طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

خاص ترین طراحی های داخلی

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 30 آذر 1398 در ساعت 9 : 26 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحی دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین بخش ها در بازسازی منزل و تعمیرات ساختمان است که شرکت معماری و طراحی داخلی هیرادانا با تجربه ای عالی در زمینه دکوراسیون داخلی منازل توانسته است ، فضاهایی جذاب و خاص را طراحی و اجرا کند . فضاهایی که در بازسازی ساختمان  برای خانه ها باید طراحی کنیم باید به گونه ای باشد که ضمن اینکه عملکردی و کارآمد است ، زیبایی و جذابیت نیز داشته باشد . این گونه است که فضاهایی با کیفیت و ممتاز برای زندگی کردن افراد ایجاد میشود . در این مقاله در شرکت طراحی داخلی هیرادانا میخواهیم ایده ها و ترفند هایی که باعث میشود طراحی های داخلی خاص به وجود بیایند را با هم بررسی کنیم .

به کار بردن رنگ های خاص

در بیشتر موارد رنگی که برای سطوح داخلی آپارتمان ها استفاده میشود رنگ های خنثی و رنگ سفید هستند . اما میتوان با به کار بردن رنگ هایی خاص ، فضایی شیک و دکوراسیون لوکس را در خانه ها ایجاد کرد . رنگ هایی که میتوانند برای فضاهای داخلی خانه استفاده شود فراوان است که باید به ترکیب رنگی مناسب آنها برای ایجاد یک هارمونی رنگی جذاب توجه داشت . رنگ زرد و خردلی یک ترکیب رنگی خاص و جذاب برای فضاهای داخلی به شمار میرود . هم چنین ترکیب رنگی قرمز و مشکی نیز یکی دیگر از ترکیب های خاص برای دکوراسیون داخلی است .

 در کنار این رنگ ها ، رنگ های فیروزه ای ، ارغوانی ، مرجانی و رنگ های خاص دیگر میتوانند فضاهایی متفاوت و منحصر به فرد را در خانه ها ایجاد کنند .

شومینه

شومینه همیشه به عنوان یک عنصر دکوراتیو جایگاه ویژه ای در خانه ها داشته است . اما میتوان این شومینه را با ایده ای جذاب ، به صورت متفاوتی در خانه ایجاد کرد . طراحی یک شومینه که از سقف آویزان است برای جذابیت اتاق خواب یا فضای نشیمن میتواند بسیار عالی عمل کند . ایده ی دیگر برای این شومینه ها این است که بالای آن را با نورپردازی هایی زیبا طراحی کنید و روی شومینه را با وسایل دکوری  و تزئینی برجسته کنید .

پتینه کاری

پتینه کاری به هنر قدیمی کردن اشیا و سطوح گفته میشود . در این روش با استفاده از تکنیک هایی به دیوار های خانه حالتی قدیمی و سنتی میدهد و حسی نوستالژیک و خاص برای خانه ها به وجود می آورد و فضایی با برجستگی های بصری در فضای داخلی آپارتمان ایجاد میکند .

ترکیب سبک های طراحی

خاص ترین طراحی دکوراسیون منزل

برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل سبک های گوناگونی وجود دارد از کلاسیک و مدرن گرفته تا سبک های فرانسوی و مینیمال . معمولا طراحان برای فضای داخلی یک خانه از یک سبک استفاده میکنند . اما با یک ایده ی نو و بکر میتوانید از ترکیب دو سبک برای فضاهای خانه استفاده کنید .

به طور مثال ترکیب سبک مدرن و سنتی به این صورت که فضاها به سبک مدرن طراحی شوند و مبلمان خانه در سبک کلاسیک در فضا قرار گیرند  و این تضاد سبک ها میتواند به منحصر به فرد شدن محیط کمک فراوانی بکند .

مبلمانی خاص

مبلمان خانه اگر با ایده های جذاب در خانه ایجاد شوند میتوانند کل فضای خانه را تحت تاثیر خود قرار دهند . برای این طراحی های خاص برای مبلمان ایده های زیادی را میتوان به کار برد . به طور مثال یک ست مبلمان به رنگ سفید یا خنثی را در نظر بگیرید که در وسط آنها یک مبل راحتی به رنگ متضاد و خاص مانند بنفش یا قرمز قرار گرفته است و همه ی دید را به خود معطوف میکند . یا در پروژه بازسازی منزل خود یک تابلوی بزرگ مدرن را بر روی یک دیوار سفید نصب کنید تا تضاد بین رنگهای تابلوی نقاشی با رنگ سفید ، یک نقطه کانونی متفاوتی را در خانه ایجاد کند .

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات