طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون داخلی آپارتمان به سبک مدرن

بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 15 اسفند 1398 در ساعت 11 : 55 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همانطور که میدانیم خانه محیطی است برای آسایش و راحتی افراد.بنابراین باید در بازسازی ساختمان دقت و ظرافت ویژه ای به عمل آید تا محیطی زیبا و دلپذیر بازسازی و اجرا شود.دکوراسیون منزل به سبک های مختلفی اجرا میشود.یکی از سبک های پرطرفدار امروزی سبک مدرن میباشد.بارزترین ویژگی سبک مدرن تازگی و سادگی آن است.ساده در عین حال زیبا و خلاقانه.امروزه ساختمان های متعددی با سبک مدرن بازسازی و دکوراسیون شده اند که از نظر جلوه بصری مورد تایید همگان میباشند.ما در ادامه به یکی از ساختمان های مدرن میپردازیم: ساختمانی با سبک مدرن در سال 2019 با مساحت 300مترمربع در کشور چین  بازسازی شده است که  مالک این خانه از مجری دکوراسیون داخلی درخواست کرد که ساختمان  را هم به فضای کار و هم خانه جدیدشان تبدیل کند.

عملکرد در ساختمان مدرن

عملکرد ساختمان در طراحی دکوراسیون داخلی به چهار بخش اصلی تقسیم شده است:

قسمت اول اتاق نشیمن متصل و محوطه مهمان از جمله فضای ناهار خوری است.

قسمت دوم فضای کار است.

 قسمت سوم منطقه اصلی زندگی با یک طرح ساده برای استفاده راحت با حداقل تعداد مبلمان است. حمام اصلی به گونه ای طراحی شده است که می تواند در نور طبیعی قرار بگیرد و برای نمای آسمان باز شود. رنگ کل فضا با خطوط سیاه شامل کلیه تجهیزات سفید است.

 قسمت آخر پشت بام است.در پشت بام منطقه چند منظوره وجود دارد. می توانید مهمانی های کوچک برای لذت بردن از چشم انداز شهر لذت بخش برگزار کنید.

دکوراسیون داخلی آپارتمان به سبک مدرن

رنگ آمیزی در سبک مدرن

رنگ دیوار برای نشان دادن سبک مدرن نکته مهمی است.ویژگی مهم رنگ آمیزی در سبک مدرن به این شکل است که رنگ باید خنثی و بی اثر باشد.رنگ های تیره در سبک مدرن کاربرد دارند ولی غالبا از رنگ های روشن و مات استفاده میشود چرا که نیازی به انعکاس نور در محیطمدرن نداریم. در این بازسازی منزل از ترکیب رنگ های سفید ، سیاه و خاکستری استفاده شده است. در این مورد، خاکستری تیره، رنگی است که بیشترین استفاده را در طراحی داخلی منزل دارد زیرا برای مالک تصویری قوی و خونسرد ایجاد می کند.

انتخاب دکوراسیون لوکس

دکوراسیون داخلی آپارتمان به سبک مدرن

درمعماری های جدید و مدرن معمولا سقف اتاق ها و محیط های خانگی را نسبتا مرتفع و بعضا بلند طراحی میکنند.مسیر ارتباطی فضاها به این صورت است که: طبقه اول ساختمان بخش ورودی است که شامل یک درب چوبی و یک قوس فولادی سیاه است. راه پله در وسط نشیمن میباشد که به سبک مدرن طراحی و اجرا شده است.. انتخاب دکوراسیون لوکس  ، مانند لامپ های آویز ، مبلمان که منعکس کننده سبک مدرن است ، مانع از نگاه ساده و معمولی ساختمان می شوند.برای انتخاب مصالح در سبک مدرن معمولا از سنگ مرمر سفید یا سیاه استفاده میکنند.در اجرای دکوراسیون داخلی این منزل برای کف از سنگ مرمر سفید استفاده شده است که تاکیدی بر سبک مدرن دارد که با لوازم شیشه ای به خوبی ست شده اند.

نور آپارتمان در سبک مدرن

اغلب برای تامین نور این محیط ها  از دستگاه های به روز یا لامپ های مدرن  استفاده میکنند. اما  بازسازی منزل به گونه ای بوده که از هر دو نور(طبیعی/ مصنوعی) در  طراحی استفاده شده است. یک نورگیر داخلی در مرکز خانه با درختچه ای در آن باعث شده است تا ساکنین فضای امن خانه را بیشتر حس کنند. دیوارهای چوبی سیاه از YAKISUGI ابعادی را به منطقه اضافه می کند. عملکرد فضا انعطاف پذیر و متصل است. هر قسمت از ساختمان به حیاط متصل است و هر اتاق به نور طبیعی دسترسی دارد.پنجره ها تاثیر مپبتی در اجرای سبک مدرن دارند.پنجره های بزرگ نشان دهنده سبک مدرن میباشند که معمولا در نمای اصلی خانه تصب میشوند.در دکوراسیون داخلی آشپزخانه مهمترین ویژگی آن برای تبدیل شدن به سبک مدرن نورپردازی آن میباشد.معمولا از لامپ های جزیره ای برای آشپزخانه ایتفاده میکنند که در این ساختمان هم دیده میشود.

دکوراسیون داخلی آپارتمان به سبک مدرن

معمار توانسته است با استفاده از سنگ های اسلب سفید در تمامی دیوارها فضایی مناسب را برای محیط کوچک سرویس بهداتشی طراحی و اجرا کند همچنینی استفاده از سنگ های سفید در گسترش فضای بصری بسیار مفید هستند و برای محیط های کوچک مانند سرویس های بهداشتی توصیه میشوند و همچنین استفاده از یک فرم بسیار مدرن و شیک برای روشوییی به رنگ مشکی علاوه بر ایجاد کنتراست زیبایی خاصی را به این فضا بخشیده است

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات