طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

در طراحی محل کار به موارد زیر توجه نمایید

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 9 آبان 1397 در ساعت 11 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در ادامه این بخش از شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا بر آن شدیم تا اطلاعات جامع تری  را در زمینه طراحی دکوراسیون مغازه و به ویژه محل کار برای کارمندان ارائه دهیم. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با طراحی داخلی و نحوه بازسازی ساختمان در محل کار آشنا شوید.

فضای خصوصی

در هر محیط کاری  و بلاخص در محیط هایی که چندین شرکت در کنار هم کار میکنند و یا حتی در یک شرکت اطلاعات محرمانه ای در جریان هستند ، ایجاد یک حریم خصوصی و امن برای مدیریت این اطلاعات محرمانه کلید موفقیت است.

  • مطمعن باشید که دیوارها ، شیشه ها و دیوارهای جداکننده مثل پارتیشن ها دارای عایق صدا هستند .
  • اگر اتاق ها و دفاتر شیشه ای دارید نیازی نیست کل آن را بپوشانید میتوانید با علایم تجاری خودتان به صورت بزرگ یک حریم خصوصی ایجاد کنید.
  • اختصاص کمد و انبارهایی برای اسناد محرمانه که محافظت خوبی داشته باشند و در معرض دید نباشند .
  • باجه های تلفن برای مکالمات خصوصی عالی هستند چه برای تماس های کاری و یا تماس های خانوادگی کارمندان

مکان جلسات و کنفرانس ها

یک فضایی که برای بیست نفر ساخته شده است ولی فقط دو نفر در آن مشارکت دارند و یا بلعکس فضایی که برای دو نفر طراحی شده و بیست نفر به صورت فشرده در آن به جلسه میپردازند این اولین موردی است که برای این محیط ها باید رعایت کرد . محیط ها و اتاق جلسات حتما نباید به شکل سنتی و جاافتاده خود به صورت یک میز و چند صندلی به دور آن تعریف شود میتوان با طراحی مناسب از یک غرفه ، نیمکت و یا از یک آشپزخانه هم برای این محیط استفاده کرد . وقتی در حال طراحی محیطی برای جلسات هستید باید به این سه نکته توجه کنید . 1-اندازه 2-فرم و عملکرد 3-فضای خصوصی

برای جایگزاری مناسب اتاق جلسات باید به مهمانان و ارباب رجوع خود بسیار توجه کنید و نباید آنها را به پیاده روی طولانی مجبور کنید مخصوصا از بین فضاهای خصوصی و محرمانه شرکت خودتان . تصور غلط رایج این است که اتاق جلسات نیاز به نور روز دارند ، باید به این مورد توجه کنید که معمولا شما مدت زمان کوتاهی را در این اتاق هستید و معمولا هم نورها را برای پروژکتور خاموش میکنید .

سرمایش و گرمایش

اگر شما یک معمار و طراح را استخدام کنید یا از یک شرکت دکوراسیون داخلی کمک بگیرید میتوانند توصیه های مناسب و عالی را برای گرمایش و سرمایش و نورپردازی برای شما داشته باشند . یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید این است که کنترل و ترموستات انرژی را در دسترس همه قرار ندهید. جنگ بر سر گرما و سرما همیشه یک کابوس است نه تنها برای کارمندان بلکه برای مدیر هم وجود دارد که میخواهد همه را راضی و خوشحال نگه دارد . این نکته را بدانید که دمای و نور مناسب از مهمترین موارد برای تولید و کارآمد بودن افراد هستند .

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات