده می‌شود. نکته دیگر این است که در بازسازی منزل به سبک آمریکایی روشنایی به تقسیم اتاق ها کمک می کند یعنی منبع نور از سقف مرکزی را فقط در اتاق نشیمن قرار می دهند و بقیه بخش ها از چراغ ترکیبی با انواع لامپ ها مثل لامپ زمینی و دیواری مورد استفاده قرار می گیرد. در سبک کلاسیک آمریکایی از کفپوش های چوبی رنگ قهوه ای یا خاکستری روشن استفاده می کند همینطور می توانید از لمینت هایی که نمای چوب طبیعی دارند هم استفاده کنید.

در سبک آمریکایی از کاغذ دیواری ها و رنگ های سایه روشن و با نقاشی ها یا تزیینات زیبا استفاده می کند در این سبک معمولاً از مبلمان های چوبی استفاده می شود حال قصد داریم معرفی بخش های مختلف منزل در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک آمریکایی بپردازیم.

  • آشپزخانه های سبک آمریکایی

    سبک آمریکایی در بازسازی ساختمان

در طراحی آشپزخانه های سبک آمریکایی  اغلب تقسیم بندی فضاها به کمک پیشخوان ها، قوس  ها، پارتیشن ها و سقف های چند سطحی و یا حتی با کمک  تضاد های رنگی انجام می شود. در آشپزخانه های سبک آمریکایی طیف وسیعی از رنگ های خنثی به عنوان رنگ غالب استفاده می شود شما خیلی کم در این سبک استفاده از رنگ های سایه روشن را مشاهده خواهید کرد رنگ سفید را می توانید در کابینت آشپزخانه  مشاهده کنید. یک ست آشپزخانه در جلوی دیوار طراحی می‌شود اما اگر شما در آشپزخانه منزلتان فضای بزرگ و کافی  دارید می توانید در مرکز ،یک جزیره قرار دهید معمولا فضای غذاخوری را از فضای داخلی آشپزخانه جدا می کند پیشنهاد می شود لوستر های مرکزی و چراغ در بالای جزیره آشپزخانه خود استفاده کنید. برای کفپوش می ‌توانید از پارکت های ورقه ورقه و یا کاشی استفاده کنید که مقاومت خوبی هم در برابر سایش دارند.

  • طراحی نشیمن به سبک آمریکایی

    سبک آمریکایی در بازسازی ساختمان

معمولاً برای دیوارها از کاغذ دیواری استفاده می‌کنند و با پانل های چوبی در انتهای دیوار دیوار را تکمیل می‌کنند. چند صندلی یک مبل   و یک میز قهوه خوری ترکیبات اصلی اتاق نشیمن هستند نشیمن های سبک آمریکایی رنگ ثابت و مشخصی ندارد.

  • اتاق خواب ها

 در طراحی داخلی این اتاق خواب ها انواع آیتم های مدرن و عتیقه با هم ترکیب شده اند معمولا از تخت خواب های به سبک سنتی و کلاسیک استفاده می کنند در مورد رنگ هم در بیشتر این اتاق خواب ها از دو طرح رنگ اصلی استفاده میکنن رنگ اصلی اول معمولاً تیره انتخاب شده و مبلمان ها را با این رنگ انتخاب می‌کند و رنگ دوم هم روشن است که در لوازم جانبی ،دیوار و منسوجات استفاده می شود. برای کف پوش ها بک های چوبی یا ورقه ورقه استفاده می کند و معمولاً در نزدیکی تخت یک فرش قرار می دهند. در این اتاق ها هم میتوان از چراغ های زمینی و اویزی هم برای نورپردازی استفاده می کنند..

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات