طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

خلاقیت در دکوراسیون داخلی

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 7 دی 1398 در ساعت 11 : 57 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

افراد در بازسازی ساختمان به دنبال فضاهایی هستند که نو و بکر باشد و در چشم افراد ، خاص جلوه کند . در اجرای دکوراسیون داخلی منزل خلاقیت و داشتن ایده هایی جدید و ممتاز میتواند فضایی درخشان و جذاب را برای منازل ایجاد کند . این ایده ها میتواند در هر فضایی از بازسازی منزل گرفته تا دکوراسیون اداری و ساختمان های تجاری و ... شکل بگیرند . خلاقیت هیچ حد و مرزی ندارد و میتوان هر ایده که متناسب با فضا باشد و کیفیت فضایی و زندگی افراد را افزایش دهد در فضای منازل طراحی و اجرا شوند . برای داشتن ایده های قوی باید جسارت به خرج داد و محدودیت های فکری را کنار گذاشت . با کنار گذاشتن محدودیت های فکری میتوان فکر را رها کرد و ایده هایی جذاب را برای دکوراسیون لوکس منازل به وجود آورد . برای این منظور مشاهده ی معماری و طراحی دکوراسیون داخلی در اقصی نقاط جهان میتواند شرکت دکوراسیون داخلی را کمک کند تا ایده های خود را متناسب با فضاهای منازل اجرا کند .

شناخت فضاها ، شناخت رنگ ها و عناصر و مبلمان ، آشنایی با روانشناسی محیط و عملکردها میتواند در بروز خلاقیت طراح بسیار اهمیت داشته باشد . در این مقاله قصد داریم ایده هایی که میتوانند ما را در داشتن فضایی جذاب و خاص کمک کنند برای شما مطرح کنیم .

فضایی برای قرار دادن گلدان و گیاهان

خلاقیت در دکوراسیون داخلی

حضور گیاهان و گلدان ها در فضای خانه میتواند شور ، نشاط و طراوت را وارد خانه کند . در اغلب خانه ها این گلدان ها در کنار پنجره یا بر روی زمین قرار دارند و هیچ ایده ای برای محل قرار گیری آنها وجود ندارد . با طراحی یک فضای خاص و جذاب میتوان از حضور این گیاهان در فضای خانه بهترین استفاده را کرد . طراحی قفسه ها وشلف های دیواری که سطحی از زمین را نیز اشغال نمیکنند میتوانند برای بازسازی منزل  جالب توجه باشد . یا طراحی یک فضای شیشه ای کوچک و جمع و جور در گوشه ای از خانه که حالتی شبیه گلخانه داشته باشد نیز از دیگر ایده های خلاقانه برای قرار گیری گلدان ها در فضای خانه است .

استفاده از مبلمانی چند رنگ

مبلمان چند رنگ

برای مبلمان راحتی خانه ها معمولا از یک ست رنگی و متریالی استفاده میشود .اما این بار میتوانید این قاعده را بر هم بزنید و از مبل های رنگی و متفاوت از هم استفاده کنید . انتخاب رنگ این مبل ها باید به گونه ای باشد که هارمونی رنگی فضا بر هم نخورد و ترکیب های زیبایی از طریق آنها در آپارتمان ها ایجاد شود .

ایجاد گالری عکس

ایجاد گالری در خانه

خانواده ها علاقه مند هستند که عکس های خانوادگی خود را در خانه به نمایش گذارند . استفاده از یک میز برای قرار دادن عکس ها بر روی آن ایده ای تکراری برای حضور عکس ها در طراحی دکوراسیون داخلی خانه است .  این بار شما میتوانید با استفاده از این عکس ها یک فضای گالری مانند در خانه ها ایجاد کنید . برای انتخاب موقعیت مناسب برای ایجاد این گالری راهروی ورودی خانه میتواند انتخاب خوبی باشد . یا اگر خانه ای دوبلکس دارید این عکس ها میتوانند در دیوار راه پله نصب شوند تا فضایی جذاب و دلنشین را رقم بزنند .

رنگی تازه بر روی مبلمان و عناصر خانه

رنگ عناصر خاص دکوراسیون

یکی دیگر از ایده های ارزان ولی خلاقانه در آپارتمان ها این است که مبلمان رنگ و رو رفته یا مبلمانی را که رنگشان برای شما خسته کننده و تکراری شده است را مطابق با سلیقه خود و خانوادتان دوباره رنگ آمیزی کنید . پس از این کار متوجه خواهید شد که این ایده چه تغییر بزرگی را برای دکوراسیون داخلی منازلتان به وجود می آورد . استفاده از رنگ های شاد یا خنثی مطابق با سلیقه ی شما و متناسب با هارمونی رنگی فضایی انتخاب میشوند .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات