طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دیوارپوش چرمی در دکوراسیون داخلی

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 19 فروردین 1399 در ساعت 16 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از عناصر اصلی منزل دیوارها می باشند این که در طراحی دکوراسیون داخلی چه نوع پوششی برای دیوارهای داخلی منزل انتخاب کنید ملزم به دانستن یکسری نکات مهم می باشد مثل میزان بودجه، نوع کاربری فضا، نقش دیواری  و سبک مبلمان منزلتان. دیوارپوش های متنوعی برای پوشش دیوار وجود دارد که شما می توانید متناسب با کاربری و سلیقه  یکی را انتخاب کنید. یکی از دیوار پوش هایی که می توان از آن در طراحی دکوراسیون منزل، دکوراسیون اداری  و .... استفاده کرد.

دیوار پوش های چرمی علاوه بر اینکه هیچ گاه از مد نمی افتند هرگز زیبای خود را از دست نمی‌دهند.

  • مشخصات دیوار پوش چرمی

    دیوارپوش چرمی در دکوراسیون داخلی

امروزه دیوار پوش های چرمی در انواع گوناگونی طراحی و تولید می شود مانند پنل ، رول و تایل چرمی در طرح های متنوع ای طراحی شده و ارائه می ‌شود مدل رولی مثل کاغذ دیواری نصب می‌ شود و معمولاً از این مدل چرم ها زمانی استفاده می شود که قصد داریم دیوار را پوشش دهیم اما زمانی که می‌ خواهید قسمتی از دیوار را طراحی کنید می توانید از انواع دیگر دیوار پوش های چرمی که به صورت تایل و پنل هستند استفاده کنیم به این نکته توجه داشته باشید که دیوار پوش چرمی را بر روی سطوح یکنواخت چسبانده می ‌شود اما در صورتیکه سطوح ناهموار وجود داشته باشد باید ابتدا با کمک آی دی اف خام و یکنواختی را به وجود آورده و سپس دیوار پوش های  چرمی را روی آن  بچسبانیم.

  • ویژگی پنل های پنل های چرمی

    دیوارپوش چرمی در دکوراسیون داخلی

یکی از مهم ترین ویژگی های این دیوار پوش های چرمی این است که قابلیت برداشت و نصب مجدد آن در مکان‌ های دیگر وجود دارد با استفاده از این نوع دیوار پوش رو طرح ها و رنگ های متفاوت می باشند می توانید به راحتی در بازسازی منزل خود استفاده کرده و دیزاین متفاوت را به وجود آورید.

البته علاوه بر این ویژگی ها این دیوار پوش های چرمی به دلیل فرمی که دارند و نوع مواد سازنده آنها مناسبی هم در برابر صوت و حرارت می باشند و می توان از آن ها عنوان دیوار پوش های کاربری و دکوراتیو استفاده کرد و اکثراً برای جلوگیری از ورود صدا به فضای داخل از آنها استفاده می شود تا فضای آرام را برای شما به وجود آورد  این نوع دیوار پوش ها در طراحی داخلی اداری  کاربرد بسیار مناسبی دارد.

ویژگی دیگر این دیوار پوش ها این است که به گونه ‌ای طراحی شده ‌اند که می ‌توان از متریال های دیگری مثل پارک بر روی آنها استفاده کرد. این دیوار پوش ها علاوه بر اینکه نسبت به آسانی دارند در اندازه و ابعاد مختلفی نیز تولید می شود  و برای طراحی داخلی به سبک کلاسیک و یک انتخاب بسیار مناسب می باشد.

  • فضا های نصب  قابل  پنل های چرمی

    دیوارپوش چرمی در دکوراسیون داخلی

 این نوع دیوار پوش ها می توان در تمام دیوارهای منزل مورد استفاده قرار بگیرد اما پیشنهاد ما این است که به دلیل اینکه چرم از نظر بصری و سنگین است فقط بخشی از دیوار اتاق مورد نظر تان استفاده کنید در طراحی داخلی منزل می توان در قسمتهایی مثل بالای تخت خواب پشت میز تلویزیون قسمتهایی از دیوار پذیرایی و یا ناهار خوردی به عنوان نقطه کانونی از جمله فضا هایی هستند که می توان در منزل  استفاده.

علاوه بر منزل از این روش ها می توان در طراحی داخلی ادارات لابی ها همچنین گالری های مختلف و رستوران ها همچنین استودیو های ضبط موسیقی و سینما ها و امفی تئاتر ها و ساختمان های تجاری  مورد استفاده قرار داد.

  • رنگ و طرح دیوار پوش ها

این دیوار فروش آن در طرح‌های مختلفی وجود دارد حتی تنوع آنها آنقدر زیاد است که گاهی تشخیص آنها از کاغذ دیواری ها و پنل های کامپوزیتی مشکل است برخی از این دیوار پوش ها به صورت پنل های سه بعدی طراحی شده اند به این دلیل که بازتاب نور در چرم بسیار کم است نور پردازی کمک می‌ کند که محیط از یکنواختی در بیاید.

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات