طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون اداری با فضای کاری جدید

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 28 اسفند 1398 در ساعت 13 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 طراحی داخلی مستقر در تل آویو ، برای شرکت معماری یک چالش بزرگ بود. این دفاتر در یک ساختمان صنعتی در خیابان شوکن واقع شده است، که در منطقه تل آویو جنوبی واقع شده است و بخاطر سبک شهری صنعتی "کم فی" معروف است.

به دنبال کسب و کار اولیه ارائه شده توسط شرکت ها ، چالش اصلی این بود که چگونه از یک طرف بتوانیم یک فضای کاری ایجاد کنیم که حریم شخصی ، عملکردی و اتحاد مورد نیاز برای هر یک از تیم های کاری به هر یک از شرکت ها امکان پذیر باشد. از طرف دیگر قادر به اشتراک گذاری دانش و تجربیات با یکدیگر در یک محیط پی در پی مسلط است که به ساکنان آن الهام می بخشد . در ابتدا به عنوان اقامتگاه و استودیوی هنری صاحب سابق خود مورد استفاده قرار گرفته است.

ایده اصلی طراحی

دکوراسیون اداری با فضای کاری جدید

 ایده اصلی طراحی دکوراسیون داخلی اداری ایجاد یک برنامه سه بخش از مناطق عمومی ، نیمه عمومی و خصوصی بوده است. این شبیه به اثر موج دار است ، که در هسته اصلی آن فضای عمومی است و به عنوان یک مرکز اشتراک دانش الهام بخش تعامل بین متخصصان مختلف دفتر است. هرچه اثر موج دار به سمت مناطق پیرامونی محو می شود ، مناطق خصوصی فضاهای کاری آشکار می شوند. در این مناطق کارکردهای مختلف اداری از قبیل اتاق جلسات ، یک اتاق بازی و اماکن کاری وجود دارد. چنین تمهیداتی بر محوری به عنوان یک نهاد اصلی تأکید دارد. فضای کلی توسط سه پله چوبی به دو سطح تقسیم می شود که محل کار دو شرکت را از هم جدا می کند ، اما هنوز هم به ساکنان آن اجازه می دهد تا ارتباط بصری برقرار کنند و دکوراسیون لوکس  را در اختیار کارمندان قرار داده است .ایده اصلی این بوده است که دیوارهای چوبی ایستاده و باریک ایجاد کنند ، که به شما امکان می دهد فضاهای مختلف به صورت پویا در یکدیگر بافته شوند و محیط پی در پی مسیری را که ساکنانش می خواستند فراهم کنند.

سیرکولاسیون

در بازسازی ساختمان به محض ورود به فضا ، یکی از دیوارهای تمیز و سفید ، سقف سفید صنعتی و کفپوش بتونی براق که به عنوان یک بوم خالی برای مبلمان چوبی سفارشی و عناصر واقع در محل پذیرش و مناطق کتابخانه صمیمی استفاده می شود ، تحت تأثیر قرار می گیرد.

چالش زیرساختی با ساخت لوله های بزرگ آهن از سقف به پایین تا هر یک از ایستگاه های کاری برای فعال کردن برق و ارتباطات حل شده است.

جزئیات طراحی

دکوراسیون اداری با فضای کاری جدید

مواد انتخاب شده نشان دهنده استفاده از رویکرد حداقلی ، التقاطی و صنعتی است. مبلمان ، عناصر دکوراسیون و وسایل روشنایی موجود در دفتر به صورت سفارشی ساخته شده و بیشتر با مواد طبیعی مانند چوب بلوط ، آهن و صفحات چوبی OSB ساخته شده است. ستونهای پشتیبانی موجود برای هنرمندان مشهور خیابان ، جایی که استودیوهای مجاور آنها واقع شده است ، ترسیم می شوند.

در دکوراسیون اداری و ساخت کتابخانه با انواع مختلفی از مبل ها ، یک فرش ایرانی باستانی ، قفسه های بزرگ کتاب آهن و بلوط چوب و یک پنجره شیشه ای تیره که نمای چشمگیر به اتاق اجتماعات کوچک دارد ، مبله شده است.

آشپزخانه و ناهار خوری نیز با لوله های صنعتی طراحی شده اند و از سقف بتونی سفید پایین می آیند ، که از قفسه های بالای کابینت آشپزخانه  پشتیبانی می کند و یک ترکیب مبلمان منحصر به فرد را ایجاد می کند. یک میز ناهار خوری مشترک در مرکز فضا برای تشویق تعامل و اجازه ظهور ایده ها قرار دارد.

حداقل طراحی صنعتی و التقاطی نشانگر فرهنگ دفتر است که آرزوی کمال ، خلاقیت و نشاط را دارد. این فراتر از محصولات شرکت ها و تعامل با مشتریان آنها است.

دکوراسیون اداری با فضای کاری جدید

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات