طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون رنگ بژ

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 3 دی 1398 در ساعت 10 : 55 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

هر کدام از رنگ های خنثی دارای ویژگی ها و شرایط استفاده مناسب با خود در بازسازی ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی است . برای استفاده از این رنگ ها در دکوراسیون داخلی منازل باید از بهترین ترکیب های رنگی به همراه آنها در کنار رنگ مبلمان و متریال های دیگر خانه بهره برد تا دکوراسیون لوکس را در فضاهای داخلی ساختمان ها ایجاد کنیم .

در میان رنگ های خنثی ، رنگ بژ یکی از رنگ های پرطرفدار و مورد علاقه ی مردم در بازسازی منزل های امروزی است .

رنگ بژ که بسیار تطبیق پذیر و هماهنگ با رنگ های دیگر میتواند عمل کند هم طیفی از رنگ قهوه ای کم رنگ را دارد و هم طیفی از رنگ کرم را در خود جای داده است . بهترین نمونه های استفاده از این رنگ در سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک است .

در سبک کلاسیک این رنگ میتواند خود را هم در مبلمان کلاسیک و اشرافی نشان دهد و هم سطوح خانه را به به آن رنگ در آورد . اما در استفاده از این رنگ شرکت معماری و طراحی داخلی باید دقت لازم را به خرج دهد تا به میزان مناسب و با رنگ های هماهنگ با آن در فضای داخلی خانه ها استفاده شود تا هارمونی رنگی حفظ شود .

مزایا و معایب استفاده از رنگ بژ

رنگ بژ در اتاق خواب

از مزایای استفاده از رنگ بژ میتوان قابلیت انطباقش با هر فضای خانه را عنوان کرد . رنگ بژ هم میتواند در فضای نشیمن استفاده شود و هم در اتاق خواب یا طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه . از دیگر مزیت این رنگ نیز این است که مانند اکثر رنگ های خنثی میتواند با هر رنگ دیگری به درستی و زیبایی ترکیب شود .  این رنگ ضمن این که میتواند برای دیوار ها و سقف به کار برده شود ، رنگ مناسبی نیز برای مبلمان و عناصر دیگر خانه به شمار میرود . اما عیب این رنگ نیز این است که اگر به درستی نتوان از آن استفاده کرد فضا را متشنج و خسته کننده میکند . برای رفع این مشکل نیز باید از ترکیب ها و مکمل های مناسب با این رنگ در فضاهای داخلی خانه استفاده کرد.

ترکیب های رنگی با بژ

رنگ بژ و آبی در کنار هم شما را یاد چه عناصری می اندازند ؟ آیا این همان رنگ دریا و ساحل نیست ؟ آبی دریا در کنار شن ها و ماسه های به رنگ بژ . این دو رنگ میتوانند چنین حسی را برای ما به وجود آورند . از همین رو این ترکیب عالی میتواند برای فضایی مانند حمام بسیار مناسب باشد . هم چنین این ترکیب برای به کار بردن در بازسازی اتاق خواب نیز میتواند فوق العاده باشد .

رنگ بژ و قهوه ای در کنار هم فضایی به شدت گرم و پر انرژی را برای محیط به وجود می آورد . میتوان به جای رنگ قهوه ای از متریال چوب در کنار رنگ بژ استفاده کرد که همان حس را برای محیط به ارمغان می آورد . این رنگ حالتی دنج و دلنشین را برای اتاق خواب ها به وجود می آورد .

دکوراسیون رنگ بژ و قهوه ای

رنگ سبز در کنار رنگ بژ یادآور طبیعت است و حس تازگی و طراوت را به بازسازی خانه منتقل میکند . برای استفاده از این ترکیب رنگی میتوانید اتاق خواب و فضای نشیمن را برای این کار انتخاب کنید .

سفید و بژ که هر دو خنثی هستند میتوانند هارمونی فضایی جذابی را ایجاد کنند . استفاده از درجه های تیره رنگ بژ در کنار رنگ سفید میتواند چشم نواز و دلنشین باشد . اما برای اینکه این دو رنگ خنثی کیفیت بهتری پیدا کنند رنگ سومی نیز میتواند به عنوان رنگ مبلمان یا رنگ تعامل کننده با این دو رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی ایجاد شود . 

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات