طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون اداری با متراژ بالا

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 13 بهمن 1398 در ساعت 11 : 54 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا تلاش میکنیم برترین و به روز ترین پروژه های معماری در زمینه های مختلف و در کاربری های تجاری ، بازسازی منزل و دکوراسیون اداری را برای شما عزیزان معرفی و به اتفاق هم آنها را بررسی کنیم که در خلال همین مقاله ها و پروژه ها میتوانیم ایده های بکر و کاربردی را پیدا و بر روی آنها تمرکز کنیم . در ادامه ی این مقالات امروز میخواهیم طراحی داخلی اداری  یک ساختمان را نگاهی بیندازیم . این دفتر در فضایی وسیع به مساحت 5800 متر مربع در دو طبقه و در سال 2016 در پورتو پرتغال ساخته شده است . این شرکت در یکی از قدیمی ترین محله های شهری در پورتو پرتغال واقع شده است . این منطقه شهری حضوری پر رنگ از فعالیت های صنعتی در گذشته خود را داراست . ساختمانی که این دفتر مهندسی که در زمینه وب و کامپیوتر مشغول به کار است در آن واقع شده است ، نمونه ای از این صنعتی شدن قوی در شهر پورتو است .

دکوراسیون اداری با متراژ بالا

1 - حفظ ارزش های گذشته ساختمان

  • نما

در نمای بیرونی ساختمان ، سنگ تراشی های قوی باقی مانده از گذشته تاریخی این بنا به یادگار مانده است . این سنگ تراشی ها در کنار پنجره های بزرگ و برجسته چدنی نشانگر دوران گذشته ی این بازسازی ساختمان است .

  • سازه

فضای داخلی با تلفیقی از افزایش ها و تغییر های پی در پی ، ضروریات زمان های مختلف و دور را مشخص میکند . در بازسازی ساختمان ، خرپاهای فلزی چشمگیر برای پشتیبانی و استقامت پشت بام و سازه عظیمی که در این ساختمان شاهد آن هستیم ، طراحی شده اند .  این خرپاها و سازه ی در معرض دید باعث میشود حس امنیت بیشتری در افراد ایجاد شود و صنعتی بودن این ساختمان را به یاد آورد .

  • متریال

سنگ های عظیم رودخانه ای که در یک وجه دیوار های ساختمان قرار دارد و شکوه و عظمت خاصی را برای شرکت ایجاد کرده است نیز از یادگاری های ارزشمند باقی مانده از ساختمان قدیمی است .

دکوراسیون اداری با متراژ بالا

2 - فضاهای کاری شرکت

طراحی این فضای اداری برای نزدیک به 400 کارمند در این محیط بوده است . یک فضای آزاد که با مناطقی از اتاق جلسات ، فضاهای کار گروهی و اوقات فراغت ادغام میشود و فضاهای کاری غیر رسمی و رسمی را برای کار این تعداد از کارمند فراهم میکند .  مجری دکوراسیون داخلی یک فضای بزرگ در طبقه دوم را با حضور مبلمانی راحت و فضاهایی برای گردهمایی های چند نفره برای افراد فراهم میکند تا در محیطی آرام و دنج به بحث و تبادل نظر درباره کار بپردازند .

اتاق های جلسات متعدد در اتاق های شیشه ای یا در فضاهای باز در اختیار افراد قرار گرفته است .

هم چنین فضاهای کار گروهی رسمی متشکل از میز ها و صندلی های رسمی ولی راحت برای افراد طراحی شده است.

دیگر فضای لازم در طراحی دکوراسیون اداری  ، فضاهای استراحت و سرگرمی بوده است . میز های بیلیارد و پینگ پونگ که در فضاهای جمعی و به دور از فضاهای کاری قرار گرفته است تا باعث ایجاد مزاحمت صوتی برای فضاهای کاری نشود .

یک سالن ورزشی به همراه حمام ، یک فضای درمانی و اتاق هایی برای استراحت که بوسیله تخت و نورپردازی های مناسب ، فضاهایی راحت برای استراحت و خواب افراد ایجاد کرده است .

دکوراسیون اداری با متراژ بالا

3 - لابی شرکت

یکی از جذاب ترین طراحی های فضا مربوط به طراحی داخلی قسمت لابی ساختمان میشود . ورودی های عظیم که نور و روشنایی این قسمت را تامین میکنند در کنار دیوار های سنگی که از قدیم بر جای مانده است و هم چنین یک اتومبیل چوبی قدیمی به عنوان عنصری نمادین در مرکز لابی قرار گرفته است . هم چنین دوچرخه هایی برای زمان های استراحت افراد در این قسمت جایگذاری شده است تا هر وقت خواستند بتوانند از آنها استفاده کنند .

دکوراسیون اداری با متراژ بالا

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات