طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون اتاق خواب مدرن

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 8 دی 1398 در ساعت 13 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در  بازسازی ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی برای ایجاد یک دکوراسیون لوکس  و مدرن ، میدانیم که ویژگی ها و خصوصیاتی برای اینکه سبکی مدرن را در خانه ایجاد کنیم باید رعایت کنیم .  سبک مدرن سبکی است که به سادگی و عملکردی بودن شهرت دارد . یعنی احساس راحتی کردن افراد در خانه اولویت اول کار بازسازی منزل است و هر عاملی که باعث شود انسان در این فضا احساس آرامش و راحتی داشته باشد در کمال سادگی و کارایی در جای درست خود قرار میگیرد و همه ی وسایل اضافی و شلوغ از این محیط ها دور میشود .  برای ایجاد این سادگی ها در بازسازی ساختمان سبک مدرن از فرم های ساده و با خطوط صاف و تمیز استفاده میکنیم و از فرم ها منحنی ، خشن و نامطلوب برای آن استفاده نمیکنیم . رنگ ، متریال ، نور پردازی ، مبلمان و چیدمان آن از جمله عواملی هستند که در سبک مدرن دارای ویژگی هایی است که میتواند فضایی راحت و مدرن را دکوراسیون داخلی منازل  برای ما به وجود آورد . حال این ویژگی ها و شرایط دکوراسیون مدرن در اتاق خواب ها نیز باعث به وجود آمدن اتاق خواب هایی ممتاز و جذاب شده اند .

رنگ اتاق خواب مدرن

یکی از ویژگی های سبک مدرن برای اتاق خواب ها این است که بر خلاف سبک های دیگر شما محدودیتی در انتخاب رنگ برای اتاق خوابتان ندارید و میتوانید از هر رنگی متناسب با سلیقه خود اما با توجه به هارمونی رنگی و ترکیب های رنگی مناسب ، استفاده کنید . اگر شما خواهان فضایی شاد و پر انرژی برای اتاق خوابتان هستید استفاده از رنگ های روشن و طیف های رنگی نارنجی ، قرمز و زرد پیشنهاد میشود اما همانطور که گفته شد این رنگ ها باید با ترکیب های رنگی مناسب خود در فضا قرار گیرند تا حجم زیاد این رنگ ها باعث تو ذوق زدگی نشود . هم چنین بر عکس این مورد اگر میخواهید اتاق خوابی آرام و ملایم را تجربه کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ های خنثی مانند سفید ، بژ ، کرم ، طوسی و ... است که میتوانند اتاق خوابی مدرن را برای شما به وجود آورند . هم چنین برای ملایم تر شدن بیشتر فضا میتوان از طیف های رنگی ملایم و کم رنگ آبی ، صورتی و بنفش استفاده کرد .

 اتاق خواب مدرن

کف اتاق خواب

برای کف اتاق ها به سبک مدرن استفاده از کفپوش های چوبی میتواند گزینه ی مناسبی باشد با توجه به اینکه تنوع این متریال انواع سبک های مدرن چوب را برای استفاده در فضاهای مختلف مسکونی ، دکوراسیون اداری و تجاری فراهم کرده است . افراد با راه رفتن بر روی این کفپوش های چوبی احساس خوشایندی را کسب میکنند ، ضمن اینکه گرمای فوق العاده را به محیط میدهد . در کنار این کفپوش های چوبی استفاده از فرش های مدرن و زیبا میتواند جلوه ای دیگر به اتاق خواب ها بدهد.

مبلمان اتاق خواب مدرن

برای انتخاب مبلمان اتاق خوابتان باید به این نکته توجه کنید که چه چیزی مورد نیاز شما است و از حضور وسایل اضافی که صرفا جنبه ی تزئینی دارند ، پرهیز کنید . اگر فردی هستید که از کتاب خواندن در اتاق خواب و روی تخت لذت میبرید ، میتوانید یک کتابخانه ی شیک به وسیله ی شلف ها و قفسه ها برای خودتان ایجاد کنید که فضایی شیک را برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خوابتان ایجاد میکند . حضور صندلی و میز برای انجام کار های شخصی ، کمد دیواری برای ذخیره و نگهداری لباس ها و وسایل و حضور عناصری مانند آینه در ابعادی که خودتان مد نظر دارید و البته از همه مهم تر تخت خوابی که میخواهید برای اتاق خوابتان استفاده کنید ، از مبلمان ضروری و عناصر مهم در اتاق خواب های مدرن است .  حضور گل و گیاه در قسمت هایی از اتاق خواب میتواند طراوت و تازگی را برای اتاق خواب مدرن شما ایجاد کند.

دکوراسیون اتاق خواب

9 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات